oon niin laiska et hävettää...

Kerranki ku poika nukkuu ja pitäs tyhjentää tiskikone, täyttää se, siivota olkkari, pedata peti, pestä pyykkiä, ja tehä ruoka, nii tääl mää vaan naatiskelen hetken rauhasta ja annan tiskien haista pöydällä, koti rempallaan. Mistä ihmeestä sitä puhtia saa?! oon ollu kaukana piilossa ku sitä jaettiin :ashamed:

Mies tykää jälleen ku himaan tulee :(
 

Suosittelen, että ylläpidät jatkuvaa siisteyttä talossasi siis et esim. kun syötte niin samantien siivoat keittiön ja laitat tiskit koneeseen ja kun kone on pessyt niin heti sen tyhjennät jne. Näin kun toimii kaikissa asioissa niin koskaan ei pääse kertymään paljon kotitöitä yhdelle kertaa.

Minä teen näin ja toimii, nytkään ei ole mitään kotitöitä rästissä joita pitäisi tehdä :)

Ja en siis millään pahalla tätä kirjoittanut :hug:
 
Laiska täälläkin. :wave:
Mies luistanut vaihteeksi kissan hiekkalaatikon siivouksesta. :kieh: Ehkä tää on jotain mielenosoitusta, mutta en mäkään jaksa olla aina se, joka tekee ruoan, siivoaa jäljet, pesee pyykit, tyhjää/täyttää tiskikoneen.. Ja paaaaljon muuta.
Nytkin sitten menee yöksi töihin, lähtee jo joskus kolmen aikoihin.. Ja kaikki mun tehtävänä.. tiskit oon tänään saanut koneeseen laitettua ja ruoan tehtyä.. Siinä se sitten onkin. :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:
Suosittelen, että ylläpidät jatkuvaa siisteyttä talossasi siis et esim. kun syötte niin samantien siivoat keittiön ja laitat tiskit koneeseen ja kun kone on pessyt niin heti sen tyhjennät jne. Näin kun toimii kaikissa asioissa niin koskaan ei pääse kertymään paljon kotitöitä yhdelle kertaa.

Minä teen näin ja toimii, nytkään ei ole mitään kotitöitä rästissä joita pitäisi tehdä :)

Ja en siis millään pahalla tätä kirjoittanut :hug:

Tää onnistuu.. mut vaan väliaikasesti, sitte taas iskee joku hirvee laiskotus ja koti taas mullin mallin :D En pahastu, ihan hyvä idea oli :)

Heti jos päätän johki ryhtyä, ni eiköhän itkuhälyttimestä taas kuulu narinaa ja poika on pirtee ku peipponen.. Ja kun poika on hereillä, ni turha kuvitella ees tekevänsä mitään, vaatii kyllä huomion 100%.. kaipa senkin takia sitä sit välil ihan vaan haluu olla tekemättä YHTÄÄN mitään :p

 
aave
Mullakin ois pyykkiteline tyhjäämättä ja uudet pitäisi tilalle laittaa koneesta. Samaten astianpesukone tyhjätä. Ja imuroida. Ja vaikka mitä pikkuhommaa olis, mutten viitti. Meen pötköttään ja touhutaan sit ilta lasten kanssa.
 

Yhteistyössä