Oululaiset!

  • Viestiketjun aloittaja Emmanmamma
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.09.2006 klo 14:02 TheBlackPearl kirjoitti:
Miten olisi 6 tai 7 päivä lokakuuta? Mentäisiin porukalla syömään. Mä voin organisoida koko jutun jos halukkaita lähtijöitä löytyy. :)
Mulle sopii kumpi tahansa noista päivistä. Eli jos lähtiöitä löytyy niin minä olen mukana :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.09.2006 klo 08:17 pumppernikkeli kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.09.2006 klo 14:02 TheBlackPearl kirjoitti:
Miten olisi 6 tai 7 päivä lokakuuta? Mentäisiin porukalla syömään. Mä voin organisoida koko jutun jos halukkaita lähtijöitä löytyy. :)
Mulle sopii kumpi tahansa noista päivistä. Eli jos lähtiöitä löytyy niin minä olen mukana :wave:
Kiva. :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.09.2006 klo 17:13 fjonga kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.09.2006 klo 17:07 TheBlackPearl kirjoitti:
Mun on pakko vaihtaa tota päivää mikäli aijon koko jutun organisoida. Eli miten ois 13.10 perjantaina :D tai sitten 14 päivä?
joo pe 13 :kieh: :kieh: eli siis pe mulle paremmin :D
No jos valitaan se 13.päivä. Tässä on hyvää aikaa miettiä mitä tehdä ja kerätä porukkaa mukaan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.09.2006 klo 17:15 TheBlackPearl kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.09.2006 klo 17:13 fjonga kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.09.2006 klo 17:07 TheBlackPearl kirjoitti:
Mun on pakko vaihtaa tota päivää mikäli aijon koko jutun organisoida. Eli miten ois 13.10 perjantaina :D tai sitten 14 päivä?
joo pe 13 :kieh: :kieh: eli siis pe mulle paremmin :D
No jos valitaan se 13.päivä. Tässä on hyvää aikaa miettiä mitä tehdä ja kerätä porukkaa mukaan.
perjantai 13 päivä sopii hyvin :whistle: Näillä näkymin ei ainakaan pitäis olla mitään estettä paitsi likan telinnevoimistelutreenit, mutta mies saa organisoida ne :D
 
harmaana
heei sit joskus vois sellaisen et lasten kans ku vauvaa en viitsi vielä kovin pitkäksi aikaa jättää kotiin kun imetän, niin ja päivällä vaik kajville.
Kiinnoistaisko ketää organisoida tällainen? mä lähden kans sit.
(mul on musta nikki myös)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.09.2006 klo 21:55 harmaana kirjoitti:
heei sit joskus vois sellaisen et lasten kans ku vauvaa en viitsi vielä kovin pitkäksi aikaa jättää kotiin kun imetän, niin ja päivällä vaik kajville.
Kiinnoistaisko ketää organisoida tällainen? mä lähden kans sit.
(mul on musta nikki myös)
Mulle käy tällanenki, päivisin ois aikaa käydä vaikka missä lapsen kans =)
 
jenmo
Moi kaikki! Kävin ihan kirjautumassa, vaik en ehdi kauaa olla, kun tän ketjun näin :D

Laittakaa ideoita/päivämääriä mitkä passaa niin käyn mäkin katteleen täällä, ja ilmotan mitkä sopis. Mulle on sama onko tyttö mukana vai ei...tai molemmanlaisiakin tapaamisia vois järkätä =)

Mutta nyt täytyy rientää, suunnitelkaahan te jotka sen paremmin taidatte :D
 
Täällä kans yks oululainen (tai ainakin melkein) ilmoittautuu. B) Jos jotain tapaamista olis niin mukaan tulen, jommankumman lapsen kanssa tai kummankin. Teen kyllä kolmivuorotyötä, joten voipi olla että on mun aika melko kortilla, mut jos joku aika passaa niin tulen ehdottomasti tapailee teitä muita. Ja saa laittaa Y-viestiä asian tiimoilta, vastailen...
 

Yhteistyössä