Oulun seudun kuumeilijat!

Onnellinen<3 Eli dpo:t lasketaan seuraavanlaisesti: Kun saat vahvan ovisplussan se päivä on dpo -1, siitä seuraava päivä on eli mahdollinen ovulaatiopäivä on dpo 0 ja niin edelleen.
Mä sain vahvan plussan lauantaina, eli mulla on nyt dpo 1 menossa. Ja kannattaa mieluiten testata vasta dpo 10 - 12 tienoilla, sillä dpo 6 tapahtuu vasta mahdollinen alkion kiinnittyminen. Ennen tuota dpo 6:sta ei siis voi olla mitään raskausoireita. Mutta voi taas olla ovulaatio-oireita, kuten lämmönnousu ja rintojen arkuus. Mulla oli viime ovulaation jälkeen lämpö oikeastaan koko ajan koholla, mutta taas rinnat ei lainkaan kipeät.

Mesikämmen Tyhmä täti, olenko mä ampunut sun tätistä noin pahasti ohi :kieh: Nyt täytyy kylää olla minunkin tarkempi :) Ja toivoa on niin kauan ku tyhmä T pysyy poissa!

Lily08 Voimia sulle :)

Nöhveli Meillä on NIIIN samat ajat menossa :D Peukutetaan yhdessä meille vahvaa plussaa....
 
..outoja tuntemuksia tänään..siiis rinnat ovat oudon tuntoiset ja väsymystä välillä..ja gravid testiin haamu päiväpissasta..kyllä siitä näkee jotain..mutta vähän epäilyttää että onko tuo varma testi??Voiko se olla vaan viivan paikka, vaikka mielestäni siinä on hiukan väriä..no ajattelin illalla testata taas uudelleen..yritän pidättää..ja taas aamulla...Mutta onko teillä kokemuksii noista testeistä??? Sori omanapailu...JA MIEKU AJATTTELIN ETTÄ EN AINAKAAN TÄSTÄ KIERROSTA PLUSSAA..OLI NIIN PALJON VASTOINKÄYMISIÄ. Noh, en usko tuota vielä, harmi kun ei ole muun merkkisiä testejä..
 
Empun odottaja: peukut pystyssä, että viiva siitä vahvistuu ja vastoinkäymisistä huolimatta plussaat :)

Onnellinen: En oo nyt palannut viesteissä kauheasti taaksepäin, joten saatan kysellä tyhmiä, mutta oletko milloin sitten viimeksi testannut ihan raskautta? Onko sen mahdollisuus siis suljettu pois? Meinaan vaan, että ovistestithän voi näyttää myös raskauden plussana ja moni oireista kuulostais niin mahdolliselta raskausoireeltakin ;) No, pääasia, että kropassa tapahtuu ja viimeistään ensi viikolla pääset testailemaan missä mennään ;)

Pahoittelut mesikämmenelle myös negasta, mutta pidetään peukut yllä, että pitkähköksi venähtävä kierto vielä päättyisi plussaan :)

ON: Täällä mennään samoissa Satin ja Nöhvelin kanssa, mutta minä vielä odottelen ovista. Aloitin sitten sen tikuttelun kuitenkin eilen, vaikka periaatteessa odotan mahdollista plussaa keskiviikolle tai myöhempään... Vielä en myöskään ole bongannut aiemmista kierroista olettamiani oireita, kuten ei ole ollut siis tarviskaan ja jotenkin tuntuu, että vitamiinit on saattanu muuttaa noita limakalvoja sen verran, etten ihan omiin tuntemuksiin luotakaan.

Nyt on vaan peukut ja varpaat pystyssä, että oma kierto kans saisi jatkua ensin ovisplussalla ja sitten aikanaan raskausplussalla. On kyllä ollut sellaista tunteiden vuoristorataa tää koko kierto, että huh huh. Vois jo tasottua. Mun ei ainakaan tarvitte kuvitella oireiksi mitään mielialavaihteluita, ne vaihtelee ihan kokoajan muutenkin...

Onneksi mulla on maailman paras aviomies rinnalla kulkemassa <3
 
Heipsan kaikille!Pikkuisen tauon jälkeen taas täällä :) Ja kivasti tullu kirjottelua siittä,ku viimeeksi kävin.Pahoittelut kaikille menkoista :(Ja jokunen oli oviksenkin bongannut,joten onnea siittä :)
Ite en oo paljoo koneella ny ollu,ku olin tyttöjen kanssa mummuloimassa.Ja sieltähän ne menkatkin tuli sitte!Otti kyllä päähän! Eli täällä ollaan Kp6/28-32 Tuon kierron mulle voipi merkitä.Näyttäny ny olevan tuota.
Plussatuulia ja onnea kaikille kiertoon.Jospa joku nyt jo plussaisi! :)
 
Empun odottaja Voi apua, laitan sormet ja varpaat pystyyn viivan vahvistumisen toivossa!! =)

mamitsi Menkkapahoittelut, voi harmitus! :hug:

Eipä uutta. Tympäsee vaan ku olis niin hirmuset halut ja mies vaan töissä. :kieh: Yritän ajatella, että siellä se tienaa meille vauvanvaunurahoja... :)
 
Mamitsi, Mesikämmen: pahoittelut tätistä!
Sati, Nöhveli ja Onnenmuru nyt vaan peitot heilumaan ja pidän peukut ja varpaat pystyssä että plussat saatte <3

On: täällä on testejä tehty, onneksi on töihin meno niin ei voi kokonaan seota! Apteekin testilläkin tulee viiva ja väriä, mutta odotin kyllä jo vahvempaa viivaa siis ihan täysin punaista..mieskin aamulla katsoi eilisiä ja tämän aamun ja hymyili, hänenki mielestä plussattu on. Mutta jotenki itteä vaan pelottaa..tätiä ei onneksi näy. Rinnat on eri tuntoiset ja kyllä nyt muistuiki aikasemmat raskaudet mieleen ja että tätä se sitten oli ja on =) Pahanolon tunnekin käy välillä, etoo. Oon sellainen raskaana että jos en syö 2 h välein niin yrjöön, että kiva. Ps. Meijän lasten huone remontti kyllä sai taas uutta puhtia =)

Plussatuulia kaikille ja käyn täällä edelleen niin kauan että suostun uskomaan tämän todeksi ja lukemassa teijän kuulumisia. Liekkö oululaisille oma odotus pino..en tiijä, mutta en kuitenkaan vielä siirry mihkään!
 
Empun odottaja Ihanaa! Onnea ihan hirmuisesti! :heart::flower: Tää on niin huippua, kun aina välillä tulee näitäkin uutisia!

Muut vaan perässä nyt! :)

Onko oululaisille odottajille muuten omaa pinoa? Jos ei, niin tehkääs joku sellainen, siirrytään sitten porukalla sinne! :D
 
Oikein paljon onnea Empun odottaja! :flower: Jos viivassa kerran vähänkin on väriä, niin plussahan se kyllä on. :) Toivottavasti odotusaika sujuu hyvin!

Mamitsille pahoittelut menkoista! :hug: Me voidaankin sitten jännäillä yhdessä tässä kierrossa, kun ollaan samoissa kiertopäivissä.

Nyt vain lisää niitä plussauutisia sitten! :)
 
Kiitos kaikille tuhannesti tsempeistä :) On vaan niin helpottavaa päästä purkamaan tuntemuksiaan jonnekin/joillekin.

SatiMinä oon lukenut, että kun testeillä saa selville oviksen, niin dpo 1 on päivä sen jälkeen. Eli laskutapoja on ilmeisesti yhtä monia kuin meitä vauvakuumeilijoita :)

Onnenmuru Ukko pakotti mut tekeen r-testin sunnuntaina, ja negahan se oli. Ihan siltä varalta jos se ovistesti oliskin näyttänyt mahdollisen raskauden.

Olen vahvasti nyt vain sitä mieltä, että kärsin pahoista pms-oireista. Pillereiden aikaan mun pms-oireet olivat vain masennus ja kärttyisyys.. välillä pahanlaatuinenkin. Nyt sitte kärttyisyys ja masentuneisuus on pois, mutta kaikki muut vaivat tulleet haitoksi. Katsellaan :/
 
Empun odottaja Aivan ihania uutisia!!! Oikein lämpimät onnittelut plussasta! :) Olen kertakaikkisen iloinen puolestasi.

Omaa napaa: Itselläni on taas jännät päivät käsillä, menkat pitis alkaa viikonloppuna...jännää, vaikka olemmekin mieheni kanssa ajautuneet jonkintasoiselle tjot-moodille. On ollut niin paljon tohinaa töiden, opintojen ja muun elämän kanssa, ettei ole hirveästi ehtinyt ajattelemaan asiaa. Vaimeat menkkakivut ovat kuitenkin vaivanneet ajoittain viime pe alkaen ja viime viikolla pe oli hyvin vähän rusehtavaa vuotoa housussa ja nyt tällä viikolla ollut aika runsasta valkov. Mutta pistän nämä oireet taas sattuman piikkiin, joten ei auta kuin odotella. :)

Syksyistä viikkoa kaikille!
 
Empun odottaja Siis mahtavaa <3 Onnea onnea! :)

Lily08 Ompas kiva ku joku samoilla kiertopäivillä :) Tästä kierrostahan me sitten plussataankin,eikös? :)

Eipäs täällä kummsempaa,ootellaan,että pääsee nuita peittoja heiluttelemaan :)Plussatuulta nyt kaikille :whistle:
 
Onnea empun odottaja hirmuisesti. Ja onnellista odotusaikaa

Toivottavasti saat pian seuraa odottajiin!

Omanapailu: ovisplussaa ei ole näkynyt, ainakaan vielä. Pisimpien kiertojen mukaan se ei vielä ole edes myöhässä, mutta keskimääräisten mukaan ois saanu tulla jo. Sama juttu ku viimeksi testatessa, en saa minkäänlaista haamuviivaa siihen näkyviin. Viimeksi kun testasin, tilanne oli sama. Ihan vähän tais väriä tulla testiajan jälkeen iltapäivällä ja aamulla sitten digitestiin plussa. Toivoa siis kaiketi on. Mun korvien välistä se vaan meinaa olla lopussa.

Koko kierto on mennyt kyllä turhan negatiivisissa tunnelmissa. Ei muuten, mutta en oikein jaksa uskoa onnistumiseen ollenkaan. Ja tää tämmönen on vähän kurjaa.. Tulis nyt edes se ovisplussa luomaan toivoa tilanteeseen :)

Tähän negatiivisuuteen ei tarvita enää huolta varjostamaan seuraaviakin kiertoja yhtään enempää!

Anteeksi vuodatus. Mukavaa loppuviikkoa kaikille ja plussatuulia koko poppoolle
 
Heippa! Ja kiitos kaikille, olo on uskomaton ja jos totta puhutaan niin en vieläkään usko testiä ja oireitakin löytyy jo. Siis vähiten oisin uskonut tästä viime kierrosta että raskaudun. Muistakaa että se on mahdollista joka kierrosta ja se voi tulla juuri silloin kun vähiten odottaa!
Tein Oululaisille odottajille tuonne pinon ja nyt jo odotan teitä kaikkia sinne <3 PLUSSATUULIA LÄHTETÄN <33
Käyn lukemassa täällä teijän kuulumisia säännöllisesti..en osaa jättää teitä vielä!
 
Empun odottaja Toivottavasti päästään kaikki pian Oululaiset odottajat pinoon keskustelemaan! On varmasti epäuskoinen olo, kun niin pitkään ja hartaasti sitä raskautumista olet odottanut. :)

Onnenmurunen Tiedän jossain määrin tunteesi, meillä jäi toissa kierrossa peiton heiluttelu vähälle ja tympäisi, kun tuntui, että koko kierto meni hukkaan. Tosin en ole tikuttanut ovulaatiota, joten en tiedä ovuloinko lainkaan... Mutta yhdyn Empun odottajaan siinä kommentissa, että raskautuminen on mahdollista silloinkin (ja joissain tapauksissa varsinkin silloin), kun se itsestä tuntuu epätodennäköiseltä! Pää pystyyn siis! :)

Mamitsi Milloin arvioit ovuloivasi? Oikein paljon onnea matkaan!

Sitten taas hirmuisesti omaa napaa: Tässäkään kuussa emme ole mitään maratonpuputtelua harrastaneet ja meillä onkin ollut aika puhtaasti tjot-fiilis. Nyt kun menkkojen alkuun on pari päivää, hoksasin yhtäkkiä, ettei minulla ole ollenkaan rinnat kipeät tai turvoksissa, vaikka ne ovat aina hirmuisen kipeät ja pinkeät monta päivää ennen menkkoja. Minulla on kuitenkin ollut menkkakipuja ajoittain jo viime pe:sta asti ja etenkin tänä aamuna menkkakivut olivat voimakkaat, kun heräsin. Olin aivan varma, että nyt se täti tuli, mutta ei ole kuulunut vielä. Minulla on ollut ovulaation jälkeen aivan järkyttävän huono iho, päänahka ja naama kukkii aivan järjettömällä tavalla, myös selkää ja rintaa koristaa muutamat näpyt...minulle tulee normaalistikin finnejä loppukierrosta, mutta jotenkin tämä on mennyt nyt ihan överiksi. Lisäksi olen ollut pari päivää tosi voimaton, siis väsyttää hirveästi ja kroppa on ihan kirjaimellisesti voimaton ja parina päivänä huimasi vähän. Olenkin levähtänyt iltaisin enkä tohottanut missään lenkillä tms. Tosin tämä voimattomuus voi johtua siitä, että minulle tuntuu pukkaavan flunssaa, kun viime yönä heräsin siihen, että nenä oli aivan tukossa ja nyt on vähän räkäinen ja yskäinen olo...toivon, etten nyt sairastuisi. En tykkää siitä, että keksin itselleni valeoireita, mutta toivon hartaasti, että kaikki tämä viittaisi pikkuylläriin!

Mutta ei auta kuin yrittää malttaa odotella ja katsoa, miten käy. Joudummeko taas pettymään? Tämä on jo 6 yrityskierto ja alan olla jo aika pessimistinen. Yritän taistella testailuhalua vastaan, mutta... 8/

Oikein paljon tsemppiä kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
Maeppu :popcorn: Sulla siellä kohta jännät päivät!

Onnenmuru Eiköhän se ovisplussa sieltä pian tule! Peukuttelen sen puolesta! :) Mulla taas näköjään ovis on ollut aina suurinpiirtein samoilla päivillä, kierron pituudesta huolimatta. Nytkin, joten saa nähdä miten pitkä kierto on tällä kertaa.

Empun odottaja Kivaa, nyt vaan joukolla rynnistetään sinne sun pinoon!:) Käyhän toki täällä kertomassa kuulumisia jos jaksat, ikävähän tässä muuten tulee! :) Onhan tää melko ristiriitainen pino, toisaalta toivoo että kaikki plussais pian, mutta toisaalta haikeaa menettää ihanaa porukkaa täältä pois. :heart:

Ovis tuli ja meni, hyvin niukoin oirein, mutta selvästi kuitenkin. Harmittavasti ei ehditty ollenkaan peittoja heilutella, vaikka niin kovasti olis ittellä haluja ollut. :kieh: Tästä kierrosta siis oletettavasti hyvin hyvin hyvin minimaaliset mahdollisuudet. Ei oikeastaan harmita, koska tää olikin tällainen "rentoilu-kierto." Tosin tuosta oviksesta ei voi ihan varma olla, joten pitänee kait varulta vielä peittoja heilutella, kunhan ehtii... ;)
 
Maeppu! Toivottavasti saatte vihdoin sen plussan. Oireet ainakin kuulostaa lupaavilta. Pidetään peuku ja varpaat pystyssä!!

Nöhveli Enhän minäkään oikeastaan edes tiedä oviksen ajankohtaa. Olen vain päätelly, että se jonkin verran vaihtelee, kun kerran kierron pituuskin vaihtelee... Mutta kerran vain olen sen aiemmin testillä bongannut. Omia oireita jos kuulostelen, voin varmaan päätellä jotain, mutta tunnen olevani kuitenkin niin hakoteillä. Limat kyllä muuttuu selkeästi kierron aikana ja on kuin oppikirjasta, muut oireet vaan tuntuu vaihtelevan, tai en osaa niitä tulkita.. Mutta toivotaan sitä plussaa nyt kuitenkin, niin voisi olla viisaampi sitten taas...

Meillä ei myöskään olla peittojen heilutteluja ja ovistestaamista olla yhdistetty niin sanotusti toisiinsa :) Heilutellaan varmuuden vuoksi paljon pitkin kiertoa joka tapauksessa ;) Lähinnä nuo testit on varmistamassa että a) ovuloinko ja b) miten kierto etenee sen jälkeen...

Mutta jospa tämä tästä :)
 
Maeppu Täällä on sama homma tuon naaman kukkimisen suhteen! Mulla on varmaan neljä isoa finniä pitkin naamaa ja yleensä ei mitään... Mutta ku mulla on clomifenit käytössä ja en muista lainkaan sen sivuoireita, niin siksi en osaa pitää tuota finni-ongelmaa ainakaa raskauteen liittyvänä.

Nöhveli Täälläkin jäi peittojen heiluttelut vähälle....

....mutta mitäs olette mieltä, onko kuitenkin mahdollisuus tärppiin, jos ovisplussan pongasin lauantaina. Me harrastimme seksiä torstaina ja lauantaiaamuna, mutta ei sen jälkeen. Eli jos pongasin oviksen lauantaina ja harrastimme samalle päivälle seksiä, niin onkohan mahdollisesti riittänyt siittiöille aika itse ovulaatioon, joka tapahtuu 24-48 tunnin kuluttua? Ehkä tyhmä kysymys, mutta mulla on vähän pettynyt olo, ku tuolle ajalle ei ollut enempää seksiä :| Ja syy on siinä, että mieheni sitten meni juomaan hiukan liikaa firman bileissä :headwall: Mutta kyllä kuitenkin ajoitus taitaa olla kunnossa joka tapauksessa?

Empun odottaja Ihan hirmuisesti onnea sulle :heart: pikku riikkisesti vain kade teille ;)
 
Nöhveli ja Onnenmuru Kiitos tsempistä! Saapi nähdä, miten tässä taas käy. :) Minulla on kp 27 menossa ja la pitäisi menkat alkaa. Nyt kyllä tunnostaa siltä, että flunssa on tosiaan tulossa...

Sati Ilman muuta teillä on mahiksia! Siittiöt voi säilyä taistelukunnossa useita päiviä, joten ei hätää, olette tohisseet juuri kreivin aikaan! Sitä paitsi joka toinen tai kolmas päivä tohistessa miehen sperman siittiölkm ja liikkuvuus on vissiin parhaimmillaan tms. :)
 
Viimeksi muokattu:
Maeppu sinullahan on ihan selvästi erilaisia oireita kuin ennen, älä siis luovuta ;) Toivoa on niin kauan kuin menkat alkaa. Rupeahan pikkuhiljaa testailemaan. Mua ainakin jännittää sun puolesta :) Oon itekin googletellut tietoa raskausoireista, mitä ihmisillä on ollut.. löysin tällaisen:

"Ensimmäinen oire raskaudesta minulla on ollut kaikkien lasten aikana "painava tunne masun alla" sekä kasvoihin ilmestyy kovasti finnejä sekä hiukset rasvoittuvat."

Eli toivoa ei ole vielä menetetty, todellakaan :hug:
 
Maeppu Alkuraskauden väsymys voi olla tosi rajua. Itse muistan, että jos sängylle oikaisi, uni tuli melkein heti. Peukut pystyssä!

Mulla oli tänään äitipoli ja olen niin onnellinen, koska peiton heilutus lupa irtosi! Harmi vaan, että viimeiset kuukautiset on heinäkuulta. Pitäisi saada tuo kierto normalisoitua minipillereiden jälkeen. Miten ihmeessä niitä menkkoja voisi hoputtaa?;) Tuntuu, että koko päivä on mennyt vaan vauvahaaveissa.
 
Täällä päivä alkoi ovisplussalla. Kylläpä tuntui kivalta :) Mies arvasi, vaikken puhunu mitään ku kuului kuulemma äänestä :)

Kuinka hassu on ihmisen mieli..

Yhtä iloista viikonloppua kaikille :) Toivottavasti maeppu tulee kertomaan hyviä uutisia =)
 
Onnenmuru Onnittelut ovisplussasta! Käytähän se hyväksi! :)

mami2010 Hieno juttu, mukavaa saada sinutkin yrittelijöihin! :) Niin, senkun joku keksisi, että miten noita menkkoja voisi jotenkin säädellä... Muuta jospa se kierto lähtisi sieltä rullailemaan!

Sati Tottakai on mahdollisuuksia! :)

Ootan NIIN kovasti viikonloppua, pitkästä aikaa kunnon laatuaikaa oman rakkaan viekussa! :heart: Ihanaista viikonloppua kaikille!
 

Yhteistyössä