Onks ihan kauhee rikos jos käyttää kasvoilla öisin päivä- eikä yövoidetta?

Mä sain tutulta päivävoiteen. Mut laitan sitä aamun lisäksi myös illalla meikinpesun jälkeen - laiska kun olen.

Onneks iho ei illalla tiedä että purkissa lukee päivävoide. :rolleyes:

Mikä edes on päivävoide? Eikö voi olla 24/7 laitettavaa rasvaa?
 
vierailija
Mä en laita mitään juuri milloinkaan. Finnejä hoidan pois kun tulee. Nuoren näköiseksi mainitaan. Jos ryppyjä haluaa estää niin riippuu uskoakseni paljon enemmän ihotyypistä, auringollealtistumisesta ja elämäntavoista kuin rasvaamisesta. Toki ne rasvaa joilla iho kuivuu. Itse olen huomannut että joskus nuorena kun rasvasi niin iho tottui siihen ja oli pintakuiva vaikka muuten finneihin taipuvainen. Ja ainakaan mulla ei ns pintakuivuuden hoito auttanut mitään finneihin. Nyt kun ei käytä mitään niin ei ongelmia kuivuuden kanssa, finnit tulee ja menee kuten lystää.
 
Ihmettelen aina, että uskooko ne jotka niitä kaikkia erilaisia purnukoita ostaa, mitä niissä luvataan ja neuvotaan. Vai haluaako ne vain uskoa.

Varo nyt, ettei naamasi muutu liian päivämäiseksi yöllä, ei mene kohta silmätkään enää kiinni jos jatkat käyttöä.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
vierailija
Ihan huijausta päivä ja yö ja kiinteytys sun muut voiteet. Ihan sama mitä rasvaa se on, jos on niin kuiva iho että tarttee jotain voidetta. Ei niistä voiteista muuten hyötyä ole. Ryppyisiä olette kuitenkin sitten vanhana vaikka kuinka rasvaisitte vaikka keskipäivävoiteilla.

Ja naiset on olevinaan fiksuja... :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
vierailija
Päivävoiteessa on yleensä aurinkosuojakerroin, eikä se oli niin hoitavaa kuin yövoide.
Sen takia en ainakaan käyttäisi, turhaahan se on.
Talvisin ruukaa iho kuivua, jos ei muista laittaa HTH-lotionia, mutta yöksi en halua mitään, rasvoja, paremmin nukkuu ilman mitään:)

Huomasin uuri, että kun olen käyttänyt päivittäin mantelijauhoa jossakin muodossa ja lisäksi tällaista maapähkinvoita Juustoportin luomukermaviilin seassa (rahkakin käy siihen, mut meillä se on saksalainen luomurahka, jossa on rasvaakin) ja ihmeeksen ei edes kädet ole tarvinneet rasvaamista:)

Aikoinaan kokeilin kaikenlaista, mutta kyllä se ruokavalio on oltava ensin, siis rasvaa reilusti, mut ei missään muodossa rypsiöljyä eikä margariineja. Mut mulla onkin nikkeliallergia, se ei siedä niitä yhtään. Olenpa päässyt eroon maksaläiskistäkin, joiden vuoksi jouduin aiemmin käyttämään suojakertoimia, ällöttäviä molemmat! Nyt ei siis mitään vaivaa ihossa mut pesuun käytän pelkästään Frantsilan luomusaippuoita enkä vahingossakaan mitään suihkugeeliä minnekään. Niillä menee helposti pilalle iho. On muuten moni muukin saanut avun siitä , mut heidän ruoasta en tiedä.
 
Samusoosi
Hyvää markkinointia kieltämättä, kun saadaan akat ostamaan yhden rasvapurkin sijasta kaksi. Sitten päälle kaikki tehotipat, ihmeseerumit, silmänympärysvoiteet, hyalyronifillerit....
 
Boobabe
Ihan huijausta päivä ja yö ja kiinteytys sun muut voiteet. Ihan sama mitä rasvaa se on, jos on niin kuiva iho että tarttee jotain voidetta. Ei niistä voiteista muuten hyötyä ole. Ryppyisiä olette kuitenkin sitten vanhana vaikka kuinka rasvaisitte vaikka keskipäivävoiteilla.

Ja naiset on olevinaan fiksuja... :ROFLMAO:
Mä en käytä voidetta ryppyjen ehkäisemiseen. Iho tarvitsee kosteutta.
Mä olen kohta 46v. ja ryppyjä löytyy vain silmänympärysiholta.
Näytän ikäistäni nuoremmalta. :D
 

Yhteistyössä