OULU HOX!!!!

kertokaa mulle hyviä ja huonoja puoli...
ruettu nyt miettimään sitä muuttoa ihan tosissaan...

pari kaveria siellä olis..mut mummot ym jäis tänne 200km päähän...

ja oliskos kukaan kiinostunut tutustumaan 24v naimisissa olevaan naiseen...jolla on kaksi tyttöä ja kaksi koiraa..
 
Heippa vaan ja terkkuja Oulusta :wave:
Ite muutin tänne opiskelujen perässä vuonna -03. Sitemmin on elämäntilanne muuttunu sen verran, että oon nyt naimisissa ja odottelen ensimmäistä lasta syksyllä syntyväksi :)

Oulu on ihan kiva paikka asua, semmoinen "sopivan kokoinen". Varmasti kaupungista löytyy tekemistä ja näkemistä moneen makuun. Ja väkiluku kasvaa koko ajan, uusia asuinalueita rakennetaan ja luulisin siis palvelujen paranevan entisestään.
Huonona puolena vois mainita sen, että täällä tuulee melkein aina... mut niinhän rannikolla yleensä.

Äitejä en niinkään täältä Oulusta tunne, kun omat kaverit lähinnä vielä opiskelee... ois kiva tutustua "lapsellisiin ihmisiin" :)

 
:wave: Me ollaan asuttu Oulussa nyt kohta 2 vuotta mut molemmat ollaan miehen kans kotosin Oulun lähikunnista niin jo pienestä asti on tullu pyörittyä Oulussaki. Tänne tosiaan rakennetaan koko ajan hirveesti kerrostaloja, tuostaki meijän vierestä lähtee liiketulli ja monta liikerakennusta ja niiden tilalle tulee taloja. Jos omasta talosta haaveilee niin talot ja tontit täällä on melkosen kalliita mut lähikunnista saa sit vähän halvemmalla ja silti kaupunkiin ei oo ku 10-20km matkaa. Ihan mukava kaupunki tää on. Ja jos kiinnostaa tutustua niin yksityisviestiä saa laittaa =)
 
Emmanmamma
Me muutettiin Ouluun 4 vuotta sitten ja kovasti on kyllä tykätty. Oikeestaan kukaan ei oo koskaan sanonu ettei viihtyis täällä. Jos haluut kysellä jotain ja tutustua niin laita vaikka y-viestiä. Kavereita, ei ainakaan mulla, oo koskaan liikaa.
 
juska
Moikka! En ihan Oulussa asu,asutaan Kiimingissä. Ollaan asuttu täällä nyt huhtikuusta lähtien ja hyvin viihdytty.....
Minulla on kaksi lasta poika -02 ja tyttö -05.

minulle saa laittaa viestiä tulemaan....

ronkainenmarjo@hotmail.com
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.06.2006 klo 11:03 juska kirjoitti:
Moikka! En ihan Oulussa asu,asutaan Kiimingissä. Ollaan asuttu täällä nyt huhtikuusta lähtien ja hyvin viihdytty.....
Minulla on kaksi lasta poika -02 ja tyttö -05.

minulle saa laittaa viestiä tulemaan....

ronkainenmarjo@hotmail.com
emmä sulle...
sä oot jo mun meselistassa...A&M kuusamosta... :wave: :wave:

jospa me täältä teittin perässä tullaan.... B)
 

Yhteistyössä