opiskelut alkaa

Itse olen jo 1,5-vuotta opiskellut. Opintoja jäljellä varmaan 3-vuotta vielä. Yritän nyt keväällä zempata mahdollisimman paljon opintopisteitä kasaan,niin valmistuminenkin alkaa häämöttää.
Opiskelut ovat kyllä muuttuneet varmaan aika rutkasti, kun kaikki muuttuu ja parissa vuodessa.
Minnepäin menet opiskelemaan ja mitä?
 
Kyllä se siitä lähtee sujumaan. Meillä on "luokalla" ikähaarukka 20-50v. ja hienosti on vanhimmatkin päässyt mukaan juoneen taas.

Mä saan opintotuen, kotihoidontuen ja muutaman satasen palkkaa. Eihän niillä sisäfilettä syödä, mutta pakolliset hommat saa kyllä hoidettua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:
Kyllä se siitä lähtee sujumaan. Meillä on "luokalla" ikähaarukka 20-50v. ja hienosti on vanhimmatkin päässyt mukaan juoneen taas.

Mä saan opintotuen, kotihoidontuen ja muutaman satasen palkkaa. Eihän niillä sisäfilettä syödä, mutta pakolliset hommat saa kyllä hoidettua.
tää on ollut monta vuotta takaraivossa ja nyt ajattelin että olis oikea hetki aloittaa opiskelut
 
Alkuperäinen kirjoittaja riisinraasinrusina:
ja jännittää..miten pärjään kun noi opiskelut on varmaan muuttunut tässä 15 vuodessa. taloudellisesti tulee ainakin tiukkaa 250e tuella :whistle:
Meillä on koulussa vanhempaa porukkaa (aikuispuolella kun opiskelen) ja siellä on juteltu, että nykyään vaaditaan paljon enemmän kuin ennen. Yksi opiskelija totesi, että kai ne opettajat ajattelee, että tietotekniikka helpottaa niin paljon kaikkea tekemistä, että voi enemmän antaa tehtäväksi: "kyllähän ne opiskelijat tämän tuolla virtuaalisesti hoitaa". Mutta samalla, on kuulemma sitten antoisampaakin opiskella.
 

Yhteistyössä