Oulun seudun yh:t

Elikkäs olisikos oulusta päin muita äitejä tai isejä joille kelpais vertaistuki sähköisessä muodossa? Ois mukava vaihdella kokemuksia ja fiilliksiä ihan vaikka kaikesta =)


Itselläni on kaksi tyttöä. Isompi täytti just 3v ja pienempi on n.1,5v. Erosta on nelisen kuukautta. Meillä on yhteishuoltajuus lasten isän kanssa, mutta suurimmaksi osaksi hoidan lapset yksin. Kaiken lisäksi koitan opiskella itselleni ammatin ja pidän kodin kunnossa. Ikää kertynyt 23v.
 
Täällä toinen pian yh-äiti Oulun kupeesta. Itsellä 2,5v. poika ja töissä käyn päivät, jolloin poika päiväkodissa. Meillä myös yhteishuoltajuus, kohta aletaan opetella elämään yksi. Ilman puolisoa. Ikää on 27v. Kirjoitellaan lisää kun on enemmän aikaa!
 
Mulla meni ihan hukkaan nuo edellisen käyttäjän tunnukset ja salasana joten tein uuden. ihan mystinen juttu =) ois varmaan varmin jos laitat sähköpostia sitten ku ehdit niin tulee viestit perille. tiiko84@hotmail.com
 
täällä kans yks :) tammikuussa erottu ja lapsi täyttää kesällä 4v itse olen syksyllä 27v :) opiskelen ja käyn 2 työssä ja siihen päälle sit koti ja lapsen hoito, viestiä saa laittaa jos haluaa ja kokemuksia olisi kiva vaihtaa
 
täällä olis vielä yks... :)
oon eronnut huhtikuussa ja meillä on yhteishuoltajuus..
poika on 2,5v.. ite oon 22v..
ite oon tällä hetkellä kotona, mutta alkaahan tämäkin kyllästyttämään.. mieli olis kouluun, töihin, ihan minne vaan.. :)
saa laittaa postia tintti86@windowslive.com (tuo on myös mese)
 
täälä kans yks.. mulla äijä lähti ku kuuli et raskaana olen ja nyttemmin pari kertaa sit nähny.. enpä ole kyllä edes viittiny tyrkyttää lasta heidän (isän ja uuden eukon) väliin. omapa on häpeänsä ja taatusti joskus katuu:) tyttö tänään puol vuotta! itellä tarkotus lähteä jo joulukuussa töihin.. tuo rahatilanne muuttuu niin rajusti sitten eet ihan pakko.. nyyhkyti.. mutta sitä olen mieltä että on neljä miljoona kertaa helpompaa olla yksin lapsen kanssa ku elää semmosen vastuuttoman ja lapsellisen ihmisen kanssa.. (en toki tarkota et kaikilla eronneilla sama homma siis et isä täys sika). ite 23v
 

Yhteistyössä