oulun seudun äidit

  • Viestiketjun aloittaja sanski
  • Ensimmäinen viesti
Täälläki seuraa kaivattais. Oon 31v. Mulla kolme lasta, 9v tyttö, 7v poika, 2,5v tyttö. Ja Oulusta siis. Jos joku mut hoksaa ;) ni saa mailata: naperrys@luukku.com
Ja oon rauhallinen, en käy baareissa, arvostan perhe-elämää ja koti-iltoja. Ja tykkään että vieraillaan perheineen. Jos samanhenkisiä ihmisiä löytys ni ois magee..;)
 
Onko kukaan kaynyt esikko ryhmässä? Itse olisin kiinnostunut,kyselisin alkuun kommentteja kanssa sisarilta. Olisi kiva tavata muitakin äitejä ja tietysti tyttöni tapaisi muitakin lapsia on kyllä vasta 2kk:ta vanha mut pienestä se on aloitettava:)
 
Laitan nyt tähän jatkoksi, että ollaan justiinsa kesäkuun alusta muutettu Vantaalta Ouluun ja ollaan ihan vailla tuttavia ja kavereita. Eli olen 33-vuotias ja on 2 nappulaa 3,5 vuotias ja 1,5 vuotias poika ja tyttö. Varsinkin pojalle toivoisin leikkikaveria saman ikäisestä pojasta, vanhat kaverit jäi vanhaan kotiin ja poikaa selvästi se harmittaa ja kovasti :( Mutta olisi aivan mahtavaa jos itsekkin saisi jutteluseuraa tietysti, tyttöä unohtamatta. Ilmotelkaa nyt joku! :D
 
Moi! Tännekin olisi 27v 4,5kk ikäisen tytöntyllerön äidille lapselliset/vauvalliset kaverit tervetulleita=) Erityisesti esikoisvauvojen äitien kanssa olisi kiva vaihtaa ajatuksia ja tutustua. Asustellaan Saarelan kaupunginosassa miehen ja vauvan kanssa, ainakin vielä toistaiseksi. Perhe-elämästä minäkin tykkään, en juurikaan baareissa käy, kaupungilla toisinaan vauvan ehdoilla. Kävelemässä käydään ja oleskellaan lähinnä. Sähköpostiakin voi halutessaan laittaa: humutar@netti.fi
 
Heippa! Täälläkin olisi yksi oululainen uusia tuttuja/kavereita/ystäviä vailla. Itselläni on ikää mittarissa 34 vuotta ja rakkaalla poikavauvalla kohta kahdeksan kuukautta. Muutin Ouluun pääkaupunkiseudulta vasta viime syksynä eikä tuttavapiiri täällä ole vielä kovin laaja. Olisi siis tosi kiva tutustua uusiin ihmisiin, joiden kanssa voisi vaihtaa ajatuksia lapsiperheen elämästä sun muusta, kyläillä puolin ja toisin tai käydä vaikka kahviloissa herkuttelemassa. :) Vaunulenkkiseurakin on tervetullutta, jos joku sattuu asustamaan kanssamme samalla suunnalla (Kynsilehto, Haapalehto, Hintta, Myllyoja).

Yhteyden saa laittamalla yksityisviestiä tätä kautta taikka lähettämällä sähköpostia osoitteeseen canelia77@gmail.com. Kuullaan! :)
 
Kuunsade
Moikka! :wave:

Tää äippä asuu perheineen Kiimingissä. Uusia tuttavuuksia ois kiva saada ja lapsille myös leikkikamuja, lapsista vanhempi 5- ja nuorempi kohta 2-vuotias.

Yksityisviestiä saa tätä kautta laittaa :)
 

Yhteistyössä