Onks muuten ihan tuhoon tuomittua viedä talvivaatteita(kin) kirpparille myyntiin?

  • Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
Turkilmas
Oltiin tänään purkamassa tavaraa uuteen kotiimme ja totesin että tilanpuutteen takia mun on päästävä ihan kaikesta "vähemmän tarpeellisesta" eroon. Joukossa mm. esikoisen talvikenkiä, pukuja, luistimia jne.jne. Pieneksi käyneitä joita olin ajatellut säästää kuopukselle, mutta eipä vaan nyt onnistu.

Mutta kannattaako niitä edes kantaa vielä kirppikselle vai pitäiskö odotella kylmempiä kelejä?
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Nekkunekku:
Mitä kokoa löytyy? Tytön vai pojan vermeitä? Meillä olisi tarvetta ;)
Pojan tamineita kaikki, mutta sen tarkemmin en nyt edes muista että mitä kokoja ja missä kunnossa :ashamed: .

Pitää ens viikon jälkeen alkaa tekemään inventaariota :).
 
Mä vein tänään... Muutamia talvivaatteita siis. Ja heti kun siinä pöytää laittelin, yks ostaja jo ostikin kevyttoppapuvun ja tavallisen toppapuvun, ja vieläpä äitiyspakkuksen pukuja molemmat! Että ainakin 4e tienaan siis kirppikseltä! :D
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Sikke1:
Mä ostelen väärän kauden vaatteita jos ovat muuten mieluisia ja hinta kohdallaan. Huutiksessa myin hiljattain nuorimman neljä talvikohdetta (samalle ostajalle )
Miten helppoa/hankalaa tuota huutista on käyttää ja siellä myydä? Mä en oo ku ostanut muutaman kerran jotain, mutta koskaan ei oo mitään ollut myynnissä. Maksaako se jotain?

Mietin vaan että huutiskin olis kyllä aika käypä vaihtoehto...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Sikke1:
Mä ostelen väärän kauden vaatteita jos ovat muuten mieluisia ja hinta kohdallaan. Huutiksessa myin hiljattain nuorimman neljä talvikohdetta (samalle ostajalle )
Miten helppoa/hankalaa tuota huutista on käyttää ja siellä myydä? Mä en oo ku ostanut muutaman kerran jotain, mutta koskaan ei oo mitään ollut myynnissä. Maksaako se jotain?

Mietin vaan että huutiskin olis kyllä aika käypä vaihtoehto...
Helppoa se on!

Ja ilmaista, ei tartte siivoilla kirppispöytää ja mikä parasta, siitä saa (tai mä saan ainakin.. :D ) kummia kiksejä kun seuraa miten huudot etenee. :D
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Sikke1:
Mä ostelen väärän kauden vaatteita jos ovat muuten mieluisia ja hinta kohdallaan. Huutiksessa myin hiljattain nuorimman neljä talvikohdetta (samalle ostajalle )
Miten helppoa/hankalaa tuota huutista on käyttää ja siellä myydä? Mä en oo ku ostanut muutaman kerran jotain, mutta koskaan ei oo mitään ollut myynnissä. Maksaako se jotain?

Mietin vaan että huutiskin olis kyllä aika käypä vaihtoehto...
Helppoa se on!

Ja ilmaista, ei tartte siivoilla kirppispöytää ja mikä parasta, siitä saa (tai mä saan ainakin.. :D ) kummia kiksejä kun seuraa miten huudot etenee. :D
Kiitos tiedoista :flower: . Mä mietin kanssa sitä että meidän tulevasta kodista on lähimmälle kirpparille semmoinen vajaa kymmenisen kilsan matka.Eikä me olla vielä hankittu toista autoa, joten kulkeminen on täysin riippuvainen miehen työajoista.

Huomattavasti helpompaa olis siis kaupata kotoa käsin ja kuskata vaan postiin tarvittaessa :D
 
Ei myynti-ilmoitusten laittaminen mitään maksa, paitsi jos haluat ilmoituksen näyteikkunaan tai otsikon värilliseksi. Ei se niin vaikeaa ole, kyllä sen pian oppii. Itse laitan yleensä useamman kuvan vaatteista.
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Mä vein tänään... Muutamia talvivaatteita siis. Ja heti kun siinä pöytää laittelin, yks ostaja jo ostikin kevyttoppapuvun ja tavallisen toppapuvun, ja vieläpä äitiyspakkuksen pukuja molemmat! Että ainakin 4e tienaan siis kirppikseltä! :D
Hienoa, hyvä alku :D :flower: .

Iski vaan haikeus. Mä kun en millään malttaisi laittaa myyntiin noita äitiyspakkauksen vaatteita (enkä paljon muitakaan vauvavaatteita) :(
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Sikke1:
Ei myynti-ilmoitusten laittaminen mitään maksa, paitsi jos haluat ilmoituksen näyteikkunaan tai otsikon värilliseksi. Ei se niin vaikeaa ole, kyllä sen pian oppii. Itse laitan yleensä useamman kuvan vaatteista.
Mun pitää siis tutustua tuohon :). Kiitos =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Mä vein tänään... Muutamia talvivaatteita siis. Ja heti kun siinä pöytää laittelin, yks ostaja jo ostikin kevyttoppapuvun ja tavallisen toppapuvun, ja vieläpä äitiyspakkuksen pukuja molemmat! Että ainakin 4e tienaan siis kirppikseltä! :D
Hienoa, hyvä alku :D :flower: .

Iski vaan haikeus. Mä kun en millään malttaisi laittaa myyntiin noita äitiyspakkauksen vaatteita (enkä paljon muitakaan vauvavaatteita) :(
Mulle kuule iski ihan sama haikeus... Ei sillä, ettäkö enää vauvaa haluaisin. Vaan sillä, että niihin vaattisiin liittyy muistoja, ja ne oli niin ihania... Ja kuitenkin tartti koittaa hinnotella niitä ilman tunteita... :'( Mutta muutamille vaatteille laitoin ehkä hiukan ylihintaa, kai siinä oli taustalla toive et jos ne ei meniskään, toisaalta jos sillä hinnalla menee, eipä jää harmittaan... :D
 
Vieras
Just ostin Lassietecin puvun ensi talveksi pojalle huonommaksi puvuksi. Huimaan kahden euron hintaan, ei tarvi kuin jalkalenkut vaihtaa ja kangas ehjä eikä juurikaan kulumaa. Eiköhän hintansa kestä... niin että luulisin menevän kaupaksi jos on edes kohtuukuntoista.
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Mä vein tänään... Muutamia talvivaatteita siis. Ja heti kun siinä pöytää laittelin, yks ostaja jo ostikin kevyttoppapuvun ja tavallisen toppapuvun, ja vieläpä äitiyspakkuksen pukuja molemmat! Että ainakin 4e tienaan siis kirppikseltä! :D
Hienoa, hyvä alku :D :flower: .

Iski vaan haikeus. Mä kun en millään malttaisi laittaa myyntiin noita äitiyspakkauksen vaatteita (enkä paljon muitakaan vauvavaatteita) :(
Mulle kuule iski ihan sama haikeus... Ei sillä, ettäkö enää vauvaa haluaisin. Vaan sillä, että niihin vaattisiin liittyy muistoja, ja ne oli niin ihania... Ja kuitenkin tartti koittaa hinnotella niitä ilman tunteita... :'( Mutta muutamille vaatteille laitoin ehkä hiukan ylihintaa, kai siinä oli taustalla toive et jos ne ei meniskään, toisaalta jos sillä hinnalla menee, eipä jää harmittaan... :D
Juu, meilläkin on lapsiluku täynnä. Mutta se tunnearvo, nyyh :'( . Ja olin suunnitellut että säästän molemmille pojille kasan vauvanvaatteita jotka voivat sitten pukea omille lapsilleen...jos nyt semmoisia edes tulee :D.

No, ehkä tässäkin kohtaa vois ottaa sen järjen käteen ja säästää vaan muutama vaatekappale kummallekin :)
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Just ostin Lassietecin puvun ensi talveksi pojalle huonommaksi puvuksi. Huimaan kahden euron hintaan, ei tarvi kuin jalkalenkut vaihtaa ja kangas ehjä eikä juurikaan kulumaa. Eiköhän hintansa kestä... niin että luulisin menevän kaupaksi jos on edes kohtuukuntoista.
Vau, sä olet tehnyt tosi löydön :flower: =) . Pitääpä tarkastella missä kunnossa nuo tamineet edes on, en vielä ehtinyt sen tarkemmin syynätä.

Enköhän mä uskaltaudu talvivermeitäkin koittaa myydä ja kiikutan sitten varastoon odottamaan parempia aikoja jos ei nyt mene kaupaksi :)
 

Yhteistyössä