Oonko ees nolo mies

  • Viestiketjun aloittaja kusetettu tapaus
  • Ensimmäinen viesti
Mies itsekkin
Parin kaljan jälkeen soitin ja kerroin olleeni kotona yötä, niin ei edes yrittänyt selitellä asiaa vaan paiskasi luurin kiinni ja nyt puhelimeen ei saada yhteyttä.

Laitoin viestiä perään, että voi painua helvettiin asunnostani ja tuo tänään avaimet takaisin....saas nähdä milloin avaa puhelimensa. Varashälyttimen koodin vaihdon jo, joten turha mennä salassa penkomaan tai sotkemaan paikkoja. No onneksi tässä on maanantaihin asti aikaa vahtia tilannetta....lauantaina uudet lukot, jos tää ei aukea
Hyvä!!! Hatunnosto sinulle. Tsemppiä vain, älä ala kuuntelemaan mitään selityksiä, vaan kylmästi kamat pihalle.
 
Traagista ettei uskalla selvittää sun kanssa välejään.

Toivon ettet hoida itseäsi ryppäämällä. Yritä kohdata asia ihan selvänä.
Pari kaljaa ei ole kaatokänni, mutta se on pari kaljaa.

Tiedät mistä puhun.

Asioita ei haudata kaljapulloon. Nyt varmasti sattuu, vituttaa ja mitä muuta. On olemassa naisia jotka ihan vilpittömästi haluavat parisuhteen, perheen ja hyvän tulevaisuuden.

Yleensä sellaisen nainen vaan on kasvanut aikuiseksi, ei välttämättä tylsäksi. On olemassa leikkimielisiä naisia, jotka ottavat parisuhteen ja suhteen ihan tosissaan.

Voi olla turhia juttuja mulla, mutta ei tsemppauksesta voi haittaakaan olla.
Keräät itsesi. Ajan kanssa kaikki tasantuu..vaikutit jotenkin tunnetasolla kyllästyneeltä aloituksessasi, joten tää kaikki laimenee varmaan nopeasti.

Jos hirveesti reagoit, se merkitsee että sulla on jäljellä paljon tunnetta.
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30199206:
Traagista ettei uskalla selvittää sun kanssa välejään.

Toivon ettet hoida itseäsi ryppäämällä. Yritä kohdata asia ihan selvänä.
Pari kaljaa ei ole kaatokänni, mutta se on pari kaljaa.

Tiedät mistä puhun.

Asioita ei haudata kaljapulloon. Nyt varmasti sattuu, vituttaa ja mitä muuta. On olemassa naisia jotka ihan vilpittömästi haluavat parisuhteen, perheen ja hyvän tulevaisuuden.

Yleensä sellaisen nainen vaan on kasvanut aikuiseksi, ei välttämättä tylsäksi. On olemassa leikkimielisiä naisia, jotka ottavat parisuhteen ja suhteen ihan tosissaan.

Voi olla turhia juttuja mulla, mutta ei tsemppauksesta voi haittaakaan olla.
Keräät itsesi. Ajan kanssa kaikki tasantuu..vaikutit jotenkin tunnetasolla kyllästyneeltä aloituksessasi, joten tää kaikki laimenee varmaan nopeasti.

Jos hirveesti reagoit, se merkitsee että sulla on jäljellä paljon tunnetta.
Pitääkö sitä nyt tosissaan saarnata, jos mies ottaa pari bisseä?
Ja entäs sitten, vaikka joskus vetäiskin kaatokännin, kun ottaa päähän. Tekeekö se välittömästi ihmisestä alkoholistin, vaikka miksei niin voisi tehdä?

Et kai sä nyt tosissaan kerro täysin tuntemattomalle ihmiselle, millanen kumppani sille olis sopiva?
 
Pitääkö sitä nyt tosissaan saarnata, jos mies ottaa pari bisseä?
Ja entäs sitten, vaikka joskus vetäiskin kaatokännin, kun ottaa päähän. Tekeekö se välittömästi ihmisestä alkoholistin, vaikka miksei niin voisi tehdä?

Et kai sä nyt tosissaan kerro täysin tuntemattomalle ihmiselle, millanen kumppani sille olis sopiva?




Riidankylväjä, sä oot riidankylväjä...:stick:
 
"manna"
Kysyisin vaan et mitäs tulee puuhattua selän takana kun puhuu jaskaa päin naamaa. Sit vaan ilmoitus et kannattaa häipya kaverin nurkkiin asumaan ja ettimään omaa kämppää. Nääh, ei mitään kostoa, ei kannata edes vaivautua sellaiseen.
 
  • Tykkää
Reactions: Äidin blogi
Vierasss
Jos mun mies kävis pettämässä niin kyllä mä vaan kostaisin koko elämäni loppuun asti.
Mitä se hyödyttää? Jos alkaa kostamaan, niin oman elämänsä siinä vain pilaa, asia on silloin koko ajan mielessä ja ei pääse asiasta yli jatkaen elämää. Kaikista paras "kosto" on hankkiutua eroon mahdollisimman nopeasti ja olla kuin ei koko henkilöä olisi olemassa ja jatkaa elämää.
 
Peyote
Mitä se hyödyttää? Jos alkaa kostamaan, niin oman elämänsä siinä vain pilaa, asia on silloin koko ajan mielessä ja ei pääse asiasta yli jatkaen elämää. Kaikista paras "kosto" on hankkiutua eroon mahdollisimman nopeasti ja olla kuin ei koko henkilöä olisi olemassa ja jatkaa elämää.
En mä ollut kertomassa mitä se hyödyttää, vaan kerroin että niin mä tekisin.
 
  • Tykkää
Reactions: erinys
dsafsdg
Minä olen päättänyt, että jos mies pettäisi se olisi kerrasta poikki ilman mitään selittelyjä tai asian puinteja. Jos mies jäisi kiinni niin, että ei edes tietäisi minun tietävän, en kertoisi edes sitä. Mies ei näkisi mua enää koskaan ja minkäänlaiseen yhteydenpitoon en suostuisi. Kamanikin pakkaisin miehen ollessa muualla ja ilman selittelyitä. Välinpitämättömyys olisi paras kosto.
 
viras
Teen työssäni paljon matkoja ja ongelmana on, että en luota naiseeni pätkääkään johtuen hänen omasta käytöksestään ja kun pienellä paikkakunnalla ollaan, niin kaikki tuntuvat tietävän että hän liikuttelee muille ja mun pitäisi jättää sen takia.

No eilen kuitenkin sattui käymään niin, että työmatka jäi kesken työkaverin sairastumisen vuoksi ja kymmenen aikaa illalla ajattelin että jäänkö hotellille vaiko lähdenkö samantien kotia.

No soitto avokille - ei vastausta. Päätin lähteä ajamaan kotia kohti ja sielläpä ei näkynyt ketään. Äsken tuli puhelu, että heräsi vasta juuri nyt kotoa kun väsytti hieman. Empä vieläkään paljastanut asiaa, vaan lähdin kaverin luokse lippulaivaksi ja vasta illalla takaisin, kuten alun perinkin oli tarkoitus.

Nyt kuitenkin vituttaa siinä määrin ja katkeruuskin on aivan saatanan kovaa, että mitenköhän tästä eteenpäin. Ero on varma, mutta haluaisin satuttaa mahdollisimman kovaa. Itsekin ensin uusi hoito alle, jonka jälkeen heitän loisen pihalle?

Mukavana kurioseettinä vielä on, että hänellä on vuokravelkaa useita tuhansia euroja joten asunnon saanti voi olla hieman haastavaa, koska töitäkään ei ole.

Pitäisiköhän vain sopivan paikan tullen vaihdatuttaa lukot ja sanoa että seon moro? Tämä tosin taitaa olla rikollista, mutta ei voisi vähempää kiinnostaa jokunen päiväsakko, kunhan pystyy kostamaan.

Mites itse tekisitte?

mutta miks ehtiä heti hoito....?
 
on muuten kiva huomata, että ainakin tällä hetkellä on aistittavissa palstalla pieni asennemuutos (tai sitten kaikki kukkikset kattoo lastenohjelmia)
anyway, jos "ennen vanhaan" olis mies tällai avautunut, olis kanalauma ollut vakuuttamassa, että ei, ei, hyvä mies ota ensin selvää, sehän voi olla vaikka raskaana sinulle ja sairaalassa saamassa keskenmenoa, älä vain heitä pihalle. kiva huomata, että joskus asenteet muuttuu.
appropoo. ap, kostamaan lähtisin minäkin, vaikkei se mitään ratkaise. vetäisin kännit ja panisin, kuin jänikset. ei se mitään hyödytä, mutta mitäs sitten. ja tavarat nostaisin ulos, lukot vaihtoon jne. meitä on monenlaisilla propuilla varustettuja ihmisiä, eikä ne mulla ainakaan kestä palaa loppuun kovin montaa nanosekuntia. tsemppiä.
 
  • Tykkää
Reactions: Äidin blogi

Yhteistyössä