Oon laihduttanut kevään aikana kymmenen kiloa.

Miehelle kun joku aika sitten kehuin, että oon kyllä ylpeä itsestäni kun oon saanut painoa tiputettua. Mies totes siihen "että onhan se ihan jees, mut kyl mä tykkäsin kun sun tissit oli isommat"

onko kaikkien miehet näin tönkköjä?

toooosi kannustavaa.. :headwall:
mut kyllä mun kuppikokokin varmaan puolella on pienentynyt..
 
Lucky you! Mun tissit ei o pienentyny koko ikäni aikana vaikka paino olis ollut miten matalana... Saa nähdä mitä tuo imetys niille tekee,taitaa jäädä vaan isot nahkapussit jossa killuu nännit kuin 2 rusinaa.. :headwall:
 
No eipä se nyt kovin nopeasti ole..tammikuu-huhtikuu lähti noi 10kg, nyt on junnannut samassa.
Liikuntaa lisäsin ja lopetin herkuttelun. (mitä ennen harrastin ihan liikaa.. :ashamed: )
joka toinen viikonloppu on karkkipäivä sitten milloin voi herkutella :D

en mä ala kuvaa laittamaan, ettei mua tunnisteta :D :saint:
 
mami
tosin oon huijarilaihduttaja, kun tuosta otettiin vauvatkin pois... 18 kg siis on synnytyksen jälkeen tippunut ilman laihduttamista 3 kk:ssa. Vielä viisi jäljellä, mutta en oo ajatellut kiirehtiä vaikka painon lasku ekan 2 kk:n jälkeen on junnannnut paikallaan.
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja ajatar:
öööh. löytyyköhän koneelta valmiina.
mut siis mitat ennen laihdutusta oli 161/69, niin nyt ne on 161/ 58,5 =)

Mahtavaa! Voi ku olis kuvaa. Het olis tsemppariks:)


Voin vaan kuvitella miten ihana on testata "läskiajan" vaatteita:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ajatar:
Miehelle kun joku aika sitten kehuin, että oon kyllä ylpeä itsestäni kun oon saanut painoa tiputettua. Mies totes siihen "että onhan se ihan jees, mut kyl mä tykkäsin kun sun tissit oli isommat"

onko kaikkien miehet näin tönkköjä?

toooosi kannustavaa.. :headwall:
mut kyllä mun kuppikokokin varmaan puolella on pienentynyt..
Minäkin sain kommentiksi siinä- 10kg kohdalla (kokonaisuudessaan laihdutin 17kg) että "älä enää ainakaan perseestä laihduta" :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja ajatar:
öööh. löytyyköhän koneelta valmiina.
mut siis mitat ennen laihdutusta oli 161/69, niin nyt ne on 161/ 58,5 =)

Mahtavaa! Voi ku olis kuvaa. Het olis tsemppariks:)


Voin vaan kuvitella miten ihana on testata "läskiajan" vaatteita:)
juu, semmonen 9cm hävinnyt vyötäröltä, lantio pysynyt samassa kuin ennenkin ja rinnuksilta hävinnyt jokunen sentti. Ihanaa kyllä kun on voinut käyttää samaa vaatekokoa mitä viimeksi joskus 16veenä =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin akka:
Alkuperäinen kirjoittaja ajatar:
Miehelle kun joku aika sitten kehuin, että oon kyllä ylpeä itsestäni kun oon saanut painoa tiputettua. Mies totes siihen "että onhan se ihan jees, mut kyl mä tykkäsin kun sun tissit oli isommat"

onko kaikkien miehet näin tönkköjä?

toooosi kannustavaa.. :headwall:
mut kyllä mun kuppikokokin varmaan puolella on pienentynyt..
Minäkin sain kommentiksi siinä- 10kg kohdalla (kokonaisuudessaan laihdutin 17kg) että "älä enää ainakaan perseestä laihduta" :headwall:
Just.. onpa reilua sielläkin.. :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja varvasvälivahvero:
:flower: Hienoa!

Ikävä kyllä se näkyy ensimmäisenä rinnoissa. :ashamed:

Miehesi on tökerö, mutta ehkä hän ei tarkoittanut sitä ? Vitsaili? ( Huono vitsi )
juu, siis vitsiähän se osittain oli.. mut kyl sitä oikeestikkin taitaa vähän harmittaa..
 

Yhteistyössä