Ottaako muita aivoon

kun aamulla kuuntelee radiota?

Olen matkalla tottunut kuuntelemaan Iskelmäradiota. Nyt tuo Annamari Raaskan ääni ottaa korviin - kauheaa rääkymistä. Sopisi ehkä festareille, ei radioon. Kikattelun ja paskanpuhumisen kyllä siedän..
 
Mua ärsyttää se ettei radiota voi kuunnella enää jos lapset on mukana autossa! Joo toki jotain YLE Puhetta ehkä, mut ei mitään nrj-voice-Aalto yms. Siistispä ne suunsa niin sitten voisi olla lastenkin korville kuunneltavaa.
 
"Vieras"
Mua ärsyttää aamuisin työmatkalla joidenkin juontajien jutut. Sieltä tulee sellasta tuubaa että ahistaa se myötähäpeän tunne. Itekkin häpeän tarpeeksi käytöstäni joskus niin kiva vielä lärsiä toistenkin mokista. Ja ne pällit eivät edes tajua mitä suustaan päästävät. Asiavirheitä ja rasismia sun muuta. Yleistieto tuntuu olevan nollassa tällä BB sukupolven juontajaporukalla. "Joojoo tarkoitus on herättää keskustelua eikä kaikista voi tykätä" - vai miten ne perustelevat ääliömäisyyttään. Mutta jotain rajaa silti.
 
"vieras"
Minusta on taas mukava kuunnella nrj:n aamupoikien aivotonta hölötystä. Irrottaa ajatukset hyvin alkavasta työpäivästä, jolloin saa pilkkua rakastella niin maan perusteellisesti joka käänteessä. :D
 
Ainoa aamuradio, jota pystyn kuuntelemaan on YleX, harvemmin sitäkään. Toki siinäkin tulee joskus ylilyöntejä, mutta muissa tuntuu olevan koko ajan ihan hirveetä huutoa, räkätystä ja kielenkäyttö aikuisenkin korvaan törkeää.
 
Ken guru
Ei pysty kuuntelemaan aamuradioiden juontoja. Onko se joku Anni Suomipopilla jonka läppä on niiin törkeetä, puhuu esim. pallien imemisestä jne. Oon miettinyt että mikä häpeä hänen lapselleenkin. Uoh.

Ja kiinnostaako jotain oikeasti 35- vuotiaat äijät jotka lässyttää teinix kielellä iizkun ääzkyn öözkyn...?
 
Mulla paloi käpy ihan täysin johonkin NRJ:n aamuun. Aivan aivotonta läpätystä ja käkätystä. Sitten luulin, että YleX:ään voi luottaa, mutta olipa YleX:n Sunnuntaisirkuskin sellaista kuunneltava, että teki mieli ajaa autolla ojaan. Nää tyypitkö saa tuosta sheebasta vielä palkkaakin (Kristiina Wheeler ja Cristal Snow)?

En olisi ikinä uskonut, mutta kohta musta tulee varmaan sen Täällä soi aina masentava klassinen vinkumusiikki- radion ystävä... Tai sitten täytyy tehdä oma automusiikkilista, josta voi syyttää vain ihteään jos ei miellytäkään.
 

Yhteistyössä