Oviksesta tyhmä kysymys

Ovistestissä täytyy olla vähintään yhtä tumma viiva kuin vertailuviiva, jotta voi tulkita ovikseksi. Siihen tulee aina jonkin sortin haamu tai välillä vahvakin viiva. Vasta yhtä vahva tai vahvempi kuin vertailuviiva on plussa.

Oviksen tunnistaa myös ilman testiä esim. limoja, lämpöjä ja omia tuntemuksia seuraamalla.
 
Mut siis miten se siis toimii ku mulla löytyy se digitaalinen raskaustesti ja sama mainos mainostaa että sillä voi myös ovis testinki tehdä, mut mtn hajuu et miten siis sillä samalla testipuikolla millä katotaan raskaus myös vai häh? :eek:
 
t84
Apteekissa toi tais maksaa lähemmäs 50e (siis oikeesti huhhuh!), netistä tilasin niin oli 30e ja tossa on 7kpl. Noilla halvoilla liuskoilla testaan muuten ja sitten varmistan digillä niin toi kestää monta kiertoa.
 
mymosa
Mut siis miten se siis toimii ku mulla löytyy se digitaalinen raskaustesti ja sama mainos mainostaa että sillä voi myös ovis testinki tehdä, mut mtn hajuu et miten siis sillä samalla testipuikolla millä katotaan raskaus myös vai häh? :eek:
Meinaat sitä telkkarin mainosta vai? Kyllä siinä mainostetaan ovistestiä ihan erikseen.
Mulla puikkotestit tasavahvaa, mutta digitesti negaa, joten sekään ei kerro vielä mitään jos tasavahvaa viivaa.
 
Joo siis ymmärsin kyl et ovi testi on erikseen et tietty se miun pitäis hankkia. Mut oletin että ois saman hintainen tän raskaustestin kans eli jtn 12€? :eek:

Ja tosiaan mun mielest täs pitäis ollakki se toiminto, ku telkkaris puhuttii siit mut en tiie miten se toimii. Tosiaan tää mulla on:

 
t84
Telkkarissa ne mainosta tota ja perään että on olemassa myös ovistesti, toi minkä linkin laitoin.
Toi on pelkkä raskaustesti, joka näyttää kuinka monta viikkoa hedelmöityksestä on. Toihan on kertakäyttöinen?
 
Viimeksi muokattu:
Ei se kertakäyttöinen ole ku apteekis on liuskoi tohon, mut ne maksaa jtn 7€ niin en oo viittiny ostaa. :D

Joo no eka kyl selvitän tän et oonko nyt raskaana vai en ja jos en niin sit hankin kyl ton ovis testinkin. :p
 
t84
No ehkä niitä on sit tullut myyntiin, siitä on aikaa kun mä käytin ja vielä kysyin asiasta. Hyvähän se on jos niitä on tullu, mietin silloinkin että miksei tollanen mahollisuus vois olla.
Mutta toivotaan ettei sun tartte enää ovista bongailla vaan olis tärpännyt :)
 
mymosa
mäki putosin jo kartalta ja cb:n nettisivut ei kyllä kerro mitään, että ovistesteihin ois tullut tikkuja niin, että vain niitä voi ostaa. Ettei aloittaja sekoita niitä personatikkuihin?

tuo kuvan testi on nimenomaan kertakäyttöinen.
 
Sunflower11
Tuo clearbluen raskaustesti viikkonäytöllä on ihan kertakäyttöinen eikä siihen saa mitään tikkuja ostettua lisäksi..

Ovulaatiotesti taas toimii seitsemällä tikulla jotka tulevat paketissa mukana (maksoi netissä n. 30e) ja sen seitsemän tikun jälkeen lakkaa toimimasta se laite, et sit on ostettava taas uusi paketti.
 
mymosa
Persona on siis samalainen laite kuin cb:n ovistestissä, mutta siihen saa erikseen tikkuja. en tosin tiiä myydäänkö ihan apteekissa.

Ja luulen kanssa, että kyse on noista tavan raskaustesteistä.
 

Yhteistyössä