Ovatko mamut koskaan yrittäneet raiskata, ryöstää tai tappaa sinua?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ainakin kun palstapersun viestejä lukee, niin tulee se kuva, että mamut tekevät tuota alvariinsa ja varmaan raiskaavat useammin kuin käyvät vessassa.

Mutta kuinka hyvin kuva mamuista raiskaajina/ryöstäjinä/tappajina vastaa todellisuutta? Onko kukaan tuntemasi mamu, rakas palstalainen, yrittänyt kohdistaa sinuun tällaista tekoa?

(Ja nyt en tarkoita mitään norjalaisia vaan niitä varsinaisia mamuja, eli Lähi-itä–Afrikka-akselilta tulevia.)
 
vierailija
On yrittänyt raiskata, onneksi pääsin pakoon. Kaikenlaisia törkeyksiä on ehdoteltu ja huudeltu. Elämäni aikana törkeyksien huutelijoista on ollut afrikkalaisia/muslimeja yli 90 %, suomalaiset miehet mua ainakin kohdellu ihmisenä eikä objektina.
 
vierailija
No nyt se jo vastas itselleen ja seuraavaksi se kirjoittaa ettei kukaan mamu ole tehnyt hänelle pahaa, mutta suomalaiset ovat.

:D
Kaltaisesi idiootin takia tällaisiin keskusteluihin ei voi eikä kannata vastata kenenkään. Te, suvakkivajakit, saatte tässä maassa aikaan muukalaisvihaa mutta koska olette liian tyhmiä ymmärtämään sitä niin sillehän ei voi mitään. Sinä päivänä kun Suomessa posahtaa ensimmäinen islamilaisten tekemä terroristipommitus olette te syypäitä siihen mikä viha alkaa sen jälkeen. Ihan kuin te haluaisitte hajoittaa tämän maan, ääliöt
 
vierailija
Mulle on ehdoteltu, huudeltu perään, vihelletty kun oon kävelly ohi, tuijoteltu ja samassa yhteydessä lähetelty lento suukkoja, joskus baarissa yks tuli kielloista huolimatta mun selkään kiinni ja hermostuin, lopuks lensi pihalle kun kävin asiasta sanomassa. On uhkailtu väkivallalla ja siitä tilanteesta vaan juoksin pois ja suoraan linja- autoon. En tykkää tollasesta, haluun olla rauhassa... kuvottavia tilanteita.
 
vierailija
Perään on tuijoteltu ja yritetty saada katsekontaktia (se on heille flirttailua) mutta eivät uskaltaneet tulla lähelle kun on tuo pari metrinen henkivartija (mies) aina mukana :)
 
vierailija
Ei ole. Sukulaisen miesystävä, siis ihan suomalainen vanhempi mies, ahdisteli. Sen kun kerroin sukulaiselleni, äijä sai kenkää. Kuvottava tyyppi, vähän Soinin näköinen. Tapauksesta on noin 15 v. aikaa

Nyt tajusinkin, miksi Soini on minusta niin vastenmielinen! En ollut tuota tapahtunutta ajatellut aikoihin, onneksi, mutta tämä ketju toi sen mieleeni.
 
vierailija
Ei ole mamut, asiattomammin minua ovat suomalaismiehet kohdelleet. Iskureplana "ai sä oot jo 13? no sit sulta saa varmaan pillua?" kertoo aika paljon tasosta. Mutta ulkomailla on kyllä joskus ollut epämukavia tilanteita, esim. Kairon torilla päädyin huivittamaan hiukset kun huutelu oli jatkuvaa ja jotkut viereen sattuneet yritti hiplata hiuksia.
 
vierailijan
Ystäväni piiritti mamu porukka (viisi miestä) ja ehdottelivat seksiä. Kun hän sanoi ei, potkivat ja hakkasivat porukalla hänet. En ehtinyt tilanteeseen heti mukaan auttamaan kun olin vielä baarissa sisällä, mutta ajoin hänet sairaalaan kun hän tuli minua verisenä etsimään. Poliisit ei tulleet etsimän tekijöitä, ottivat vain tuntomerkit, eikä baarin portsarit tehneet mitään vaikka ihan baarin lähellä tapahtui juttu. Tekijät ei koskaan jääneet kiinni eikä kaverin saanut mitään korvauksia vaikka joutui monesti käymään sairaalassa (potkivat silmään).
 
vierailija
Yksi musta mies ahdisteli ja kopeloi mutta uskoi kieltoa ja häipyi.
Mamujoukkio 3-4 ihmistä lähti kerran perään juoksemaan mutta pääsin karkuun. Luultavasti raiskausyritys.
Yksi raiskaus onnistui, tekijänä suomalainen.

Nuoren naisen ei ole järkevää juoda alkoa sillä ilman sitä mitään näistä ei olisi tapahtunut.
 
vierailija
Ei ole tapettu, raiskattu, enkä tunne ketään jota olisi ahdisteltukaan.
Palstaperssun kavereita ja tuttuja on raiskattu, ahdistelu mamujen toimesta, mutta niistä tapauksista ei koskaan ole tieto mennyt poliisille. Sitä MV tasoista juttua, keksitään päästä random raiskaus jota aletaan levittää netissä totuutena. Mikä lukee fb-päivityksessä, käy näille yksinkertaisille ihan uutisesta. Ylehän pimittää kaiken, sekä muut oikeat uutismediat, mutta MV kertoo totuuden. :ROFLMAO::D:sick:.
Mä kuuntelin kerran vieressä kun yksi sellanen juoruihin uskova itsekin juoruämmänä tunnettu täti kertoi toiselle samanlaiselle, että miten hänen joku tutun tutun tuttunsa oli kuullut, että mamut olivat varastaneet koululaisten pyöriä koulun pihalta ja ahdistelleet tyttöjä. Siitä kuulemma oli laitettu varoitus koulun wilmaankin. :X3:
Totesin viileästi ettei pidä paikkaansa, sattuu nimittäin omat lapseni olemaan juuri juoruakkojen mainitsemassa koulussa, eikä sieltä oltu varastettu yhtäkään pyörää (mamujen eikä muidenkaan toimesta), saati ahdisteltu yhtäkään tyttöä koulunpihalla, menivät eukot hiljaiseksi, ja yrittivät vielä inttää vastaan kun tuttujen tutun tutun tuttu ties paremmin. Minä olin yhteydessä wilmaan ja opettajaan, eikä tuollaista ole todellakaan koulussa tapahtunut eikä Wilmassa varoiteltu todellakaan varastelevista ahdistelevista mamuista. Hohhoijaa.

En tiiä mikä motiivi tuolla janitskinilla on sotkea kaikkein tyhmimpien suomalaisten päitä, eikö oikeissa terrori-iskuissa, polttopulloiskuissa, murhissa ja levottomassa maailmantilanteessa ole tarpeeksi ihmettelemistä, jos haluaa murehtia. :confused:
Surullista että nettiä käytetään vihan ja hysterian lietsontaan.
 
vierailija
Ei ole tapettu, raiskattu, enkä tunne ketään jota olisi ahdisteltukaan.
Palstaperssun kavereita ja tuttuja on raiskattu, ahdistelu mamujen toimesta, mutta niistä tapauksista ei koskaan ole tieto mennyt poliisille. Sitä MV tasoista juttua, keksitään päästä random raiskaus jota aletaan levittää netissä totuutena. Mikä lukee fb-päivityksessä, käy näille yksinkertaisille ihan uutisesta. Ylehän pimittää kaiken, sekä muut oikeat uutismediat, mutta MV kertoo totuuden. :ROFLMAO::D:sick:.
Mä kuuntelin kerran vieressä kun yksi sellanen juoruihin uskova itsekin juoruämmänä tunnettu täti kertoi toiselle samanlaiselle, että miten hänen joku tutun tutun tuttunsa oli kuullut, että mamut olivat varastaneet koululaisten pyöriä koulun pihalta ja ahdistelleet tyttöjä. Siitä kuulemma oli laitettu varoitus koulun wilmaankin. :X3:
Totesin viileästi ettei pidä paikkaansa, sattuu nimittäin omat lapseni olemaan juuri juoruakkojen mainitsemassa koulussa, eikä sieltä oltu varastettu yhtäkään pyörää (mamujen eikä muidenkaan toimesta), saati ahdisteltu yhtäkään tyttöä koulunpihalla, menivät eukot hiljaiseksi, ja yrittivät vielä inttää vastaan kun tuttujen tutun tutun tuttu ties paremmin. Minä olin yhteydessä wilmaan ja opettajaan, eikä tuollaista ole todellakaan koulussa tapahtunut eikä Wilmassa varoiteltu todellakaan varastelevista ahdistelevista mamuista. Hohhoijaa.

En tiiä mikä motiivi tuolla janitskinilla on sotkea kaikkein tyhmimpien suomalaisten päitä, eikö oikeissa terrori-iskuissa, polttopulloiskuissa, murhissa ja levottomassa maailmantilanteessa ole tarpeeksi ihmettelemistä, jos haluaa murehtia. :confused:
Surullista että nettiä käytetään vihan ja hysterian lietsontaan.

Ikävää, että joku on noin sekaisin ilman Janitskiniakin.

Mutta, en ole persu, ja silti afrikkalaisjätkät ovat ainoita, jotka ovat käyneet käsiksi väkisin! On eri juttu olla vaalea ja kaunis kuin tympeän näköinen suvakkifeministi.
 
vierailija
Ystäväni piiritti mamu porukka (viisi miestä) ja ehdottelivat seksiä. Kun hän sanoi ei, potkivat ja hakkasivat porukalla hänet. En ehtinyt tilanteeseen heti mukaan auttamaan kun olin vielä baarissa sisällä, mutta ajoin hänet sairaalaan kun hän tuli minua verisenä etsimään. Poliisit ei tulleet etsimän tekijöitä, ottivat vain tuntomerkit, eikä baarin portsarit tehneet mitään vaikka ihan baarin lähellä tapahtui juttu. Tekijät ei koskaan jääneet kiinni eikä kaverin saanut mitään korvauksia vaikka joutui monesti käymään sairaalassa (potkivat silmään).
Tämän on oltava totta, kun se lukee internetissä. :sneaky:
Aina näitä kaverille tai kaverin kaverin kaverille sattui ja poliisi ei tehnyt mitään ja kaveri kärsii vieläkin ja ja ja.:D
Jos poliisit olisivat ottaneet tuntomerkit, kyllä tuosta olisi tullut poliisijuttu ja kaveris olisi saanut korvauksia. Onneksi tää tapahtui netin mielikuvitusmaailmassa.
 

Yhteistyössä