opiskelijat jyväskylästä

Hei!
Etsin ystävää Jyväskylästä tai lähiseudulta, joka olisi suht samanlaisessa elämäntilanteessa kuin minä. Eli olen heinäkuisen -04 tyttövauvan äiti, avioliitossa, vm -77 ja perheeseemme kuuluu vielä itsepäinen kissaneiti. Opinnot yliopistossa ovat vielä kesken. Tuttuja näillä seuduilla ei vielä ole kovin montaa.
Taka-ajatuksena tässä viestissä on se, että keväästä alkaen olen suunnitellut suorittavani joitain kursseja ja tarvitsisin vaaville kaitsijaa aina silloin tällöin luentojen ajaksi. Hakusessa olisi siis ihminen, joka myös itse tarvitsisi lapselleen kaitsijaa silloin tällöin myös ehkä juuri luentojen ajaksi. Vastavuoroisuusperiaatteella tietenkin. =) Opiskelijoilla kun nuo tulot eivät ole kovin hääppöiset.
Tietenkin ensin tutustumalla niin äidit kuin lapsetkin vaikka ensin meilailemalla ja sitten treffaamalla. Ensisijaisesti kuitenkin tässä etsitään ystävää ei lapsenvahtia ;) ...tuo "hakuehto" on tuossa siksi, että samassa tilanteessa olevalla on jo sikäli jotain yhteistä. Muuta pikaisesti itsestäni: luonto on lähellä sydäntä, eläimet, matkustelu sekä omistan myös viherpeukalon. Luulisi, että joku opiskelija myös Jyväskylästä lukisi näitä sivuja vai olenko vallan väärässä? Saa siis myös vastata ilman pelkoa lapsenvahdiksi joutumisesta.

maikkuli@jippii.fi
 

Yhteistyössä