Ootteko pitkä- vai lyhytvihaisia? *keskiviikkoillan turhisG*

  • Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti
IhanaValo
Tuossa mietin tämmöistä..

Ensin ajattelin että ite oon lyhytvihainen, suutun joskus tulisestikin mut lepyn myös nopeasti.

Mutta,sitten mieleen tuli yksi tapaus, kenelle oon edelleen "suuttunut", tai toisaalta jo välinpitämätön, en halua kuulla ees mitään hänestä..tuo tyyppi oli olevinaan kaveri, mutta lopulta selvis että olikin jauhanut niin paljon paskaa päin naamaa etten meinannut uskoa kun sen kuulin.

Että niin,miten sen sitten ottaa... :snotty:

Miten teillä muilla?
 
Yleensä lyhytvihainen, mutta mullakin on yks entinen kaveri jolle en lepy ennen kuin tulee itse avaamaan sunnsa ja tuskin sitä päivää nään.

Vaikka mulla on nykyään paha tapa jatkaa äksyilyä vaikka oikeesti en olekaan enää suuttunut.
 
Suzyanne
Riippuu ihan asiasta, pikkujutut annan anteeksi nopeasti, isoja en välttämättä koskaan. Olen esim. joillekin katkera 20 v. sitten tapahtuneista jutuista.

Mikään mököttäjä en ole, kaukana siitä. Jos suutun, sen kyllä näkee ja ennen kaikkea kuulee. :whistle: :ashamed: :D
 
Riippuu tilanteesta. En yleensä ole kovin pitkävihainen, mutta koulukiusaajilleni en lepy koskaan. :kieh:
 
Yleensä lepyn yhtä nopeasti kuin suutunkin (miehen mukaan kiihdyn nollasta sataan nanosekunnissa ) . Tosin, jos joltain ihmiseltä ei tule muuta kuin sontaa niskaan, jätän heidät kylmästi syrjään. Eli joillekin tempauksille/ihmisille en enää lämpene, en sitten millään.
 
Harvemmin mä edes suutun.

Mutta joitain asioita en unohda tai anna anteeksi, eikä mun mielestä pidäkään. Ihan hyvin voi karsia elämästä pois ne tyypit, joista ei ole mitään iloa, vaan pelkästään pahaa mieltä.
 

Yhteistyössä