Operoisitko tällaiset RINNAT? Ovatko nämä ns. TUBULAARISET?

  • Viestiketjun aloittaja Up-kohti korkeuksia
  • Ensimmäinen viesti
Up-kohti korkeuksia
Eli tällaisetpä nämä, kaikkien rintakuvien jälkeen.. Tuli tunne, että nämä ovat enemmän kuin pielessä :( Tiedän, että korjaus vaikuttaisi paljon seksuaaliseen puoleeni. En mitenkään peittele saunassa tms rintojani mieheltäni tai muilta saunakavereilta, mutta esim. seksissä en halua olla päällä, koska rinnat roikkuvat niin iljettävästi ja pukeutumiseeni nämä vaikuttavat erittäin paljon. En halua kulkea paljastavissa yöasuissa koska roikkuvat litteinä napaa myöten. Seksuaalisuus on suurin kysymys, se kohenisi huomattavasti itsetuntoni myötä jos näille jotain tekisi.

Haluaisin pelkän kohotusleikkauksen, en ole ajatellut koskaan suurentaa näitä. Onko nämä rinnat niin sanotut tubulaariset? Nämä ovat aina olleet tämän malliset, eli nännit sojottavat alaspäin ja ylhäältä rinnat ovat aivan tyhjät (pelkkää nahkaa) sitten päässä roikkuu "pussukka". Todella vastenmielistä, varsinkin nyt kun näki Av:lla kuinka kauniita rintoja monilla äideillä on. Muuten olen urheilullinen ja lihaksikas, joten rintojen muoto vain korostuu. Yksi raskaus ilman imetystä takana, maitoa ei tullut.

Aijaa.com - 8380725.jpg

Aijaa.com - 8380726.jpg

Aijaa.com - 8380727.jpg

Kertokaa mitä itse tekisitte ja mistä pitäisi aloittaa mieli näille jotain operaatiota tehdä? Tässä pikaiseen vain kirjoitan, joten olen varmaan huonosti ulosantanut joissain kohtaa itseäni, pahoittelen jo etukäteen..
 
"vieras"
Voi ollakkin tubulaariset tai sitten vain siihen muotoon kasvaneet. Mulla on vähän saman malliset enkä voi olla ollenkaan ilman liivejä koska nännit kipeytyy. Olen itsekkin harkinnut jonkin sortin kohotusleikkausta.
 
mjoo
varmaan nuo on sitä normi settiä monella... Enemmän varmaan tästä maasta löytyy tuollaisilla rinnoilla varustettuja kun sellaisilla terhakoilla teini tisseillä varustettuja kolmekymppisiä... Mutta joo, kunhan saan viimeisen lapseni pukattua maailmaan ja imetyksen lopetettua niin JES! Meikälläpä on nuo hinkit sen verran isot, että pääsen sitten kunnallisen kautta korjauttamaan tissini terhakoiksi. Loppuu samalla tuo jatkuva niska/hartija jumikin...
 
Kannattaa varmaan rohkeasti käydä vastaanotolla hakemassa konsultaatiota. Saat samalla tietoa, millaisia leikkauksia on, ja mitä maksaa..

Ja vastaus kysymykseen operoisinko.. Ehkä en. Jos olisin varakas ja ei tuntuisi pahasti perheen taloudessa, niin sitten ehkä,
 
Viimeksi muokattu:
kyllä
Jos olisin sinä, ja rahaa olisi, niin menisin heti leikkauttamaan rinnat kuntoon. Ilman muuta kannattaa korjauttaa! Rohkeasti kysymään hintatietoja ja eri vaihtoehtoja, varmastikin operaation jälkeen itsetunto kohenee! Mä säästin silmien laser-leikkaukseen ja nyt säästän siihen, että saan posliinikuoret hampaisiin.
 
"Alkup"
Joo no niitä rintsikoita kyllä löytyy... Taitaa leikkauksen hinnat mennä kuitenkin yli paritonnia. Ja olen pohjoisesta, joten käynti klinikoilla tulisi vaatimaan matkustamista sekä aikaa. Täytyykö se vain lompsia johonkin kauneusklinikalle jos meinaa asiassa eteenpäin? Että esim ykstyiset lääkäriasemat ei voi tehdä mitään?

Mites se tubulaaristen rintojen asia selvitetään, onko sellaiset vai ei, kuka sen kertoo, lääkärit kunnallisella vai yksityisellä? Yksityisellä olen tällä tuppukylällä käynyt ja tiedän, että naurut saisin vain naamalleni jos menisin näitä esittelemään ja kertomaan että häiritsee..
 
Hirviötissi
Sanoin siellä toisessakin ketjussa eilen, että en. Ja mulla on vähintään yhtä pahat kuin nuo, ehkäpä vähän pahemmat kun verisuonet vielä kuultaa paksusta läpi.

Olen ratkaissut seksissä päällä olemisen ällöttävän näyn piilottamisen pitämällä rintaliivit päällä. Mieluummin niin, kuin leikkausta läpikäyvänä. Kauhistuttaa ajatuskin.
 
[QUOTE="Alkup";24283633]Joo no niitä rintsikoita kyllä löytyy... Taitaa leikkauksen hinnat mennä kuitenkin yli paritonnia. Ja olen pohjoisesta, joten käynti klinikoilla tulisi vaatimaan matkustamista sekä aikaa. Täytyykö se vain lompsia johonkin kauneusklinikalle jos meinaa asiassa eteenpäin? Että esim ykstyiset lääkäriasemat ei voi tehdä mitään?

Mites se tubulaaristen rintojen asia selvitetään, onko sellaiset vai ei, kuka sen kertoo, lääkärit kunnallisella vai yksityisellä? Yksityisellä olen tällä tuppukylällä käynyt ja tiedän, että naurut saisin vain naamalleni jos menisin näitä esittelemään ja kertomaan että häiritsee..[/QUOTE]

Oletko kysynyt tai selvittänyt mahdollisuutta leikkauttaa kunnallisella?
 
"alkup"
En ole tehnyt asian eteen vielä mitään. Nyt kun varmistui, ettei minulle lapsia enää tule, niin olen vasta muutaman googlauksen tehnyt asian tiimoilta. Olen siis aivan ummikko vielä tässä asiassa.
 
-vierailija
varmaankin operoisin,tosin itsellä myös ongelma rintojen kanssa. Mulla alikehittyneet rinnat....aikanaan niistä valitinkin kouluterkkarille ja hän myös totesi ongelma. sain jo ajan sairaalaan julkiselle mutta jostakin syystä en uskaltanut mennä. Nyt taas tuntuu että haluaisin käydä näytillä jos alkaisivat leikkaamaan. Tosin meillä lapsettomuushoidot päällä niin ehkä parempi hoitaa ne ensin ja sitten lapsen/lapsien jälkeen ottaa yhteys sairaalaan. En usko että pystyn imettämään....
 
herttta
Minusta nuo rinnat itsessään ovat ihan ok, enemmän hyötyä voisi olla nännipihojen pienentämisestä. Luulen nähneeni jossain sellaisiakin leikkauksia. Jos ihan hirveästi ahdistaa, niin ehkä sitten silikonit. Tuskin tarvitsee mitään kohotusleikkausta.
 
"vieras"
Itsellä on tuollaiset, nännit ja nännipihat vain eivät erotu noin selvästi. Ja kyllä, operoisin jos vain olisi varaa. Suorastaan inhottavaa kun rinnat roikkuvat navassa ilman rintsikoita.

Tietäisikö joku paljonko tuollaisten rintojen kohotusleikkaus yleensä maksaa kunnallisella ja/tai yksityisellä? Ja saako tuon näköiset ja kokoiset leikattua kunnallisen kautta vai pitääkö olla polvissa roikkuvat K-kupit?
 
"Tiiu"
Noi EI ole tubulaariset. Tubulaarisissa rinta ei oo kehittyny normaalisti. On vaan nänni, mutta rintarauhanen mitätön.

Mulla samanlaiset. Kasvoivat tollasiks. Operoisin, sillä itse koen myös omani häiritseviks. Kuhan nyt eka hoidan imetykset alta pois. :)
 
"vieras"
Mulla on aika samanlaiset enkä ole edes imettänyt. Ehkä vähän "täydemmät" mutta perusmalli sama, ylhäällä tyhjää ja päässä pussi ja isot nännipihat+olemattomat nännit. En ole oikeastaan ajatellut niitä leikkauttaa.

Seksin aikana, silloin harvoin kuin sitä keski-ikäisellä sinkulla on niin pidän rintsikat päällä. En ehkä edes niin kauheasti ulkonäön takia vaan kun tuntuu inhottavalta se hölskyminen :p

Jos ne sinua kovasti häiritsee ja uskot että leikkaus parantaisi esim seksielämää ja itsetuntoa niin leikkauta ihmeessä! Varo vaan ettei ala sitten tehdä mieli kaikkia muitakin leikkauksia, sitten on jo ongelma...
 
-vierailija
Mullakin tuli mieleen että olisko nuo kuitenkaan tubulaariset ap?? tosiaan eikö se tarkoita kehityshäiriöä. Itsellä rinta ei ole kehittynyt paljoakaan ja nänni on iso ulkoneva pallo "rintojen" päässä,itse nänninpäätä en ole koskaan itselläni nähnyt.
 
vierailija
Kyllä nuo voi minusta laskea tubulaarisiksi rinnoiksi. Yksi merkki voi olla ns. ketun nenät, joissa nännipihat on suuret ja osittain ylöspäin kasvaneina osaa nänneistä. Korjauttaisinko? Kyllä heti, jos rahaa ja, jos ei terveydellisiä esteitä leikkaukselle.
 

Yhteistyössä