Oululaisia???

samete
Hei! Olen myös 30 v. oululainen, lapset 5 v. ja 6 vkoa, asustellaan Maikkulan suuralueella! =) Muita äitejä vauvan kanssa kotosalla täältäpäin Oulua tai Muhokselta? Laittakaa yv:ä!!
 
Täällä oululainen :wave:

28v 01/08 syntyneen pojan vesselin äiti oulun pohjoispuolelta. Toista lasta odotellaan syntyväksi heinäkuulla. Äiti ois vailla juttu/kahvittelu/yms seuraa, ja poijallekkin ois kiva saada ikäistään leikki seuraa.

Joten saa laittaa yv:tä =)
 
storm
Täällä yksi paluumuuttoja muuttamassa ensi kuussa Ouluun, olisi mukavaa saada mammakavereita vaikka lenkki- tai kahviseuraksi. Haapalehtoon muutan että jos joku asuupi lähistöllä niin olisi kiva saada äippäkamuja. Olen 21 vuotta ja tyttö 8kk.
 
tää siiri lehtelä on äitien hyväksi käyttäjä,se etsii uhrinsa tän kautta,tääl kuopiossa käytti rahallisesti hyväkseen koska hänellä itsellään ei oo rahaa koskaan kun hänen edunvalvojansa viepi ne,kun raukka ei itse osaa hoitaa raha asioitaan
 
Tuirasta löytyis yksi 23v äiti ja kaksi poikaa 06/07 ja 06/09 ja kolmas tulossa vuoden vaihteeseen. Kovasti kaipailisin juttuseuraa itselle ja leikkikaveria/kavereita pojille. Ollaan muuttu vasta vähän aikaa sitten eikä täällä ole ennestään tuttuja, saa laittaa yksityisviestiä :heart:
 

Yhteistyössä