Onks kukaan laihduttanu Painonvartijoiden pisteillä? Kertokaa kokemuksia?

  • Viestiketjun aloittaja viis kiloa pois kesäksi!
  • Ensimmäinen viesti
vieras
ekalla kerrallaoli helpompaa kuin nyt:( Ekalla kerralla laihdutin noin 3kk 9kg,mutta kaikki valitettavasti tuli takasin. Nyt olen taas ja en ole ihna niin tarkka kun viimekerralla,Koska jos sallin itselkleni myös hiukan herkkuja ja lipsumista pisteistä niin on helpompi syödä tarkalleen muina päivinä.Nyt on 5 viikkoa ja 6,4 kiloa lähtenyt. alan olla normaalipainoissa,mutta muutama kilo vielä..Saas nähdä,kun synttäreitä paljon tässä..
 
juu helppoa on :) oon ennen lapsien tekoa laihduttanut 10kg painonvartijoiden pisteillä. no tietenkin ne tuli takaisin vuosien varrella :D nyt olen laihduttanut pointseilla jo 14kg. vielä muutama kilo :) helppoa on kunhan valitsee oikein ja pitää tarkkaa kirjaa omista syömisistään.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Huomaatteko pointin...helppoa oli laihduttaa, mutta kilot tulivat takaisin :)

Eli ei kiitos painonvahtaajille..
Juu siitä on kyllä paljon ollu juttua kun ne kilot tulee takasin:( Nytkin ryhmässä melkeen kaikki on ollut ennekin toiset 2 ja toiset monta kertaa.Se on tehokas se pudottaminen pisteillä,mutta niin tarkaaa pilkun viilaamista,että siinä alkaa väkistenkin tekemään mieli kaikkiea hyvää.Ei ne pisteet riitä herkutteluun kun ei riitä edes kunnon syömiseen välillä.Mutta jotkut ovat pystyneet pitämään painonsa kurissa,että kaipa se itestä kuitenkin kiinni kaikki on
 
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Huomaatteko pointin...helppoa oli laihduttaa, mutta kilot tulivat takaisin :)

Eli ei kiitos painonvahtaajille..
ei tule,jos osaa jossain vaiheessa lopettaa sen pisteiden laskun ja jatkaa samalla terveellisellä ruokavaliolla..ennen kaikkea vaaditaan elämäntapamuutosta..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Huomaatteko pointin...helppoa oli laihduttaa, mutta kilot tulivat takaisin :)

Eli ei kiitos painonvahtaajille..
ei tule,jos osaa jossain vaiheessa lopettaa sen pisteiden laskun ja jatkaa samalla terveellisellä ruokavaliolla..ennen kaikkea vaaditaan elämäntapamuutosta..
juurikin näin =) ja jos ei osaa sitä hommaa muuten, niin sitten laskee pointseja lopun elämäänsä... :whistle:
 

Yhteistyössä