Onpa palsta hiljainen

Mistäs keskusteltaisiin, vai joko katselet sitä leffaa? Mulla on teetä, eikä terästeitä. Siideriä olisi, jos jääkaappi ei olisi niiiiin kaukana..
Eilinen Beck lähti pyörimään, mutta olen nähnyt nämä jo niin monta kertaa, että voin katsella vaan toisella silmällä. Nyt vois kyllä jutella jostain! Koita säkin kipaista sinne jääkaapille nopeasti :D
 
Oletettavasti jatkuu aina, jos on jo vakiintunut tapa? Kaikki ihmiset eivät vaan osaa suunnitella elämää eteenpäin, elävät tilanne ja päivä kerrallaan. Voihan sitä toki yrittää neuvotella sääntöjä ja sopimuksia...
 
Oletettavasti jatkuu aina, jos on jo vakiintunut tapa? Kaikki ihmiset eivät vaan osaa suunnitella elämää eteenpäin, elävät tilanne ja päivä kerrallaan. Voihan sitä toki yrittää neuvotella sääntöjä ja sopimuksia...
Tilanne on uusi, erosta vasta kolme viikkoa. Mies on vain niin kiukkuinen, ettei suostu puhumaan tai vastaamaan tekstareihin. Muutoin kyllä jaksaa äksyillä, kun käy täällä.
 
Eli pakka vielä aivan sekaisin. Paska tilanne, kun lasten takia pitäisi jaksaa, ja aikuisetkin ovat ihan pihalla. Aika toki auttaa ja elämä loksahtelee hiljalleen aloilleen, tulee uudet rutiinit arkeen molemmille vanhemmille - ja lapsille.
Toivottavasti se 'viikonloppu-vahempi' jossain vaiheessa herää muistamaan myös vanhemmuutensa, eikä vain hautaudu katkeruuteen tai vihaan.
 
Eli pakka vielä aivan sekaisin. Paska tilanne, kun lasten takia pitäisi jaksaa, ja aikuisetkin ovat ihan pihalla. Aika toki auttaa ja elämä loksahtelee hiljalleen aloilleen, tulee uudet rutiinit arkeen molemmille vanhemmille - ja lapsille.
Toivottavasti se 'viikonloppu-vahempi' jossain vaiheessa herää muistamaan myös vanhemmuutensa, eikä vain hautaudu katkeruuteen tai vihaan.
Sitä mä odottelenkin, että aika edes vähän parantaa haavoja. Pääasia, että tapaa poikaansa. Että vielä en ainakaan lähde valittamaan ja nielen kieleni jos paha ajatus nousee päähän.
 
Tilanne on uusi, erosta vasta kolme viikkoa. Mies on vain niin kiukkuinen, ettei suostu puhumaan tai vastaamaan tekstareihin. Muutoin kyllä jaksaa äksyillä, kun käy täällä.
Tuo sun ent. siippas on kuulostanut muutenkin aika ärsyttävältä tapaukselta (sorry nyt :D) mutta toi kyllä menee jo vähän yli.. Mutta poika kuitenkin on suostunut menemään isälleen ilman suurempaa showta? Toivottavasti ei äijä pilaa koko juttua olemalla mulkku lapselle : /
 

Yhteistyössä