ostin Prismasta mekon, ajattelin että menee raskausmahan päälle.Se onkin yöpaita tai alushame! Actuelle.

  • Viestiketjun aloittaja ok
  • Ensimmäinen viesti
ok
[QUOTE="vieras";24039769]No eihän sitä muut tiedä mihin se on oikeesti tarkotettu... paitsi ne joilla on samanlainen.[/QUOTE]

On tää vähän alushamemainen kuitenkin. Perkele kun tuli ostettua, taidan palauttaa. Haluaisin mekon kuitenkin..
 
"moi"
kuvaa? En tiiä kehtaisinko pitää, koko ajan miettisin millon joku hoksaa et se on yökkäri :D

Mä aikoinaan olin tilannu tyyliin markalla postimyynnistä muiden juttujen mukana sellasen paitulin jota käytin yöpaitana. Hämmennyin kun näin jollain tätillä sellasen kaupassa :)
 
ok
[QUOTE="moi";24039796]kuvaa? En tiiä kehtaisinko pitää, koko ajan miettisin millon joku hoksaa et se on yökkäri :D

Mä aikoinaan olin tilannu tyyliin markalla postimyynnistä muiden juttujen mukana sellasen paitulin jota käytin yöpaitana. Hämmennyin kun näin jollain tätillä sellasen kaupassa :)[/QUOTE]

Katsotaan jos otan kuvan, syön ensin. Kuvasta ei kyllä näe sitä materiaalia yms.
 
ok
[QUOTE="moi";24039812]En nyt kunnolla lukenu ketjua ennen vastausta. Siis onko muka yökkäreissä TASKUT?? Tai alushameessa?[/QUOTE]

No niinpä, mutta kun on actuelle ja tuommoinen viskoosirätti..
 

Yhteistyössä