Opiskelija näytti mulle tänään persettä

vierailija
Pakko kommentoida, amiksen opettaja minäkin. Tänään pelautin Aliasta, tein itse ammattisanastosta Alias-kortit. Aluksi verryttelimme Junior-Aliaksilla, että peli tuli tutuksi. Sana "kurkku" selitettiin mm. "sen voi työntää pyllyyn" ja kaikki sanat, joissa esiintyi "suoja" aloitettiin selittää sanalla "kondomi". Ajatusmaailma tuli kartoitettua ja tuli mietittyä metodin pedagogiset perusteet toisenkin kerran...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
kaikenlaisia sitä onkin. :D
Älä muuta viserrä. Pikku hiljaa alkaa tuntua, että kaikki maailman tempaukset on jo nähty. Ja sit aina joku keksii jotakin uutta.
Sanotaanko, että mielikuvitus näkyy olevan rajaton. :eek: Ja saa leuhkia kavereille, että näytinpäs opelle persettä. Ei sentäs vehkeitä ole vielä esitelty? :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
kaikenlaisia sitä onkin. :D
Älä muuta viserrä. Pikku hiljaa alkaa tuntua, että kaikki maailman tempaukset on jo nähty. Ja sit aina joku keksii jotakin uutta.
Sanotaanko, että mielikuvitus näkyy olevan rajaton. :eek: Ja saa leuhkia kavereille, että näytinpäs opelle persettä. Ei sentäs vehkeitä ole vielä esitelty? :whistle:
Ei onneks. Tai viime vuonna yhdeltä hopparilta putos kyl kans housut nilkkoihin, kun jäi niistä lökäpöksyistään tuoliin kiinni... silloin oli lähellä - bokserit pelasti tilanteen :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Pakko kommentoida, amiksen opettaja minäkin. Tänään pelautin Aliasta, tein itse ammattisanastosta Alias-kortit. Aluksi verryttelimme Junior-Aliaksilla, että peli tuli tutuksi. Sana "kurkku" selitettiin mm. "sen voi työntää pyllyyn" ja kaikki sanat, joissa esiintyi "suoja" aloitettiin selittää sanalla "kondomi". Ajatusmaailma tuli kartoitettua ja tuli mietittyä metodin pedagogiset perusteet toisenkin kerran...
Ja sanojen alapuolella oleva kaari merkkinä siitä, että kyseessä on yhdyssana, on homorinkula. :headwall: :headwall: :headwall:

Mutta siis voin kuvitella tilanteen... harkitsen kahdesti, pelataanko ensi viikolla sittenkään Aliasta :D.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
kaikenlaisia sitä onkin. :D
Älä muuta viserrä. Pikku hiljaa alkaa tuntua, että kaikki maailman tempaukset on jo nähty. Ja sit aina joku keksii jotakin uutta.
Sanotaanko, että mielikuvitus näkyy olevan rajaton. :eek: Ja saa leuhkia kavereille, että näytinpäs opelle persettä. Ei sentäs vehkeitä ole vielä esitelty? :whistle:
Ei onneks. Tai viime vuonna yhdeltä hopparilta putos kyl kans housut nilkkoihin, kun jäi niistä lökäpöksyistään tuoliin kiinni... silloin oli lähellä - bokserit pelasti tilanteen :whistle:
:D Onneksi bokserit eivät olleet mallia "lökäri". ;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
oliko nätti? :D

joku pikkupoika flirttaili mulle autosta yks päivä :eek: mulle! corollassa kauhee jengi pilottitakkisia poikia ja takapenkkiläinen kukkotukkanen poika siellä lirkutteli mulle. törkeetä missä vanhemmat!!??

(ok. tuli mulla vähän hyvä mieli siitä ) :saint:
Ihan asian vierestä mutta mulle töissä yks 19v poitsu kanssa flirttaili aina :eek: :LOL: Nuoli huuliaan kun näki mut ym tosi.. :snotty: :snotty:

Kuvitteli varmaan olevansa toooosi hot. No ei ihan :snotty:
nuoli huuliaan? no hyyi! :LOL:
Joo. Ja nosteli kulmiaan :snotty:

Mä en lämmennyt :D
yääääk! :LOL: :LOL: :LOL: mistä ne oppii tuollaset!?
Ai mistäkö? Toihan oli kopioitu suoraan big brother johanilta ;) heti tuli johku mieleen, lips lips
 
Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Only and Original-:
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Only and Original-:
no jo on kumma koulu.. tai lähinnä kummat periaatteet. ja teillä on koulussa kumminki läsnäolopakko?
Mitäs kummaa tuossa on?
ikinä, en ikinä, edes peruskoulussa oo tömänny sellaseen periaatteeseen että tunnille ei saisi mennä vaikka ois 20min myöhässä.
No sittenhän siellä rampattais koko ajan. Pakkohan se roti johonkin on vetää :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
oliko nätti? :D

joku pikkupoika flirttaili mulle autosta yks päivä :eek: mulle! corollassa kauhee jengi pilottitakkisia poikia ja takapenkkiläinen kukkotukkanen poika siellä lirkutteli mulle. törkeetä missä vanhemmat!!??

(ok. tuli mulla vähän hyvä mieli siitä ) :saint:
Ihan asian vierestä mutta mulle töissä yks 19v poitsu kanssa flirttaili aina :eek: :LOL: Nuoli huuliaan kun näki mut ym tosi.. :snotty: :snotty:

Kuvitteli varmaan olevansa toooosi hot. No ei ihan :snotty:
nuoli huuliaan? no hyyi! :LOL:
Joo. Ja nosteli kulmiaan :snotty:

Mä en lämmennyt :D
yääääk! :LOL: :LOL: :LOL: mistä ne oppii tuollaset!?
Ai mistäkö? Toihan oli kopioitu suoraan big brother johanilta ;) heti tuli johku mieleen, lips lips

no hyi helvetti :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Only and Original-:
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Only and Original-:
no jo on kumma koulu.. tai lähinnä kummat periaatteet. ja teillä on koulussa kumminki läsnäolopakko?
Mitäs kummaa tuossa on?
ikinä, en ikinä, edes peruskoulussa oo tömänny sellaseen periaatteeseen että tunnille ei saisi mennä vaikka ois 20min myöhässä.
No sittenhän siellä rampattais koko ajan. Pakkohan se roti johonkin on vetää :eek:
onneksi ei oo tarvinnu itte kärsiä moisesta vielä kertaakaa. toivottavasti ei tarvikkaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Only and Original-:
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Only and Original-:
no jo on kumma koulu.. tai lähinnä kummat periaatteet. ja teillä on koulussa kumminki läsnäolopakko?
Mitäs kummaa tuossa on?
ikinä, en ikinä, edes peruskoulussa oo tömänny sellaseen periaatteeseen että tunnille ei saisi mennä vaikka ois 20min myöhässä.
Kätevä käytäntö, sillä suuri osa opiskelijoistani on keskittymisvaikeuksisia. Jos tunnilla saisi mennä ja tulla miten lystää, niin aina olisi joku sähläämässä eikä opiskeluun keskittyminen onnistuisi nykyisenkään vertaa. Sääntö on opiskelijoiden parhaaksi, ei heidän kiusakseen.

Muokkaan vielä. Työelämässäkin on paikalla oltava ajoissa, joten pieni kouluttaminen on senkin puolesta mielestäni perusteltua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Only and Original-:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Only and Original-:
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Only and Original-:
no jo on kumma koulu.. tai lähinnä kummat periaatteet. ja teillä on koulussa kumminki läsnäolopakko?
Mitäs kummaa tuossa on?
ikinä, en ikinä, edes peruskoulussa oo tömänny sellaseen periaatteeseen että tunnille ei saisi mennä vaikka ois 20min myöhässä.
No sittenhän siellä rampattais koko ajan. Pakkohan se roti johonkin on vetää :eek:
onneksi ei oo tarvinnu itte kärsiä moisesta vielä kertaakaa. toivottavasti ei tarvikkaa.
Niin, kun tulee ajoissa paikalle, ei tarvi kärsiä.
 
huh
Minä kun kuvittelin, että yläasteen ope voisi olla kaamein ammatti mitä olla saattaa.

Olisihan se pitänyt tajuta, että ne pipopäät sieltä jatkaa amikseen häiriköimään kun vähänkin sofistikoituneet jatkavat lukioon.

Karmeista kamalin opettajan pesti lienee amiksen ruotsin opettaja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Minä kun kuvittelin, että yläasteen ope voisi olla kaamein ammatti mitä olla saattaa.

Olisihan se pitänyt tajuta, että ne pipopäät sieltä jatkaa amikseen häiriköimään kun vähänkin sofistikoituneet jatkavat lukioon.

Karmeista kamalin opettajan pesti lienee amiksen ruotsin opettaja.
Musta kyse on enemmänkin siitä, että joukossa tyhmyys tiivistyy. Vallankin näissä poikaluokissa.
 

Yhteistyössä