Otin tänään varaslähdön periaatteissani

ja laitoin jouluvaloja. Ne piti laittaa vasta 1. adventtina mutta niin vaan kaivoin ne jo kaapista esiin.

Tytön huoneessa enkelivalot, olkkarin ikkunassa rottinkinen tähti ja makkarin ikkunalaudalla kynttelikkö. :)

Kyllä oli tuo pirpana onnellinen kun sai nuo valot huoneeseensa :heart:
 
Mä kaivoin jo esille valot, vielä en ripustanut. Huomenna sitten :).

Meillä tulee kans pojan huoneeseen joko "lumipallot" tai enkeli, saapi itse valita, olkkariin eräänlainen risukranssi ja makkariin kynttelikkö. Parvekkeellekin vois valot virittää...
 
Minä myös ihailen täällä jouluista kotiani :xmas:

Kyllä nyt voi jo valot laittaa, eihän ole kuin 2 yötä adventtisunnuntaihin =) Saisit varmaan sätkyn meillä, täältä puuttuu oikeastaan enää kuusi ja kinkku ;) On valot, verhot, koristeet...
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipo:
Minä myös ihailen täällä jouluista kotiani :xmas:

Kyllä nyt voi jo valot laittaa, eihän ole kuin 2 yötä adventtisunnuntaihin =) Saisit varmaan sätkyn meillä, täältä puuttuu oikeastaan enää kuusi ja kinkku ;) On valot, verhot, koristeet...
Oi, teillä on varmasti kaunista!
 
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Alkuperäinen kirjoittaja nipo:
Minä myös ihailen täällä jouluista kotiani :xmas:

Kyllä nyt voi jo valot laittaa, eihän ole kuin 2 yötä adventtisunnuntaihin =) Saisit varmaan sätkyn meillä, täältä puuttuu oikeastaan enää kuusi ja kinkku ;) On valot, verhot, koristeet...
Oi, teillä on varmasti kaunista!
On, vaikka itse sanonkin.

Eskaripoika oli ihan ihmeissään, kun hain hänet. "Äiti, miten sä oot saanu näin nätiksi kaiken, kuka sua on auttanu?" oli kommenttina
:LOL: Ei vissiin uskonu äitinsä kykyihin ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipo:
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Alkuperäinen kirjoittaja nipo:
Minä myös ihailen täällä jouluista kotiani :xmas:

Kyllä nyt voi jo valot laittaa, eihän ole kuin 2 yötä adventtisunnuntaihin =) Saisit varmaan sätkyn meillä, täältä puuttuu oikeastaan enää kuusi ja kinkku ;) On valot, verhot, koristeet...
Oi, teillä on varmasti kaunista!
On, vaikka itse sanonkin.

Eskaripoika oli ihan ihmeissään, kun hain hänet. "Äiti, miten sä oot saanu näin nätiksi kaiken, kuka sua on auttanu?" oli kommenttina
:LOL: Ei vissiin uskonu äitinsä kykyihin ;)

:D
 

Yhteistyössä