Osaako kukaan sanoa paljon ne silikoonitissit maksaa esim tallinassa?

Alkuperäinen kirjoittaja Kotipsykologi:
http://www.breasthealthonline.org/mwf/attach2/728783/tubular1-embed-embed.jpg

Tässä kuva!!!!!!!!!!!!!! Meitin tissit näyttää olevan :ashamed:. Imetetty reilu vuosi.
Joo, ihan kuin minulla, mutta vielä tuplaten paremmat :( Kolme lasta olen imettänyt ja arpisemmat ja vielä tyhjemmät kuin nuo... Siis kamalat on omat nämä omat ruuttanat. Jos vaan saisi jostain ylimääräistä paalua niin varmaan menisin sinne Tallinnaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lynx:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotipsykologi:
http://www.breasthealthonline.org/mwf/attach2/728783/tubular1-embed-embed.jpg

Tässä kuva!!!!!!!!!!!!!! Meitin tissit näyttää olevan :ashamed:. Imetetty reilu vuosi.
Joo, ihan kuin minulla, mutta vielä tuplaten paremmat :( Kolme lasta olen imettänyt ja arpisemmat ja vielä tyhjemmät kuin nuo... Siis kamalat on omat nämä omat ruuttanat. Jos vaan saisi jostain ylimääräistä paalua niin varmaan menisin sinne Tallinnaan...

Siis siinä toisessa linkissä keskellä on siis OIKEAT tubulaarit. Nuo näytti mustakin ihan normitisseiltä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Siis mulla melkein rasvattomat tissit, ja sattuu kun juoksee vaikka liivit onkin kunnolliset :/
Tälle tissien rasvattomuudelle on oma terminsäkin, ja osa saa silkkarit ilmasiks, kun en nyt vaan kuolemaksenikaan muista mikä se nimitys niille oli

Osaako joku kertoa tästä lisää? Musta tuntuu et mun tisseissä ei juuri rasvakudosta ole ja vaikka paino noussut esim. raskaudessa 20kg niin tissit ei kasva!!
:kieh:
 
Mäkin liityn tähän samaan. En kyllä silikoneja halua, mutta muuten ärsyttää eripariset.. roikkuvat ja törröttävät tisut.. En oo tyytyväinen sitten ollenkaan. Kuitenkin eroa on kupin verran. Jos jotain hyvää pitää löytää niin on sitten se, että kahden lapsen jälkeen kuppikoko noussa A:sta B:hen. :(
Tuolla oli tuo yks linkki ja ihan munlaiset tisut löytyi sieltä.. Push up:lla saanut edes jotain aikaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja MOMMYx2:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Siis mulla melkein rasvattomat tissit, ja sattuu kun juoksee vaikka liivit onkin kunnolliset :/
Tälle tissien rasvattomuudelle on oma terminsäkin, ja osa saa silkkarit ilmasiks, kun en nyt vaan kuolemaksenikaan muista mikä se nimitys niille oli

Osaako joku kertoa tästä lisää? Musta tuntuu et mun tisseissä ei juuri rasvakudosta ole ja vaikka paino noussut esim. raskaudessa 20kg niin tissit ei kasva!!
:kieh:
Juu mäkin haluisin näistä lisää tietoa. Mulla tosiaan vaan tuon kupin verran isontunut, mutta ei muuten. Ei oo raskausarpia eikä muutakaan tommosta, mutta ihan uus tieto oli toi rasvattomat.
 
mäkin kyllä haluaisin... ei mulla sillai pienet tissit oo, ne on 75C mutta kun ne on suhtessa tähän pituuteen pienen näköiset enkä jaksais enää kommentteja niistä... jos vaikka 1/5dl ottais molempiin... ja sitte ehkä toista nostais pikkasen... :ashamed: :ashamed:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Musta on vaan niin huippua, kun on ihan pienet tissit. Voin pitää isokaula-aukkoisia paitoja ihan huoletta tai olla ilman liivejä. Toivottavasti ne ei kasva.
Mä menisin ihan miehestä ilman paitaa :ashamed:
Peesi!Nännit vain olis filtterinä pystyssä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja *:
Puuttuko teiltä silikoneja haikailevat ihan oikeasti tissit? Eikös kaupat ole täynnä kaikkia pushuppeja?
Mutta eihän ne ole sama asia kuin tissit.
nii, ois ihan kiva jos vois olla ilman liivejä ilman että häpee... saahan liiveihin jos jonkinlaista geelitäytettä ym. mutta ei se nyt kyllä ole ihan sama asia... :ashamed:
 
vieras
HIENOSTUNUT HOITOPAIKKA

Kun saavut hoidettavaksi Tallinnaan, haluamme tarjota Sinulle kirurgisen huippuammattitaidon lisäksi myös hienostuneen ympäristön, jossa on viihtyisää olla.

Yksityissairaalan tilat otettiin käyttöön keväällä 2004. Sinulla on käytössäsi moderni yksityishuone, jossa on vuode myös mukaan saattajaksi lähteneelle seuralaiselle. Huoneessasi on oma suihku, wc sekä televisio. Jos tarvitset apua, hälytät hoitajan paikalle soittokellolla.

Vietät sairaalassamme yleensä toimenpiteen jälkeisen yön. Sen jälkeen asiakkaat pääsevätkin jo kotimatkalle.


Hinnasto:
http://www.bodyprofile.info/hinnasto_naiset.html
 
vieras
Rintojen korjausleikkaukset

Rintojen suurennukset alkaen 6 776 ? + proteesit
Rintojen pienennykset alkaen 8 950 ?
Rintojen ripustukset alkaen 6 985 ?

http://www.nordstromhospital.fi/hinnasto/index.shtml

Huh mitä hintoja.
 

Yhteistyössä