Opettajalla näky kivesnahkaa

  • Viestiketjun aloittaja opiskelija
  • Ensimmäinen viesti
opiskelija
avoimesta vetskarinreiästä. Ilmeisesti ei ukkeli vaivaudu käyttämään pikkupöksyjä, vai oiskos sattunut se kusemisreikä just vetskarinaukkoon.
Oli vähän punanen kun huomas erheen LOPULTA oppilaiden naamoista.
Ihan oikein sille runkkarille.
 
sama ope
tuleeko sulle muuten koskaan mieleen, että yhtä lailla opettajaa varmaan nolottaa tyttöjen puolesta matalavyötäröiset housut ja se persvako joka vilkkuu sieltä takaa kilvan stringien kanssa!
 
Toinen opettaja
Sanos muuta! Minä lopetin ruokalassa käymisen siihen, kun meinasin joka kerta oksentaa teinityttöjen tullessa syömään. Ne ällöttävät raskausarpiset punasinertävät jenkkakahvat ja löllymaha liian pienten housujen ja lyhyen paidan välissä... Hei helevetti!
 
johannatukiai
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja sama ope:
tuleeko sulle muuten koskaan mieleen, että yhtä lailla opettajaa varmaan nolottaa tyttöjen puolesta matalavyötäröiset housut ja se persvako joka vilkkuu sieltä takaa kilvan stringien kanssa!
Tai sitten se tykkää niistä :$
Olisiko koulussa parempi käyttää tissit peittävää vai tissit paljastavaa paitaa? Normaalipaikoissa pidän aina tissit paljastavaa, mutta ne voi häiritä opettajia.
 
Ket
Alkuperäinen kirjoittaja Toinen opettaja:
Sanos muuta! Minä lopetin ruokalassa käymisen siihen, kun meinasin joka kerta oksentaa teinityttöjen tullessa syömään. Ne ällöttävät raskausarpiset punasinertävät jenkkakahvat ja löllymaha liian pienten housujen ja lyhyen paidan välissä... Hei helevetti!
Pahinta on, että ei se jää vain teinityttöihin, vaan niitä lannefarkkujen paljastamia p*rsevakoja on joutunut näkemään yliopiston ruokalassakin. Eikä vaan ihan vähän, vaan suurinpiirtein puoli p*rsettä on paljaana. Myötähäpeä on suuri, joskus olen tosissani miettinyt pitäisikö mennä nykäisemään hihasta ja kysymään, että anteeksi, mutta tiedätkö että sun takapuoli näkyy... Mutta ehkä ne sen tietääkin, eivät vain välitä. Minusta se ei vaan ole mitenkään esteettistä.
Noh, toivotaan että muoti on nyt muuttumassa sen verran, että nuo näyt jää vähitellen pois.

 

Yhteistyössä