oonko ainoo, jolla imetys EI pilannut tissejä??!

  • Viestiketjun aloittaja törötissi
  • Ensimmäinen viesti
törötissi
Siis kun ne ei reilun vuoden imetyksen jälkeen roiku yhtään enempää kuin ennen imetystä. Ovat edelleen varsin terhakkaat tapaukset! ;) Ja uskallan näin tisujani kehua, edes jotain kivaa munkin ulkonäössä. Kun tuntuu että "kaikki" valittaa, et tissit repsahtaa ja roikkuu imetyksen jälkeen kuin ajokoiran korvat. Mut hei, muita törötissejä? :)
 
seiskaviis bee
Mulla ihan ryhdissä ilman mitään roikkumisia kahden lapsen/-imetyksenkin jälkeen.
Ainoa muutos mahdottoman isoksi muuttuneet nännit. Nöpöttävät liiankin terhakkaina jatkuvasti.
 
Minun tissini vain paranivat kahden lapsen 1,5v imetyksen jälkeen. Minulla oli pienet a koon tissit ja nyt on b koon eikä edes roiku pahemmin. hieman kylläkin mut ei häiritsevästi. ihme ettei enemmän roiku vaik käytin loppuun asti rintsikat eli ne oli jo tosi löysät eikä tukenu enää loppuajasta mitään.
 
vieras
Ei nuo pilalla ole vaikka roikkuvatkin :0 Kaks tasapuolisesti roikahtanutta, isoa rintaa, raskausarpineen. Elämää nähneet, useamman vauvan ruokkineet, miehen lempileluina yhäkin olevat, mulle rakkaat tisulit. Enpä poieskaan antaisi tai muiden tisseihin vaihtaisi, enkä silikoneilla menisi pilaan..
 
Mulla paranivat entisestään :D Reilun vuoden imetin, E85-kuppi kun aloitin...oli ollut jo pitkään. Nyt mulla on C80, ja paljon kiinteämmät rinnat mitä ennen imetystä :eek: Harkitsin pienennysleikkausta pitkään, mutta eipä tarvittu operointia kun imetys kutisti ja kiinteytti niin tehokkaasti :)
 
Juuri nyt ei ole kovin kauniit: aina joko täynnä maitoa tai tyhjät lupsakat..

Mutta uskon että tilanne tulee parantumaan kun imetys loppuu, kuten viimeksikin. Tosin, mä kuulun ihmisiin joiden on vähän tehtävä oikeasti töitä kroppansa eteen, eli kuntosali kutsuu..
 
Heippa kaikki äidit 20- 35 v! Tutkimus: Äitiys, seksuaali-identiteetti ja imetys

Olen kolmannen vuoden yliopisto-opiskelija University of Sussexista Englannista ja etsin haastateltavia kulttuurimaantieteen kandidaatin tutkinnon Suomessa toteutettavaa opinnäytetyötäni varten. Haastattelututkimuksen aiheena on äitiys, seksuaali- identiteetti ja imetys. Etsin 20-35- vuotiaita äitejä pääkaupunkiseudulta. Mikäli alle apsesi on alle 2 v. ja imetit häntä max. 4 kk tai et laisinkaan, ja olisit valmis haastateltavaksi, otathan minuun kiireimmiten yhteyttä.

Tutkimuksessa kerätään tietoa teemahaastattelulla, joka nauhoitetaan. Kysymyksiin ei ole oikeita tai vääriä vastauksia vaan tarkoituksena on kerätä tietoa Sinun ajatuksistasi ja kokemuksistasi. Antamasi vastaukset käsitellään täysin luottamuksellisesti, eivätkä henkilötietosi tule esiin missään vaiheessa.
Haastattelun teemoja ovat
? Mielikuvat ja odotukset äitiydestä ja naiseudesta ennen ja jälkeen synnytyksen ja imetyksen
? Ajatukset ja suhtautuminen imetykseen ennen ja jälkeen synnytyksen, imetyksen lopetukseen liittyvät tekijät
? Imetyksen merkitys äitinä ja naisena olemiselle

Haastatteluun osallistuminen on täysin vapaaehtoista ja sen voi halutessaan keskeyttää. Haastattelu toteutetaan Sinun mukavuutesi huomioon ottaen Sinulle sopivana aikana ja paikassa.
Mikäli olet kiinnostunut osallistumaan haastatteluun, pyydän Sinua ottamaan pikaisesti yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse (puh. 050-5351714). Tarvittaessa annan myös mielelläni lisätietoa. Haastattelut suoritetaan ajalla 17.- 28.9 ja haastateltavien määrä on max. 10 äitiä.
Kaikkien haastateltavien kesken arvotaan palkinto, puolen vuoden lehti-tilaus oman valinnan mukaan seuraavista lehdistä: Gloria, Hyvä Terveys, Kauneus ja Terveys, Meidän Perhe, Vauva, Voi Hyvin.

Yhteistyötä odottaen,

Krista Hannula
krista.hannula@hotmail.com :wave:
 
mie
Mulla jo d 85 ollut ennen yhtäkään lasta... imetysaikana kuppikoko suureni niin ettei sopivia meinannu löytyä. Ainakin kaks jollei kolme kuppikokoo.
Nyt sitten neljä vuoden imetettyä lasta takana ja viimeisestä jo kolme vuotta niin nyt koko e 90 tai e+ välillä. Eli kyllä on vaikuttanu, ei ne niin pahasti roiku ainakaan vielä. Kyllä kynä pysyy rintojen alla tiiviisti :(
Hyvät liivit on aina oltava päällä!
 

Yhteistyössä