Oulu

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.08.2005 klo 11:17 Wilminna kirjoitti:
Eli sunnuntaina 28.8 klo 17.00 ja ainolan puistoon. Mä en ole siellä juuri käynytkään, joten jos joku kokeneista sanoisi että minne sinne tarkalleen ottaen kokoonnutaan?
Siellä Ainolan puistossa on sellanen kahvila kun Pilvikirsikka, vastapäätä sitä lasten leikkipaikkaa. Tullaan sen eteen =)

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.08.2005 klo 14:17 tirinkakka kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.08.2005 klo 11:17 Wilminna kirjoitti:
Eli sunnuntaina 28.8 klo 17.00 ja ainolan puistoon. Mä en ole siellä juuri käynytkään, joten jos joku kokeneista sanoisi että minne sinne tarkalleen ottaen kokoonnutaan?
Siellä Ainolan puistossa on sellanen kahvila kun Pilvikirsikka, vastapäätä sitä lasten leikkipaikkaa. Tullaan sen eteen =)
Kävin sitten tänä aamuna siellä lasten kans ja siinä kahvilan edessä silmäni osui kahvilan nimeen ja eihän se mikään Pilvikirsikka ole :headwall: Se on TUOMENKUKKA :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.08.2005 klo 12:06 tirinkakka kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.08.2005 klo 14:17 tirinkakka kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.08.2005 klo 11:17 Wilminna kirjoitti:
Eli sunnuntaina 28.8 klo 17.00 ja ainolan puistoon. Mä en ole siellä juuri käynytkään, joten jos joku kokeneista sanoisi että minne sinne tarkalleen ottaen kokoonnutaan?
Siellä Ainolan puistossa on sellanen kahvila kun Pilvikirsikka, vastapäätä sitä lasten leikkipaikkaa. Tullaan sen eteen =)
Kävin sitten tänä aamuna siellä lasten kans ja siinä kahvilan edessä silmäni osui kahvilan nimeen ja eihän se mikään Pilvikirsikka ole :headwall: Se on TUOMENKUKKA :D
Joskus sitä vaan muistaa väärin... :LOL: Mä ostin joskus kaupasta maustekakun ja kauan aikaa luulin ostaneeni mansikkakakun, kun pakkauksessakin oli vaaleanpunaista... :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.08.2005 klo 11:40 äitti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.08.2005 klo 19:22 tirinkakka kirjoitti:
Ihan yksin kävin tapaamisessa :whistle: järjestetäänkö enää?
ääh mä en ees muistanu :headwall: ihanko tosi eikö ollut muita ku sinä vain? :eek:
Minä vain :ashamed: Otetaanko ens sunnuntaina uusiksi? Oishan se kiva tuo kattarakin nähä ;)
 
kattara
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.08.2005 klo 16:01 tirinkakka kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.08.2005 klo 11:40 äitti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.08.2005 klo 19:22 tirinkakka kirjoitti:
Ihan yksin kävin tapaamisessa :whistle: järjestetäänkö enää?
ääh mä en ees muistanu :headwall: ihanko tosi eikö ollut muita ku sinä vain? :eek:
Minä vain :ashamed: Otetaanko ens sunnuntaina uusiksi? Oishan se kiva tuo kattarakin nähä ;)
kuinka nii????
tämmönen tavallinen tallaaja....
*tarkistaa tuunivuoroa*
 

Yhteistyössä