Ottaisitko koiran mukaan joulukorttikuvaan?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"evian"
Miksi näitä typeriä joulukorttikuvia otetaan? Siis oikeasti, kuka haluaa tonttulakkikuvan kumminkaiman lapsista? Uskoisin että mummotkin ottaisivat mieluummin kuvan jossa ei ole tonttulakkeja, niin sen voisi pitää kirjahyllyssä koko vuoden.
kaupassakin myydään kortteja joissa on on penskojen kuvia..tai kuusi tai kynttilä.Minusta on ainakin mukavempaa saada kuva jostain tutusta kohteesta :D
 
Toki! En ymmärrä ihmisiä jotka ottaa joulukortitkin niin maan vakavasti..

Me lähetettiin pari vuotta sitten joulukortit meidän koirien kuvalla varustettuna (koirilla tonttulakit päässä), ja meidän isoisoäidillä on se kuva ollut jo 2 vuotta keittiössä esillä, vaikka yksi koirista on jo kuollutkin.... Nih! Hänestä mainio kuva ja mukava muisto.
 
Toki! En ymmärrä ihmisiä jotka ottaa joulukortitkin niin maan vakavasti..

Me lähetettiin pari vuotta sitten joulukortit meidän koirien kuvalla varustettuna (koirilla tonttulakit päässä), ja meidän isoisoäidillä on se kuva ollut jo 2 vuotta keittiössä esillä, vaikka yksi koirista on jo kuollutkin.... Nih! Hänestä mainio kuva ja mukava muisto.
Itekin laitoin yksi vuosi kuvan, jossa varaanilla tonttulakki päässä. Ei tullut valituksia :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Mummeliisa
040608
Koira kuvaan mukaan.
Mä tykkään korteista joissa lapset, koirat, äidit, isät. On me lähetetty yks vuosi koko perhepotretti joulukortiksi. Ja saatu sellaisia myös. Musta on tosi kiva saada jonkun kaverin tai serkun lapsista kuva jouluna, voi olla ettei olla koko vuonna nähtykään, niin kiva edes kerran vuodessa nähdä miten lapset on kasvanut. Niitä tiimarin kortteja tulee ihan riittävästi ja valokuvakortit on aina persoonallisia.

Tänä vuonna mä askartelen itse kortteja, mut kyllä noista lapsista varmaan tulee joku kuva otettua ja lähetettyä lähemmille sukulaisille/tutuille joulukuva lapsista kortin mukana.
 
  • Tykkää
Reactions: Mummeliisa

Yhteistyössä