* OYS 2011 hoidot *

Hei pitkästä aikaa :) Miten mä oonki näin laiska kirjoittelemaan...

Unelmasirpaleena: Jaksamisia sinulle. Lohduttavia sanoja tuskin on.. :hug: Ja kovin kuulostaa kummalliselta, ettette pääse heti jonoon.

Katjuska-79: Onnea ihan hirmuisesti, mukavaa kuulla että onnistuitte ja vielä tuplasti :)

Kelläs se on seuraavana testausvuoro?

ON: Keskiviikkona oli 0-ultra ja kaikki näytti ihan hyvältä, aloitinkin sitte sen puregonin pistelyn.

Noh, eipä tuota asiaa minulla nytkään kovasti näyttäny olevan, mut jotain kuitenkin... Lueskelen ainaki ahkerasti. Ja vähän väliaikatietoja :)

Marikukka
 
No, niin nyt on sitten testi tehty ja se oli positiivinen.:heart: Tuli uskomaton olo, jotenkin epätodellinen, jotenkin oli koko ajan sellainen olo, että taaskaan ei onnistunut, kun kokoajan ollut tuntemuksia, että kuukautiset alkavat : /.
 
Lapitar-77 Voi ei, ihanaa! :heart: Onnea! Tämä saa toivomaan, että ehkä se omakin testi näyttää sit parin viikon päästä positiivista :) Kauan ootit ennen ku teit testin? Laiskana en jaksa alkaa tuolta kattoon :)
 
kn071, odotin sen täydet kaksi viikkoa:saint:. Päätin, että en osta testiä aikaisemmin, ettei tule testailtua liian aikaisin. Eilen kävin töitten jälkeen ostamassa testin ja kyllä teki sitten loppupäivä mieli testailla, mutta päätös piti=).
 
Hei ihanaiset ! Onnea Lapitarelle :) :heart: Minulla on kiitollinen mieli näistä OYS:n plussista :)
Meidän kärsimyksemme nähdään ylhäällä. :heart: Tämä teille muille, joilla niitä plussia ei ole vielä.

Minulla siirto ehkä toukokuun puolella. Olen saanut laihdutettua jonkin verran, mutta jos saan pinnistettyä painoindeksiin 24, olen tyytyväinen.
 
Hei! :wave:

Hirrrmu paljon onnea plussanneille :flower: ja pahoittelut niille, jotka plussaa joutuvat vielä odottamaan :hug:

Jos joku päivittää listaa, voisko samalla laittaa mun kohdalle punktion vkolle 34 (mikäli kaikki menee niin ku suunniteltu).
Kyllä oli H.M lähettäny kirjeen joka mulle täyttä hepreaa, siis sumuja "molempiin sieraimiin 4xpv"???siis 4 suihkausta per sierain :confused: ... no mut pitää selvitellä sitä sitten lähempänä. Mitenhän tän väliajan kestää, mieskin oli kauhean pettyny "sitten vasta!".... onneks tulee kesä, loman ajankohta vaan taitaa mennä sit kesän loppupuoleen yllättäen :p Mä en vaan kauhean hyvin kestä tätä odotusta :headwall:

Kaikille ihanaa ja aurinkoista kevättä :heart: :cool:
 
Nyppy: Katselin tuolta listalta että oletta ilmoittautuneet jonoon aikalailla samaan aikaan kun mekin. Tuleeko sieltä oysista noin aikaisin tieto milloin hoidot alkaa??:O meille ei ole tullut mitään tietoa ko. asiaan liittyen. Tuliko sulle hoitosuunnitelma jossa kerrotaan lääkkeet jne,vai mitä siinä luki? mulla 7.4 ivf keskusteluaika oysiin. sanottiin kun ilmoittauduttiin että elo-syyskuulle menee...
 
Laitanpa viel tännekki.. Mulla pp4 tai 5 (en tiä lasketaanko tähän ite siirtopäiväki) ja alamahassa ajoittain juilintaa ja vihlontaa. Johtuukohan vielä munarakkuloissa olevasta nesteestä vai voisko olla kiinnittymiskipujakin *toiveajattelua* :D Luin jostain, et kiinnittyminen alkais tapahtuun 4-8pv siirrosta, pitääkö paikkansa?
 
HOIDOKIT


PeppiMaija..................2.IVF....... .........................vko13
Mansikkatyttö..............2.ICSI 2.PAS.....................huhti-touko
marikukka83................4.IVF........ .......................vko15
sunray.........................2.IVF.... ............................vko18
tuulia84......................2.IVF..... .......................vko18
Milli81........................2.IVF 1.PAS... ..... ..........Touko-Kesäkuu
onlyer........................INSSI..... . .. .......................??
Nyppy.......................1. IVF................................vko34
sannuli-81..................2.IVF............... .... ..........syksy
bluebaby....................1.IVF....... .......................syksy
Joanie......................2.IVF 1.PAS.......................??
Mariq.........................1.IVF..... .........................jonossa
nannah86...................2.IVF........ .......................Jonossa
Nippe81...................3.IVF/ICSI 1.PAS................
UnelmaSirpaLeena....2.IVF............... .................
InMyDreams.............2.IVF 1.PAS.............. toukokuu?
Peppi1981................

PIINAILIJAT

jag78........................3. INSSI...............................pp5
kn071........................1.IVF...... ..........................pp4




PLUSSANNEET

Sinarella...........................1.IC SI 1.PAS
Katjuska-79......................1.IVF
Hanna-Mari1980...............2.ivf
Pinvi................................1.i vf 1.pas
Lapitar-77..................2.ivf
 
Nyppy Mehän jonotettiin OYS:ssa koko viime vuosi ja jos oltaisiin päästy ICSI jonoon, niin siihen meidät olisi laitettu vasta loppuvuodesta, eli jonotusaika ensimmäiseen hoitoon olisi ollut noin 1,5 vuotta. Jonottamisen tuska on siis hyvässä muistissa. Jaksamisia, aika matelee mutta eteenpäin kulkee kuitenkin! Nythän me olemme OYS:n asiakkaina mutta meidät hoidetaan Väestöliitossa, koska siittiöitä ei mieheltä saatu jotta ICSI oltais voitu tehdä.

kn071 Mulle on sanottu että inssin jälkeen kiinnittyminen tapahtuisi noin 4 vuorokauden kuluttua. Mulle tehtiin inssi 29. päivä eli lasken sen pp0, en kyllä ole varma laskenko nuo oikein :D

Kuka tahansa voi päivittää tuota listaa itse ( klikkaa tuota "lainaa -kohtaa ja sitten lisää mitä haluaa:) )
 
Kiitos päivityksestä jag78

kn071 toivottavasti olis kiinnityskipuja :)

bluebaby meillä oli se suunnittelukäynti helmikuun alkupuolella ja aika tarkalleen tulee se puol vuotta täyteen kun pistely alkaa. Tuli reseptit ja aikataulut... pitää vaan toivoa, että mun kroppa toimii yhteistyössä sitten sen aikataulun mukaan :p

Ihana katsoa, kun tuo plussalista kasvaa :heart:
 
jag78 hui... kyllä varmasti tiedätte mitä se odottaminen on. Tsemppiä kovasti teille piinailuun nyt d:)b ...ja kärsivällisyyttä :D Toivottavasti tämä on sen kaiken odottamisen palkitseva kierto.
Kun miettii, meillä "vain" n.3,5kk sumujen aloitukseen.... mut voi vaan kuvitella miten aika matelee. Sit eka hoito mennään ilmeisesti aika pienillä annoksilla, et saapas nähdä kuin käy... eipä vaan auta murehtia sitä etukäteen. Lapuissa luki et joka kolmas siirto johtaa raskauteen... oltaispa me kaikki sitä ryhmää :D
 
Nyppy: Aika eri käytäntöjä näköjään on samassa paikassa,mulle sanottiin että jos reseptit tulee ennen juhannusta niin pääsette elokuussa ja jos kesätauon jälkeen niin sitte vasta syyskuussa hmm...pitääpä kysellä tilannetta kun menen sinne torstaina. Tehdäänkö siellä keskustelussa mitään tutkimuksia? vai jutellaanko vaan? :)
 
bluebaby noin meillekkin kyllä sanottiin. Eiköhän ne teillekkin sit tule ajallaan. Siellä suunnittelukäynnillä käytiin hoitoa pääpiirteissään läpi ja keskusteltiin, mulle tehtiin kontrolliultra, mutta sille oli aika varattu erikseen ettei automaattisesti kuulu sen keskustelun yhteyteen. Varmasti kiva, kun teillä tuo käynti, niin tietää asioiden etenevän, eikä vaan tarvi odottaa :)
 
Nyppy: juu kiva ku asiat etenee:) oltais päästy jo aiemmin tuohon keskusteluun,mut en uskaltanut ottaa sitä aiemmin ku en tiennyt kuinka nopeaa mies saa sperman vietyä analyysiin,mutta se menikin yllätävän kivuttomasti ja nopeaa :) onko tuossa vaan hoitajia kenen kans jutellaan vai onko lääkärikin siinä mukana?
 
HOIDOKIT


PeppiMaija..................2.IVF....... .........................vko13
Mansikkatyttö..............2.ICSI 2.PAS.....................huhti-touko
marikukka83................4.IVF........ .......................vko15
sunray.........................2.IVF.... ............................vko18
tuulia84......................2.IVF..... .......................vko18
Peppi1981..................2.ICSI 3.PAS............. toukokuu
Milli81........................2.IVF 1.PAS... ..... ..........Touko-Kesäkuu
onlyer........................INSSI..... . .. .......................??
Nyppy.......................1. IVF................................vko34
sannuli-81..................2.IVF............... .... ..........syksy
bluebaby....................1.IVF....... .......................syksy
Joanie......................2.IVF 1.PAS.......................??
Mariq.........................1.IVF..... .........................jonossa
nannah86...................2.IVF........ .......................Jonossa
Nippe81...................3.IVF/ICSI 1.PAS................
UnelmaSirpaLeena....2.IVF............... .................
InMyDreams.............2.IVF 1.PAS.............. toukokuu?

PIINAILIJAT

jag78........................3. INSSI...............................pp5
kn071........................1.IVF...... ..........................pp4




PLUSSANNEET

Sinarella...........................1.IC SI 1.PAS
Katjuska-79......................1.IVF
Hanna-Mari1980...............2.ivf
Pinvi................................1.i vf 1.pas
Lapitar-77..................2.ivf
 
bluebaby se keskusteluosuus oli meillä ihan hoitajan kans, lääkäri teki sen ultran sitten kyllä.
Joo, se on miehelle iso ja tärkeä asia toi simppa-analyysi. Meilläkin oli kiva yllätys miten mies reippaasti itse tilas ajan ja suoritui asiasta kunnialla, jännitti sit kauheasti tuloksia :D onneks oli ok.
 

Yhteistyössä