Onks se normaalia..

..että nyt kun 1v 8kk yrittämisen jälkeen on tullu raskaaks ja on rv 26+0 niin haluais esitellä mahaansa kaikille? :|
Mulla ei tota mahaa VIELÄKÄÄN oo juur mitään.Painoo tullu älyttömästi mutta toi vatta näyttää vaan läskiltä,mutta jotenkin vaistomaisesti työnnän sitä ulospäin.. :whistle:

Kiitos. :flower:
 
On normaalia haluta näyttää raskana olevalta, ei lihonneelta :D Arvatka paljonko mä käytin aikaa kolmosta odottaessa lasten kevätjuhliin vaatteita valitessa, kun en halunu näyttää läskiltä, vaan halusin et kaikki tajuu, etä oon raskaana :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
On normaalia haluta näyttää raskana olevalta, ei lihonneelta :D Arvatka paljonko mä käytin aikaa kolmosta odottaessa lasten kevätjuhliin vaatteita valitessa, kun en halunu näyttää läskiltä, vaan halusin et kaikki tajuu, etä oon raskaana :LOL:
Just tota mäkin yritän..!
Oikeesti oon jäätävä tankkeri nyt mutta en todellakaan näytä raskaana olevalta sellaisen ihmisen silmissä joka ei oo mua ennen nähnyt. :headwall:
Miehen mielestä mulla on tyyliin maailman söpöin äitiysvatsa mutta sehän on nähnyt mut ennen raskauttakin jo..Ja se nyt sanoo tommosia vaan piristääkseen mua. :/
 

Yhteistyössä