Ootteko olleet...

"joo"
Olen ollut. Papaa ei ainakaan saa silloin otettua (minusta oli nöyryyttävää että gyne sitä edes yritti ottaa kun kerroin jo puhelimessa sekä paikan päällä että on runsasta vuotoa eikähän se sitten todellakaan saanut sitä papaa otettua). Mutta vuotohäiriöiden vuoksi olen käynyt useasti, monesti katsotaan vaan labrat ja teroluteilla on saatu vuoto kuriin.
 
Eikö sitä gynkäyntiä voi siirtää? Vai menetkö sä sinne nimenomaan vuodon takia?

Mulla jatkui vuoto kerran myös vissiin ainakin 3 viikkoa ja olokin meni jo huippailevaksi ym, silloin kävin ihan terveyskeskusksen päivystyksessä saamassa lääkkeet vuodon lopettamiseksi ja rautapillerit samalla.
 
"vieras"
Mä olen ollut tilanteessa jossa oli tosi epämääräistä vuotoa ja olin varma, että just joo, valun sit pöydälle. Kävin just ennen vessassa pesulla ja ottamassa tamponin pois ja alkuhöpinöissä sanoin että saattaa nytkin olla jotain vuotoa niin lääkäri vastasi, että se ei haittaa.

Varmaan eri juttu sit tosiaan jos jotain papaa ja muita kokeita otetaan. Mut jos vuotojen takia olet menossa niin vaikeahan sun on tietää, että millon sulle sopis jos ne epämääräiset on.
 
No tuon vuodon takia menen.. Oli kolme viikkoa sitten normaalit kuukautiset. Sitten seuraavalla viikolla tuli paperiin töhnää ja hyytymiä, nyt taas koko viime viikon vuotanu... Välillä kirkasta, välillä tummaa ruskeaa ja niit hyytymiä. Ällöä.. Tilasin ajan netin kautta heti huomiseksi yksityiselle gynelle.... Ja vielä mies...
 
bud
Eipä sinne gynen vastaanotolle mennessä tarvi häpeillä, jos vuotaa verta tai jotain muuta. Siinähän on yksi syy, mitä varten gynet on olemassa. Ne on nähneet kaiken ja vielä miljoona kertaa enemmän kuin sinun pitkittyneet menkkasi.
 

Yhteistyössä