Oudot tuntemukset!

Hei! Ajattelin kirjoittaa tänne aiheesta, mistä monet kirjoittaa mutta kuitenkin se mietityttää itseäni. Minulle tehtiin abortti noin 4kk sitten. Välissä on ollut muistaakseni 2 menkat ja menkka väli oli noin 7 viikkoa edellisistä. Nyt edellisistä kuukautisista 5 viikkoa ja seuraavanlaisia tuntemuksia on ollut:

- lämpöä
- pahaa oloa hieman
- päänsärkyä
- nuhaa hieman
- väsymystä
- rinnat hieman arat
- mahassa menkkajuilimista

Testejä kuitenkin olen tehnyt jo 3 (predictor ja pregcheck) ja kaikki näyttänyt negatiivista. Edellisessä raskaudessa tuli heti plussa kun menkat oli myöhässä. Oireet olivat myös silloin hieman erilaisia ja vahvempia. Harrastin seksiä heti kuukautisten jälkeen pari kertaa mutta sen jälkeen en ole ollut yhdynnässä ja tuntui kuin ovulaation olisi ollut siitä pari viikkoa myöhemmin. Haluaisin kokemuksia muilta samassa tilanteessa olevilta. Voiko kroppani olla vielä sekaisin abortista vai mitähän tämä on?
 
Testaa viikon päästä uudelleen ja käy perhesuunnitteluneuvolassa hoitamassa ehkäisy kuntoon! Itse kolmatta vuotta lasta yrittäneenä /toivoneena aborttisi kuulostaa tietysti kurjalta, mutta tuomitsemaan en lähde. Nyt ota kuitenkin vastuuta, jookos.
 

Yhteistyössä