Onks muit jotka ei oo koskaan meikannu ja värjänny hiuksii?

"vieras"
[QUOTE="vieras";29123697]Tuntis olonsa paremmaksi, kun panostaisi itseensä enemmän. Olisi kiva tuntea itsensä kauniiksi.[/QUOTE]

Tämä siis kysymykseen "miksi pitäis enemmän".
 
"vieras"
Sinänsä yllättävää että aloittaja ei olisi meikannut tai värjännyt hiuksiaan koska kirjoitustyylinsä antaa vaikutelman ei-niin-vakavasti-otettavasta teinipissiksestä, jonka lempiharrastuksiin molemmat toiminnot kuuluvat...
 
  • Tykkää
Reactions: Tepadj
[QUOTE="vieras";29123711]Sinänsä yllättävää että aloittaja ei olisi meikannut tai värjännyt hiuksiaan koska kirjoitustyylinsä antaa vaikutelman ei-niin-vakavasti-otettavasta teinipissiksestä, jonka lempiharrastuksiin molemmat toiminnot kuuluvat...[/QUOTE]

Kirjotustyyli ei liity mitenkään meikkaamiseen ja hiusten värjäämiseen.
 
[QUOTE="vieras";29123711]Sinänsä yllättävää että aloittaja ei olisi meikannut tai värjännyt hiuksiaan koska kirjoitustyylinsä antaa vaikutelman ei-niin-vakavasti-otettavasta teinipissiksestä, jonka lempiharrastuksiin molemmat toiminnot kuuluvat...[/QUOTE]

Tän kommentin tykkääjä, ei tosiaan tullu yllätyksenä...
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Eemin & Nooan äiti;29123642:
Eiks tosiaan oo ketään? Meikkaatteks joka päivä?
Normaalisti arkena en meikkaa. Mutta sä kysyit että EI KOSKAAN meikkaa.

Tottakai mä nyt meikkaan vaikka juhliin ja jos menen kylään.
Se meinaan näyttää tosi pöhköltä jos on iltapuku eikä yhtään meikkiä. Ei mun ihokaan mikään täydellinen ole, miksi haluaisin esitellä näppyjäni joka valokuvassa...?
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Eemin & Nooan äiti;29123741:
Jokainen saa toki meikata ja värjätä hiuksii niin paljon ku haluu, mut mun mielest em. on täysin turhii. :)
Miksi ovat mielestäsi turhia? Onko sinulle ylipäänsä ulkonäkösi täysin merkityksetön asia? Ostatko kauniita vaatteita? Onko kotisi sisustuskin sinulle täysin merkityksetön asia? Arvostatko kauneutta?
 
[QUOTE="vieras";29123786]Miksi ovat mielestäsi turhia? Onko sinulle ylipäänsä ulkonäkösi täysin merkityksetön asia? Ostatko kauniita vaatteita? Onko kotisi sisustuskin sinulle täysin merkityksetön asia? Arvostatko kauneutta?[/QUOTE]

No ne vaan on. Ulkonäkö ei oo merkityksetön asia. Mä teen ite paljon vaatteit, ja niit on monet sanoneet kauniiks. Arvostan erittäin paljon kauneutta, mut mun mielest meikkaaminen ei kuulu kauneuteen. Tosin joilleki ihan vaalee ripsisill sopii pikkanen sipaisu ripsivärii. En siis oo mikään ehdoton tässkään asias...
 
*:*
Meikkaan päivittäin,vaikka ihan vaan kotona möllöttäisin...siis pikkuisen puuteria,kulmat ojennukseen ja ripsiväriä.Enemmän panostan sitten jos on jotakin menoa,juhliin tms.Kovin "vahvaa"meikkiä en jotenkin osaa laittaa,lähinnä semmoista hyvien piirteiden korostamista ja huonompien häivyttämistä.

Ja hiustenvärjäämisen syntiinkin olen langennut..onpahan vaan niin tylsän väriset hiukset luonnostaan ja melko ohuetkin,väri antaa siis myös tukea ja runsaudentuntua.
 
  • Tykkää
Reactions: Eemin & Nooan äiti

Yhteistyössä