Oulun seudun kuumeilijat!

Kyllähän sitä tietysti väkisinkin löytää itsensä tunnustelemasta oireita tai googlettelemasta, mutta aika hvyin on mulla tuo pysynyt kurissa.
Enimmäkseen siksi, että kaikki oireet tuntuu, että ne voi olla mitä vaan oireita. Samat oireet pätee menkkoihin ja raskauteen ja vieläpä kuvittelukin voi tehdä tepposet.. Näin siis omalla kohdalla. En suinkaan tarkoita, ettäkö kaikilla olisi näin ja toivon mukaan itsekin saan jossain vaiheessa tuta ne oikeat oireet jotka on oikeasti erilaiset raskaana ollessa.

Fantasygirlin tapauksessa kyllä testaisin silti uudelleen, koska vaikka vuodot ja kierrot voi olla erilaisiakin, niin kyllähän tuollainen niukkuus/värin muutos voi olla silti raskaudesta johtuvaakin..

Minä olin kierolla tavalla kiitollinen, että tuo eka kierto pillereitten jälkeen oli vähän pidempi (34pv). Nyt mulla ei ole kiirettä testaamaan ennen tuota lainkaan ja muutenkin on tarkoitus testata vain kun menkat on oikeasti myöhässä (tosin päivää kahta enempää en varmaan kestä silti :D). Ihan vain kukkaroa, itseäni ja miestä säästääksemme. Viimeksikin kun hötkysin ja testasin heti kun menkat pillerikierron mukaan oli myöhässä (kp29), oli pakko testata sitten vielä uudelleen (kp33). Meillä ei tulisi kuuloonkaan testata miehen tietämättä/ittekseen. Mikäli plussa pärähtää, se haluaa olla kans heti ensitilassa sen toteamassa. :) Viimeksikin mun piti herättää se kesken unien kattoon tulosta..

Sanoo seesteinen kuumeilija keskellä kiertoa... katotaanpa parin viikon päästä...
 
Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Torstai 7.7

Yrittäjät:


Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->

Mesikämmen: 20v. -- kp 38/30-32 -- yk 2 -- 1. lapsi
Adalemina: 23v. -- kp 31/36 -- yk 2 -- 3. lapsi


Kp 21-29 -->


Onnellinen<3: 24v. -- kp 27/28 -- yk 1 -- 1. lapsi
anneli80: 31v. -- kp 26/32-37 -- yk 10 -- 2. lapsi
Moonbride: 20v. -- kp 21/33 -- yv 2 -- 1. lapsi


Kp 11-20


Onnenmuru: 29v. -- kp 17/34 -- yk 2 -- 1. lapsi


Kp 1-10


felina: 25v. -- Kp 7/30??? -- yk 1 -- 1. lapsi
fantasygirl: 29v. -- kp 7/?? -- tammikuu 2010 -- 1.lapsi


Kuumeilijat:


Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

Nöhveli: 26v. -- heinäkuu 2011 - 1. lapsi
mamakone: 35v. -- aloitusajankohta ? -- 5. lapsi
Maria-80: 31v. -- heinäkuu 2011 - 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- aloitusajankohta ? -- 4. lapsi
Sennay: 21v. -- kesä 2012 -- 1. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- heinäkuu 2011 -- 1.lapsi


Plussat:


Emmuska10: 28v. -- kp 40/38-42 -- yk 3 -- 2. lapsi
 
Onnellinen<3: Noo maanantaina testasin sen negan.. Kattoo nyt tässä, että tuleeko ne menkat vai eikö ne tuu. Kyllä ottaa päähän tämä kierron venyminen, jos en ole raskaana. :/

Joo kyllähän mullakin on koko ajan muka jtn oireita. Viime yönä mulla kyllä oikeesti oli tissit ihan kamalan kipeet. Niinku olis ollut tulessa.. Ja kylki + alamaha oli ihan sairaan kipeet ja meinas tulla itku ku vaihoin asentoa. Tiiä sitten onko salamatkustaja kyydissä vai onko täti tulossa kylään.

Saa sitä vanhempiakin välillä vähän lapsettaa! Tylsäähän se lapsen elämä olis, jos vanhemmat olis koko ajan kauheen "aikuisia"..
 
Tervetuloa Vilhelmiina78! Aika monta esikoisen toivojaa tässä ketjussa näköjään on.

Onnellinen<3
ja Nöhveli, aika sama tilanne kuin minulla. Ikää 25v ja nyt ne pillerit jäivät pois. Esikoista siis yrittämään. Vielä en ole huomannut mitään erikoista pillereitten poisjäännin takia kehossa. Ellei sitten oteta itkupaniikkikohtausta ja hermojen menettämistä. :D

Itse mietin koko ajan, onko tämä oikea hetki, pitäisikö sittenkin vielä odottaa, tasata elämäntilanne jne. Mitä jos parisuhde kaatuu lapseen? Mitä jos työkuviot huononevat, ja molemmat alkavat elää tuilla? Huoh, sitä maalailee jatkuvasti uudenlaisia pirunkuvia seinät täyteen. Pitäisi vaan oppia luottamaan tulevaan epävarmuudesta huolimatta. Tai voiko koskaan olla niin 100% varma, että kaikki menee nappiin. Pitäisi vaan jotenkin saada ennemmin ajatus päälle, että tulkoon mitä tulee, kyllä niistä selvitään.

Onnellinen<3: Päihteiden käytöstä. Tupakkaan en ole koskaan koskenutkaan, en sitä ole aloittamassa. Alkoholi olen tähän asti käyttänyt kohtuudella, kerran pari kuussa. Nyt kun pillerit jäivät pois, mietin, uskallanko ottaa edes yhtä. Jos se jotenkin tästä kierrosta tärppäisi, ja sitten se pienikin määrä haittaisi. Apua! Tai siis jos en tiedä olenko raskaana vai en, uskallanko ottaa lasin viiniä aterialla joskus tms. Sitten kun raskaus varmistuu, olen kyllä absolutisti.

Ehkä eniten on tullut mietittyä, että jos ja kun tärppää ja tietää olevansa raskaana, miten elää raittiisti ilman, että tuttavat alkavat asiaa liian aikaisin ihmetellä. Kuitenkaan ensimmäisten kuukausien aikana en haluaisi vielä asiaa julistaa.

En tiedä, meneekö tämä hätävarjelun liioitteluksi, mutta lueskelin hyönteismyrkkyjen tuoteselosteita: "ei raskaana oleville". Uskaltaakohan sitä käyttää offia nyt yrityksen aikana... Tietotulvan aiheuttamaa stressiä... :confused:

Hehee, minä onnellinen, hoitelen nyt tuttavan lapsia, eilen katottiin kolme muumia ja tänään luettiin muumilehti! :D
 
Multa on muuten tippunu tuosta seurantalistasta yks päivä pois. Tänään siis kp18. Että se siitä uskottavuudesta "ihan vaan tässä kattellaan" kun kuitenkin on kokoajan päivälleen perillä kierron etenemisestä...

Tuosta lapsettamisesta: minä saan onnekseni toteuttaa lapsellisia aktiviteetteja kummilasten kanssa, joista suurin osa asuu lähellä ja ollaan läheisiä. Enemmänkin heitä haluaisin hoitaa, kun vain aikaa olisi... Talvellakin järjestettiin miehen kans neljän perheen yhteinen mäenlaskuretki, ja me oltiin ainoa lapseton pariskunta :D

Voi mesikämmen täälläkin pidetään peukkuja, että menkattomuus ei olis pitkittynyttä kiertoa, vaan pieni salamatkustaja!
 
Sennay
Hei!

Tervetuloa uudet.

Mesikämmen: Toivottavasti ois kyytiläinen masussa. ++++ :whistle:

Ja lapsettamis-asiaan voin todeta, että vaikka ikää on kohta jo 22, tulee minun silti katsottua joskus lastenohjelmia, jos telkkarista ei tule muuta, eikä ole muutakaan tekemistä, kuin telkkarin edessä istuminen.

ON: En ole keksinyt mitään kirjoittettavaa pitkään aikaan, mutta lukenut kyllä ahkerasti teidän muiden kirkoituksia. Remontoimme miehekkään kanssa tulevaa kotipesäämme ja huomasin, että se on erittäin hyvä keino saada muutakin ajateltavaa, kuin piinaava vauvakuumeeni. Pidän tosin tasapainoa yllä katsomalla joka arkiaamu MTV3 Faktalta Synnytyssairaalan. Mies jo eräänä aamuna herätteli minua ja sanoi että "Toukkatehdas alkaa, mene kattomaan." :)

Hyvällä tuurilla jo 9kk päästä saa aloittaa esikoisen yrittämisen. Vielä en ole pillereitä aloittanut, kun niillä olisi tarkoitus saada kuukautiset aikaan. Harmittaa vaan älyttömästi, jos joudutaan siirtämään aloittamista, kun lääkäri meinasi niin, todettuaan minulla kilpirauhasen vajaatoiminnan. "Pitää olla arvot tasapainossa, ennen kuin voi aloittaa lapsen yrittämisen. :( Voitte kuvitella, helpottiko minun oloa.

Plussatuulia kaikille! Ootta ihania ja tärkeitä. :heart:
 
Huomenta jälleen kanssasisaret!:wave:
Näin koko viimeyön ihan ihme unia noista viimeisistä pillereistä, on se niin helpotus tietää että täällä on näitä muitakin vauvasekoilijoita. :D Mitenhän sitä ilman tätä selviäis?! Hermoan tässä nyt sitä, että otanko tänään vai huomenna viimeisen pillerin, ehkä huomenna, niin tulee tasaviikko. Ehdin aamulla jo panikoida sitäkin, että entä jos ehtii viikossa tulla hirveästi näppyjä kun jätän nyt pillerit pois (ne kun aloitettiin alunperin oikeastaan aknen hoitoon) ja meillä ne häät... Ihan luulotautinen taidan olla. :xmas: Pitäis vähäsen nyt yrittää relata, mutta kun tässä nää häät ja vauvasysteemit saa pään ihan sekaisin.

felina Eilen mietin minäkin taas, että eihän tälle vauvahommalle ole oikeastaan koskaan hyvää aikaa, aina tulee jotain muuta muka tärkeää. Täytyy vaan ottaa ittiä niskasta kiinni ja päättää, että NYT on se oikea aika, parempaa ei voi tulla. Mies sanoi joskus suhteen alkuaikoina ihanasti, että kun on joku jännittävä tai mietityttävä asia, niin ei se auta jäädä odottelemaan, kun nousta vaan rohkeasti siihen vuoristoradan vaunuun ja antaa mennä, mukavampihan sitä mäkeä on yhdessä laskea. :heart:

sennay Toivottavasti ei nyt yrityksen aloitus siirry kovin paljon!:( Jospa ne arvot sieltä tasaantuisi, niin pääsisitte tekin yrittelemään!

Ihana, "toukkatehdas"! :LOL: Tullut itsekin katsottua kaikenmaailman vauvaohjelmia, varsinkin kun tein yhdessä välissä iltatöitä, niin päivällä piti aina katsoa kaikki typerät amerikkalaiset vauvasarjat. Ja mitäs kaikkia näitä on muita, kätilöitä ja sairaalaohjelmia... Nyt seurasin ihan fiiliksissä sitä sydänääniä, mies oli jo välillä, että katottaisko joskus jotain muutakin kuin vauvaohjelmaa... :D Onneksi innostui itsekin sitä seuraamaan ja tietämystään päivittämään, kun sisko sai vauvan, niin tärkeänä osasi jo opastaa ja luetella kaikkea synnytykseen liittyvää sanastoa. :LOL: Mutta ihana kun on fiiliksissä mukana ja oottaa kovasti, milloin saa ruveta juttelemaan mun masulle. :heart:

Vielä viikko töitä, sitten pääsee kesälomalle! :cool:
 
Felina, et varmasti ole ainoa joka noita asioita miettii. Kun luin sun tekstiä niin se oli kuin suoraan mun sormista näpyteltyä. Mietin just samoja asioita lähes päivittäin. Mutta aatellaampa näin: onhan työssäkäyvät ihmiset tehneet aiemminkin lapsia! Ja muutama muukin perhe tässä maailmassa on selvinnyt. Miksei sitten mekin? :) Ukkeli sanoi eilen kivasti, että pitäis osata elää välillä hetkessäkin. Kuitenkin meillä on sen verran hyvä tilanne, että molemmat ollaan koulut käyty ja työelämässä, joten vauvantulolle ei periaatteessa ole yhtään mitään estettä... mut näitä asioita aina kuitenkin miettii ja pähkäilee :)

En malttanut odottaa enää viikonloppuun, joten tein tänään testin aamulla. Niin puhdas nega kun vaan olla ja voi. Ei auta kun ootella. Ja voin sanoa että tämän tytön hermot ei millään kestä mitään 40+ päivän kiertoa. Määhän tulisin hulluksi kun joutusin vaan miettiin että onkohan siellä massussa mitään.. Menkat nyt äkkiä peliin niin päästäis uuteen kiertoon ja hommiin ;)
 
Vilhelmiina78 Tervetuloa! :flower:


Tännekin on tullut niin paljon tekstiä... En taida jaksaa kaikille kommentoida erikseen. Plussatuulia kaikille ja pahoittelut jos täti on tavoittanut!


ON: Terokuuri loppuu sunnuntaina, menkkoja odotellessa...
 
Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Perjantai 8.7

Yrittäjät:


Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->

Mesikämmen: 20v. -- kp 39/30-32 -- yk 2 -- 1. lapsi
Adalemina: 23v. -- kp 32/36 -- yk 2 -- 3. lapsi


Kp 21-29 -->


Onnellinen<3: 24v. -- kp 28/28 -- yk 1 -- 1. lapsi
anneli80: 31v. -- kp 27/32-37 -- yk 10 -- 2. lapsi
Moonbride: 20v. -- kp 22/33 -- yv 2 -- 1. lapsi


Kp 11-20


Onnenmuru: 29v. -- kp 19/34 -- yk 2 -- 1. lapsi


Kp 1-10


felina: 25v. -- Kp 8/30??? -- yk 1 -- 1. lapsi
fantasygirl: 29v. -- kp 8/?? -- tammikuu 2010 -- 1.lapsi


Kuumeilijat:


Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

Nöhveli: 26v. -- heinäkuu 2011 - 1. lapsi
mamakone: 35v. -- aloitusajankohta ? -- 5. lapsi
Maria-80: 31v. -- heinäkuu 2011 - 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- aloitusajankohta ? -- 4. lapsi
Sennay: 21v. -- kesä 2012 -- 1. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- heinäkuu 2011 -- 1.lapsi


Plussat:


Emmuska10: 28v. -- kp 40/38-42 -- yk 3 -- 2. lapsi
 
Onnellinen<3: Pahoittelut negasta! :hug:

Paljon kiitos teille kaikille tsempistä. Totisesti toivon pientä salamatkustajaa. Viime yönä jo näin unta, että testiin pärähti plussa!! :D Täällä ei muuten mitään kummallista. Pientä alamaha + alaselkä kipua ja välillä oksettaa. Voi kyllä olla että tämä ilma tekee mun olosta huonon.. :/
 
Toukkatehdas, ihana! :D

Nöhveli: vauvasekoilu täällä tulee kyllä tarpeeseen. Miestä ei jaksa kiusata asialla, ja enkä halua tuttavapiirillekään paljastaa pillereiden jääneen sivuun. Eihän lapsien saaminen mitään salatiedettä ole, mutten itse halua kuulla moraalisaarnoja suuntaan tai toiseen, ennenkuin raskaus on varma juttu ja mielellään jo ensimmäiset kuukaudet takana.

Niinhän se on, hyvää aikaa ei kyllä odottelemalla tule. Jos vauva päättää tähän hetkeen tupsahtaa, ehkä en voi tarjota muotitalojen huippumerkkejä ja muuta materiaa. Toisaalta jos sen takia olen sitte huono äiti, niin olen sitä ylpeänä. ;)

Onnellinen<3: Nimenomaan, aiemmin lapsia on tullut ties missä tilanteissa. Itse tosin vielä opiskelen, mutten usko koulun kesken jäävän. Taukoa ehkä tulee, mutta tulisi se tauko töissäkin. Ja töitä ehtii kuitenkin tehdä eläkeikään asti. :D

Plussatuulia kaikille! Toivotaan, että Mesikämmenen uni toteutuu vielä jokaisen kohdalla! :)

muoks. Motivaatiota hampaitten huoltoon. :D
 
Viimeksi muokattu:
Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Lauantai 9.7

Yrittäjät:


Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->

Mesikämmen: 20v. -- kp 40/30-32 -- yk 2 -- 1. lapsi
Adalemina: 23v. -- kp 33/36 -- yk 2 -- 3. lapsi


Kp 21-29 -->


Onnellinen<3: 24v. -- kp 29/28 -- yk 1 -- 1. lapsi
anneli80: 31v. -- kp 28/32-37 -- yk 10 -- 2. lapsi
Moonbride: 20v. -- kp 23/33 -- yv 2 -- 1. lapsi


Kp 11-20


Onnenmuru: 29v. -- kp 20/34 -- yk 2 -- 1. lapsi


Kp 1-10


felina: 25v. -- Kp 9/30??? -- yk 1 -- 1. lapsi
fantasygirl: 29v. -- kp 9/?? -- tammikuu 2010 -- 1.lapsi


Kuumeilijat:


Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

Nöhveli: 26v. -- heinäkuu 2011 - 1. lapsi
mamakone: 35v. -- aloitusajankohta ? -- 5. lapsi
Maria-80: 31v. -- heinäkuu 2011 - 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- aloitusajankohta ? -- 4. lapsi
Sennay: 21v. -- kesä 2012 -- 1. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- heinäkuu 2011 -- 1.lapsi


Plussat:


Emmuska10: 28v. -- kp 40/38-42 -- yk 3 -- 2. lapsi
 
Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Sunnuntai 10.7

Yrittäjät:


Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->

Mesikämmen: 20v. -- kp 41/30-32 -- yk 2 -- 1. lapsi
Adalemina: 23v. -- kp 34/36 -- yk 2 -- 3. lapsi
Onnellinen<3: 24v. -- kp 30/28 -- yk 1 -- 1. lapsi


Kp 21-29 -->


anneli80: 31v. -- kp 29/32-37 -- yk 10 -- 2. lapsi
Moonbride: 20v. -- kp 24/33 -- yv 2 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- kp 21/34 -- yk 2 -- 1. lapsi


Kp 11-20



Kp 1-10


felina: 25v. -- Kp 10/30??? -- yk 1 -- 1. lapsi
fantasygirl: 29v. -- kp 10/?? -- tammikuu 2010 -- 1.lapsi


Kuumeilijat:


Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

Nöhveli: 26v. -- heinäkuu 2011 - 1. lapsi
mamakone: 35v. -- aloitusajankohta ? -- 5. lapsi
Maria-80: 31v. -- heinäkuu 2011 - 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- aloitusajankohta ? -- 4. lapsi
Sennay: 21v. -- kesä 2012 -- 1. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- heinäkuu 2011 -- 1.lapsi


Plussat:


Emmuska10: 28v. -- kp 40/38-42 -- yk 3 -- 2. lapsi
 
Mesikämmen Voi ei! :( Missäs ne sun menkat viipyy. Onko sulla ennen ollut näin pitkiä kiertoja? Menehän lääkäriin jos ei menkat ala saapumaan! Ei ne saa liikaa odotuttaa itseään. Toivotaan vielä myöhäistä plussaa kuitenkin!


Mäkin näin unta, että synnytin... Oli kyllä niin todentuntuista vaikka asiat tapahtuivatkin vähän hassusti. Tänään loppui terokuuri, menkkojen odottelua siis. Tietenkin toivon, ettei niitä tulisikaan. :)
 
No viime kiertohan mulla oli 43 muistaakseni.. Ihmetyttää vaan, että onko kierto voinut yhtäkkiä venyä. :confused: Odotan vielä viikon ja testaan, jos menkat ei ole alkaneet. Sitten jos näyttää vielä negaa menen lääkäriin. Mä en vaan millään haluis mennä sille meidän lääkärille ku sen mielestä mun ei kannattais vielä yrittää lasta.. Ilmeisesti olen hänen mielestään liian nuori. :kieh:
 
Mesikämmen: Harmittelut negasta. :hug: Voihan ne kierrot välillä venyä, jäädä välistäkin ilman kummempia syytä. Mutta kannattaa tarkistaa asia, yli 40:n kierrot ei enää kovin normaaleilta kuulosta.

Lääkäreistä ei kannata välittää, niillä nyt voi olla välillä ihmeellisiä mielipiteitä. Pystytkö pyytämään aikaa jollekin muulle? Ei sitä kannata itteään kiusata liikaa toisen negatiivisella asenteella, vaikka oiskin tutumpi lääkäri tms.
 
mesikämmen No höh, ei yhtään kivaa tuollainen kiertojen heittelehtiminen. Toivottavasti tulee jotain tolkkua asiaan. Ja pahoittelut negasta. :hug: Ikävä asenne lääkärillä.

felina Heh, kiitti hammashuoltovinkeistä, muistakaahan käytellä hammaslankaa oikein urakalla! :D

Pillerit loppu! =) Menkkoja odotellaan... Eli kiertopäivistä ei vielä tietoa. Toivotaan, että alkaa oma kierto löytymään. Ihanaa päästä siirtymään nyt tuonne yrittäjien puolelle! :heart: Kyllä tässä on nyt niin monenlaista jänskäilemistä!
 
Huomenia kaikille kanssasisarille! :)

Mulla kierto vaan venyy ja venyy.. testiä en oo tehnyt, mutta nyt menossa kp31. puuuuh! Jospa huomenna testailis näkyykö mitään testissä. Ei oo minkäänlaisia menkkaoireita, mutta ei myöskään raskautumisoireita. On tämä vaan ihmeellistä ja jännää aikaa :)

Kämppäkin on nyt ostettu, joten jännittävät ajat edessä! Muutto ensimmäiseen ihkaoikeaan omaan kotiin kullan kanssa <3 maltan tuskin odottaa! ja sitten vielä nämä vauvajännäilyt päälle, niin huhhuh.. On vilskettä tämän tytön elämässä :)

Ihanaa Nöhveli että pääset mukaan jännäilemään!

Mesikämmen pahoittelut negasta! Se ei tunnu kyllä mukavalta kun sitä toista viivaa niin odottaa, mutta ei.. Toivoa on kuitenkin vielä :hug:
 
Tervetuloa Nöhveli kuumeilijoista yrittäjien joukkoon. Toivottavasti oma kierto tasoittuu pian, tai vielä mieluummin tärppää samantien :) Millonkas teillä ne häät onkaan?

Mesikämmenelle pahoittelut. Kunpa nyt tulisi pian selvyys, mikä niitä menkkoja viivyttää...

Mulla on viime viikon seesteiset fiilikset käyny kaikesta kiireestä ja mukavasta ohjelmasta huolimatta taas aivan pohjalla välillä. On se vaan kummallista, miten fiilikset heittelee. Tää odottaminen, että menkat alkaa tai että pääsee testaamaan, tuntuu kyllä välillä pitkältä. Aiemmin aina inhos menkkoja, ja toivo, että ne tulis harvoin. Nyt tuntuu välillä, että voisko naisen kroppa toimia sellasissa kahen viikon sykleissä :D

Mutta ei voi mitään, se on pelin henki tässä touhussa ;) Ja silti toisaalta edelleen näen hyviä puolia siinä, että joudun opettelemaan tässä kärsivällisyyttä...
 
Onnenmuru Häät vajaa parin viikon päästä. Sitte vaan kunnolla peittoja heiluttelemaan...;) Tuntuu kyllä itestäkin hirvittävän pitkiltä noi tulevat kierrot, varsinkin kun varmaan nyt alkavat venyä taas... olishan tosiaan mukava jos alkaisi jatkossa toimimaan parin viikon välein, niin sais vaan touhuilla ja yritellä! :D
 

Yhteistyössä