osuuspankin joustoluotosta kysymys..?

  • Viestiketjun aloittaja noppeli
  • Ensimmäinen viesti
ap
mies on ollut op:n asiakkaana nyt arviolta 4v...vähän jännittää, että koko homma kusee tuohon ja tuolle pienelle lainalle on todellinen tarvis.
itse kun olen vielä alle 23v. niin minäkään en sitä voi ottaa.
 
ap
ainiin tosiaan kun sekin on vaihtoehtona. vaikka se on sitten ehkä enemmän sitovampi juttu ja pitkäaikaisemmin sitova kuin tuo joustoluotto. summa on niin pieni, että tuntuis omituiselle ottaa sen takia visaa, kun ollaan ennenkin pärjätty ilman..
 
-Jonttu-
Mulla on Visa 1000 ?:n luottorajalla. Mun mielestä on erittäin kätevä, jos esim. pyykkikone hajoaa, niin senkus hakee Visalla uuden. Sitä voi sitten lyhentää millaisina erinä tykkää, väh. 30 ? / kk:ssa.

Eikä Visa mielestäni "sido" mitenkään erityisesti, ainut miinus on kuukausimaksut, mutta jos oot pankin omistaja-asiakas, niin ne saa maksettua niillä bonuksillakin.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos ootte osuuspankin jäseniä niin heillä on myös jäsenille tarjolla vakuudeton laina, max 10000e, paljon halvemmalla korolla kuin toi joustoluotto
onko tässä samanlaista jippoa, kuin tuossa joustossa, että täytyy olla ollut asiakas tietyn aikaa?

laina ei tosiaan olis kuin sen 1000-1500e...ja niin vähän olen itse tarvinnut näitä pankkiasioita/laina-asioita ikinä miettiä, että en edes tiedä kaikkia vaihtoehtoja, mitä osuuspankki tarjoaa.
 
op:n fani
katso
www.nettipankkiiri.fi
vertaa itsellesi vaikka sopiva luottokortti tai kulutusluotto. ei tarvitse mennä pankkiin asti. sekä uusille että nykyisille asiakkaille.
 

Yhteistyössä