Oonko mä vähän nipo?

Vai mitäs olette mieltä. Kun mua meinaa pikkasen alkaa ärsyttämään, että sillä välin kun ollaan töissä niin naapurin lapset (siis sellaiset naapurit jotka ei edes tervehdi vastaan tullessaan eikä olla siis missään tekemisissä) käy pomppimassa ilman lupaa meidän lasten trampoliinissa joka siis on meidän pihassa. Joo, eihän se siitä varmaan kauheasti kulu, mutta jokatapauksesssa minä vain olen sitä mieltä että toisten pihaan ei tulla ilman lupaa eikä varsinkaan käyttämään toisten tavaroita silloin kun ei kotona olla. Kun tullaan töistä niin luikkivat pakoon sellaisella vauhdilla että kun ehdin autosta nousta niin ovat jo tiessään.

Ja lisään vielä että jos kysyisivät luvan, antaisin toki pomppia.
 
äiskä
Siis teidän lapsetkaan ei ole kotona? Jos näin,niin on todellakin väärin käydä jonkun pihalla pomppimassa trampoliinilla. Vetäisin kyllä herneen nenään jos meidän pihalla käytäisiin leikkimässä silloin kun ei olla kotona!
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä:
Siis teidän lapsetkaan ei ole kotona? Jos näin,niin on todellakin väärin käydä jonkun pihalla pomppimassa trampoliinilla. Vetäisin kyllä herneen nenään jos meidän pihalla käytäisiin leikkimässä silloin kun ei olla kotona!
Meidän lapset on silloin hoidossa, ikää 3,5 ja 5 vuotta, naapurin lapset koululaisia.
 
äiskä
Alkuperäinen kirjoittaja mum84:
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä:
Siis teidän lapsetkaan ei ole kotona? Jos näin,niin on todellakin väärin käydä jonkun pihalla pomppimassa trampoliinilla. Vetäisin kyllä herneen nenään jos meidän pihalla käytäisiin leikkimässä silloin kun ei olla kotona!
Meidän lapset on silloin hoidossa, ikää 3,5 ja 5 vuotta, naapurin lapset koululaisia.
Selvä, vanhempiin vaan yhteys. Ei vetele tuollainen.
 
jotain rajaa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kerroppas asiasta näiden lasten vanhemmille ja käske panemaan kakarat kuriin. Saatte pian syyt niskoille jos joku lapsista satuttaa itsensä.
Totta! Ties vaikka vaativat teitä siirtämään ramppiksen pihasta pois silloin kun ette oo kotona..Ja ramppishan mahtuu vaik taskuun.. Siis törkeetä oikeesti, sano vanhemmille asiasta!

 
Alkuperäinen kirjoittaja mum84:
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:
En kyllä tykkäis omalla kohdalla tippaakaan ja kävisin takuulla vanhemmille asiasta mainitsemassa.
Lisäks ostaisin suojaverkon luukuun lukon.
Tätä lukkoa minäkin ajattelin.
Kaveri hankki samasta syystä tramppaan lukon viime kesänä ja ei oo enää naapurin nassikat pomppimaan luvatta päässy.Samoin pysyy omatkin poissa pomppimasta jos eivät lupaa saa siihen.
 

Yhteistyössä