Ostatteko te muut kaikki kakut aina leipomosta ja ruuat pitopalvelusta?

  • Viestiketjun aloittaja ammattivalittaja
  • Ensimmäinen viesti
vierass
Ruokia en ole koskaan pitopalvelusta hankkinut. Ainoastaan omalle perheelle ostetaan joskus kakku (sacher tai joku marsipaanikakku, yhdelle lapselle aina daimkakku), vieraita jos on kutsuttu, niin silloin teen itse.
 
Voileipäkakun olen ostanut samalta leipurilta aina.
Siis se on vaan niiin täydellistä, etten itse sellaista ole onnistunut tekemään.

Muut leipomukset yleensä teen itse.
 
En ole muuten eläissäni ostanut valmiita kakkuja tai muitakaan. Täytyis varmaan joskus kokeilla :).


Muoks: ja näin jälkiviisaana ottaisin kyllä häihin sapuskat ja kakut pitopalvelusta. Oli niissä aika urakointi, vaikka tehtiin kimpassa anopin kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
En. Mä teen kaikki kakut itse. Mutta itseasiassa mä teen harrastuspohjalta nykyään myös aika h*lvetin monen muun perheen juhliin kakut, että on kai se nyt siinä rytinässä ihan sen sama tehdä omankin porukan pirskeisiin.
 
Osaan tehdä hankaliakin ruokia ja jälkkäreitä isollekin porukalle. Kokkailussa olen viime vuosina kehittynyt paljon. Teen myös hyvää pullaa, usein ihan tilauksestakin tuttaville ja lasten päivähoitoon. Itse me emme syö hiilareita joten lähinnä vierasvaraksi (lapset saavat lämpimäiset kyllä).
Mutta kakut eivät yksinkertaisesti kiinnosta minua. Kakkuharrastajia paljon kavereissa ja tekevät mielellään maksua vastaan upeita luomuksia niin voileipäkakkuja kuin täytekakkujakin. Tilaan sitten heiltä.
 
Häihin oli todellakin pitopalvelusta ruuat, en missään nimessä ois halunnu stressailla ennen häitä, saatika hikoilla kyökissä niitä tarjoiluja.
Lähiomaisen hautajaisiin joitakin viikkoja sitten tilattiin myös valmiit koska päivä oli muutenkin tarpeeksi raskas ja meidän piti majoittaa ihmisiä kotiimme, en mitenkään olisi enää siinä jaksanut kattaa ja kokata.
 
hopoo
Ainoastaan häissä oli pitopalvelusta, muutin oon tehny aina itse, monesti sisko apuna. Viime vuodet on pitänyt kaikki olla gluteenitonta, kun tekee ite tietää varmasti että tarjottavat turvallisia
 

Yhteistyössä