otetaanpa taas tämmönen. mitä muistat ja mitä mieltä oon palstalaisista? ilmottaudu jos haluat osallistua

  • Viestiketjun aloittaja suht. harvoin palstalla vieraileva alottaa teille
  • Ensimmäinen viesti
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
=) Saa kertoa jos muistaa jotain.
Sä et pidä tomaattien hajusta ja olet joutunut istuttamaan joulukukkia ihan tarpeeksi.
Taas meni oikein :D Siun koira söi rasvaa kerran, tai useammankin kerran, eikö niin? :LOL: :whistle:
Ceridal-öljyä. :/ Ja joo, useamman kerran ja falskasi sitten seuraavan päivän sitä joka paikkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Vieläkö mut muistetaan :saint:
Sun mies käy jotain hoitoja ja oot mun rakkaani rakoperse vaikka ei olla viime aikoina paljon jutusteltukkaan :heart: :D
Ja sulla on mun tuleva palstakummilapsi mahassas :D Viime aikoina men oo hurjasti jaksanut palstaan keskittyä, vaikka oon täällä pyörinytkin ohimennen :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Vieläkö mut muistetaan :saint:
Sun mies käy jotain hoitoja ja oot mun rakkaani rakoperse vaikka ei olla viime aikoina paljon jutusteltukkaan :heart: :D
Ja sulla on mun tuleva palstakummilapsi mahassas :D Viime aikoina men oo hurjasti jaksanut palstaan keskittyä, vaikka oon täällä pyörinytkin ohimennen :snotty:
Mä muutes pidän sitten palstaristiäiset,muista sitten olla paikalla :attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Mä muutes pidän sitten palstaristiäiset,muista sitten olla paikalla :attn:
No siis hei, kunniavieraat kutsutaan.. että muistapas toimittaa kutsu hyvissä ajoin, niin mä muistan pukeutua hienosti kun tuun palstaristiäisiin B)
Joo,mut pidetään tää asia vielä meidän kahdenvälisenä? :whistle: :xmas:
 
pallero
badvirgin ei tykännyt savannasta. Aloittelee täysin tyhjänpäiväisiä ketjuja ( niinkuin moni muukin varmasti) Cothis kirjoittelee sit niihin tyhjänpäiväisiin ketjuihin just tollaisia inside-juttuja.
 
pallero
rukoilijasirkka opasti vasta hienon silmämeikin teossa. Kaunis nainen, halailee paljon. (ainakin täällä palstalla virtuaalisesti. ) -ja olitko vaihtamassa työpaikkaa vuoden vaihteessa?
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja pallero:
rukoilijasirkka opasti vasta hienon silmämeikin teossa. Kaunis nainen, halailee paljon. (ainakin täällä palstalla virtuaalisesti. ) -ja olitko vaihtamassa työpaikkaa vuoden vaihteessa?
Joo, olin vaihtamassa. :)
 

Yhteistyössä