Oulun seudun kuumeilijat!

Onko täällä muita Oululaisia tai Oulun seutulaisia kuumeilijoita? Ajattelin pistää pinon pystyyn, kun itse Oulussa asustelen. :) Meillä yritystä takana kaksi vuotta, ensimmäinen lapsi toiveissa ja kuume on kova.


Onko meitä muita? :wave:
 
Täällä olisi yksi kuumeilia Oulun lähikunnasta:wave: Toista lasta yritetään, kohta vuosi yritystä takana. Esikoinen on 1v 7kk, Aikoinaan esikoista yritettiin kaksi vuotta ennen kun tärppäsi. Vauvakuume on kova, mutta yritykset eivät tuota tulosta.
 
Moonbride Emme ole koskaan käyneet tutkimuksissa ja selvittäneet syytä miksi raskaaksi tulo on meillä vaikeaa. Ihan luomusti saatiin esikoinen alkuun ja toistakin yritetään luomusti. Kierto on ollut mulla ennen esikoista todella pitkä. Kiertopäivät olivat 43 päivästä aina 99 päivään:O Mutta nyt synnytyksen jälkeen kierrot ovat inhimisllistyneet ja ovat olleet 32-37päivää , onneksi..Luulen, ettei minulla aina joka kierrossa tapahdu ovista. Lisäksi esikoista yrittäessä me rakennettiin omakotitaloa ja jatko-opiskelin työnohessa, joten stressiä oli aivan kamalasti. Lisäksi mulla meinaa paino tippua koko ajan, vaikka se nytkin on alapainon rajalla. Esikoisen kohdalla, kun stressi väheni ja sain nostettua painoa, olikin kohta raskaana :) Onko teillä jotain apua raskaaksi tuloon, kun sinulla on pco? Tiedän, kuinka masentavaa se on kun vuosia yrittää ja tulosta ei tapahdu.(Itse olen jo alkanut miettiä sitäkin vaihtoehtoa, ettei meille koskaan kakkosta edes suoda :( ) JA varsinkin, kun tuntuu että kaveriporukassa kaikki muut tulevat raskaaksi kovin helposti. Koitappa siinä näyttää iloista naamaa, kun sydän itkee
 
anneli80 Mulla myös kierrot ihan mitä sattuu, normaalisti ei menkkoja tule vaan lääkkeillä. Terolutit on nyt tuohon, että saadaan kuukautiset tulemaan. Clomifenit oli joskus käytössä ja niihin palataan taas syksyllä. Mulla taas toisinpäin, painoa pitäisi saada pudotettua, mutta kun se on tämän pco:n kanssa niin vaikeaa.


Oletteko harkinneet tutkimuksiin menoa? Niinhän se on, ympärillä kaikki raskautuu, mutta itse ei :( Uskon, että teille suodaan kakkonen, kun kerta yksi lapsi jo on! Itsestä en tiedä, suodaanko meille yhtään lasta. :(


Adalemina Yritätteko ensimmäistä lasta? :)
 
Heips!:) Täällä yksi oululainen. Esikoinen 1v3kk ja kova vauvakuume ollut jo pitkään. Menkat pysyi pois koko imetyksen ajan eli vuoden ja nyt kunnon yritystä alla 3kk.
Iältäni 28v.
 
Viimeksi muokattu:
Täällä kanssa yksi Oulussa asuva kuumeilija. Ikää hiukan enemmän kuin teillä ja kuumeilen 5:ttä lasta. Ensimmäistä kertaa kylläkin ihan kuumeilen kun aiemmat on saaneet alkunsa ihan "vahingossa" ja nyt on sitten kaikkea vaivaa ja estettä raskaaksi tulemiseen. Keskenmenoja on 2 nyt takana vaikka on sterilisaatio tehty ja sen purkua tässä haettu. Nyt todettu myös monirakkulaiset munasarjat ja lääkärien kanssa taistellaan kaikesta.
Saman huomannut että kaikki ympärillä alkaa odottamaan ja nyt ystävänikin ilmoitti että heille on sattunut vahinko ja nyt miettivät pitääkö vai ei:| Minua tämä kiukuttaa kun hyvin tietää että me taistelemme lääkärien kanssa ja toivomme saavamme lapsen...
Mutta kiva kun täällä on muitakin Oulunseudulta:flower:
 
Moonbride Todennäköisesti emme ole menossa tutkimuksiin kovankaan pian. Olemme kyllä puhunneet aiheesta, mutta emme vielä ole päättäneet milloin menisimme tutkimuksiin. Jos kakkosen saaminen vie vielä vuoden eli ollaan sitten yritetty kaksi vuotta, niin kyllä me sitten mennään tutkimuksiin.

Ihanaa, kuinka tähän ketjuun on jo useampi ilmoittautunut. Todellä kiva päästä vaihtamaan ajatuksia raskaaksi tulosta ja varsinkin sen vaikeudesta. Joka kuukausi, kun saa pettyä.. Me ollaan miehen kanssa kumpikin 31vuotta :)
 
Tervetuloa kaikille uusille!


anneli80 Okei. Tsemppiä teille, toivon että yritys tuottaa tulosta!


Meistähän voisi jonkinlaista pinoa kehittää, osaisiko kukaan ottaa vastuulle sen tekemistä? Minä en taida osata sitä tehdä ja päivittää... :ashamed:
 
Minulle ainakin sopii, että Adalemina tekee pinon =) Mulla ainakin nämä atk-taidot ovat hieman rajalliset :whistle:

Ja kiitti Moonbride kannustuksesta :) Minä, kyllä uskon, että teillekkin suodaan pikkuinen :) Joskun tämä elämä koettelee kovasti. Itse olen nauttinut suunnattomasti pikkuisestani, sen saaminen ei ollut itsestään selvää..
 
Joo mä mietin kanssa sitä listaa tuossa ja jos ihan simppeli lista tehtäisiin.

Kerään tähän nyt vähän tietoja mitä voisi ajatella listata.

Yrittäjät:

- ikä, monesko lapsi haaveissa, kierto (esim. 21/31-33), monesko yrityskierto menossa

Kuumeilijat:

- ikä, monesko lapsi haaveissa, yrityksen mahdollinen aloitusajankohta

Mitä sanotte? Puuttuuko tuosta jotain olennaista tietoa? :D
Laitelkaahan tietoja tulemaan ja korjausehdotuksia otetaan vastaan ihan mielellään :)
 

Yhteistyössä