* OYS 2011 hoidot *

HOIDOKIT


PeppiMaija..................2.IVF....... .........................vko13
Mansikkatyttö..............2.ICSI 2.PAS.....................huhti-touko
marikukka83................4.IVF........ .......................vko15
sunray.........................2.IVF.... ............................vko18
tuulia84......................2.IVF..... .......................vko18
Milli81........................2.IVF 1.PAS... ..... ..........Touko-Kesäkuu
onlyer........................INSSI..... . .. .......................??
Nyppy.......................1. IVF................................vko34
sannuli-81..................2.IVF............... .... ..........syksy
bluebaby....................1.IVF....... .......................syksy
Joanie......................2.IVF 1.PAS.......................??
Mariq.........................1.IVF..... .........................jonossa
nannah86...................2.IVF........ .......................Jonossa
Nippe81...................3.IVF/ICSI 1.PAS................
UnelmaSirpaLeena....2.IVF............... .................
InMyDreams.............2.IVF 1.PAS.............. toukokuu?
Peppi1981................2.ICSI 3.PAS..............toukokuu
jag78........................4. INSSI..............................
kn071........................

PIINAILIJAT


PLUSSANNEET

Sinarella...........................1.IC SI 1.PAS
Katjuska-79......................1.IVF
Hanna-Mari1980...............2.ivf
Pinvi................................1.i vf 1.pas
Lapitar-77..................2.ivf
 
Viimeksi muokattu:
Mun menkat on hävineet. 3.4. aloitin sumut ja ens viikolla oisi jo eka ultrakin. Varmistin ja tein tänään testinkin, negahan se tietysti oli. Kyllä ärsyttää, kun kroppa rupee temppuilee. Ensi viikon ultran joutuu varmaan perumaan, jos ei menkkoja näy? Onko jollain kokemusta vastaavasta?
 
Hei,

Tervetuloe uudet!

Pahoittelut neganneille :hug:

Ei oo tullu kirjoiteltua kun on ollu vähän ärsytyskäyrä korkealla.... :( Meni tämä hoito osittain vähän mönkään, mut siirtoon onneksi kuitenkin päästiin. Saatiin 11 kpl munasoluja, mutta vain kaksi hedelmöittyi joista vain toinen alkoi jakaantumaan. Eli siirrettiin yksi TOP-alkio, yhtään ei pakkaseen jäänyt :(, nyt kun viimeinen hoito niin sitähän olisi toivonut, että jotakin olis vielä takataskussa...
Odotukset ei ole korkealla, kun kuiten tuota esikoista tehessä piti niin monen monta siirtoa tehdä niin miksi nyt sitten onnistuisi näinkin helpolla... ?? No, mutta pettymys ei ole niin suuri kun meillähän on jo tuo päiviemme ILO ja ONNI!! Siitä olemme enemmän kuin kiitollisia.

Sori nyt kun vaan omiani jauhan, mut tehän tiiätte mitä tämä on, ihanat kanssasisaret...

Mulla nyt siis pp3
 
HOIDOKIT :flower:

PeppiMaija..................2.IVF...........................vko13
Mansikkatyttö..............2.ICSI...PAS.....................huhti-touko
sunray.........................2.IVF............................vko18
tuulia84......................2.IVF..... .......................vko18
Milli81........................2.IVF 1.PAS.........Touko-Kesäkuu
onlyer........................INSSI...........................??
Nyppy.......................1. IVF................................vko34
Bluebaby....................1.IVF..........................syyskuu
sannuli-81..................2.IVF...........................syksy
bluebaby....................1.IVF..............................syksy
Joanie......................2.IVF 1.PAS.......................??
Mariq.........................1.IVF...........................jonossa
nannah86...................2.IVF.........................Jonossa
Nippe81...................3.IVF/ICSI 1.PAS................
UnelmaSirpaLeena....2.IVF................................
InMyDreams.............2.IVF 1.PAS.............. toukokuu?
Peppi1981..................2.ICSI 3.PAS.............toukokuu
jag78........................4. INSSI..............................
kn071........................1.IVF..1.PAS................toukokuu
Ladyblue......................................................jonossa
marikukka83.................................................

PIINAILIJAT :stick:


:heart:pLUSSANNEET :heart:

Sinarella...........................1.IC SI 1.PAS
Katjuska-79......................1.IVF
Hanna-Mari1980...............2.ivf
Pinvi................................1.i vf 1.pas
Lapitar-77..................2.ivf
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Nyppy

Päivitin listaa ja lisäsin kuvakkeet ihan hyvin vuoksi, jos joku puuttuu niin voitte kaikki päivitellä listaa tai voin sitä myös päivitellä kun käyn täällä. Aina ei jaksa olla missään yhteyksissä ulkomaailmaan, nyt taas on olo että voisi ampua kaikki mutta niinhän se aina on kun hoito epäonnistuu. Parin päivän päästä taas tsemppaa itseensä ja kärsii piikkien tuomasta päänsärystä, toivoo varovasti että meidän vuoro olisi nyt... Jaksamista kaikille :heart:
 
Kn071 ja jag78 :hug:

Marikukka83 tsemppiä piinapäiviin!

Tuulia84 mulla oli viime hoidossa vastaava tilanne: eka ultra lähestyi mutta menkoista ei ollut tietoakaan. Käytin silloin teroluteja, jotta kierto olisi säännöllinen eikä ainakaan kierron epäsäännöllisyyteen hoidot kaatuisi. Ehdin käyttää teroja neljä kuukautta mutta juuri sumujen aloittamisen jälkeen menkat oli myöhässä. Soitin silloin IVF-hoitajalle ja hän sanoi, että jos ei ala menkat niin silti mennään nolla ultraan. No, ne menkat alkoi päivää ennen nolla ultraa ja hoitoon päästiin :) Eli älähän vielä heitä pyyhettä kehään.

Itse söin kolme kuukautta e-pillereitä, jotta kierto olisi taas säännöllinen ja tällä kertaa menkat alkoi juuri ajallaan. Ensi keskiviikkona olisi nolla ultra ja Gonal-F kynät odottaa jo jääkaapissa. Sumutteista on tullut taas jos jonkinlaista oiretta, rasittavampana ehkä unettomuus. Ainakin viimeksi oireet laantuivat kun aloitin pistokset ja sumuannos puolittui, saas nähdä miten nyt.

Tsemppiä ja auringon paistetta kaikille!
 
Hei! Mulle voi päivittää syyskuun tuonne. Sumuttelut alkaa elokuun puolessa välissä. Niin eikö sinne sitten syyskuu merkitä kun silloin on siirto? päivittäjä varmaan tietää=) Mulla on tullut tuon aikataulun kanssa hankaluuksi. Menkat tulee miten sattuun vaikka ei saisi tullu ollenkaan ku syön pillereitä putkeen...huoh...: / Lääkäri soittaa ensivkolla ja mietitään mitä tehdään.
 
noniin kp19 ja VL käyty..oikein oli kiva paikka

ivf siis seuraavaan kiertoon :)
paaljon piikkejä luvassa ja punktio on n. viikolla 19.......katotaan nyt koska menkat alkaa

eka uä on kuiteski sillon kp 7 tai 8......

ja maksetaan vaan polimaksut 27e....tietty noi sika kalliit lääkkeet.......
 
Ajattelin päivittä tilannettani tänne. Tänään kävin ultrassa ja piti ottaa uusi aika ensi viikolle. Lääkäri näki kyllä sykettä (ei kuulunut), mutta sanoi, että ei saanut kunnolla näkyviin, onko mm. koko oikea. Puhui jotain, että kohdun kalvo on paksu, jonka vuoksi "matka ultralaitteelta sikiöön on sen verran pitkä, ettei saa kunnolla selvää". Uutinen oli kuitenkin hyvä, koska olin niin varma, että kaikki ei ole kunnossa. Uskaltaa nyt sitten viettää pääsiäisen levollisin mielin. =)

Onnea kaikille hoidokeille ja piinailijoille. Toivottavasti kaikki sujuu teillä hyvin. :flower:
 
just,luulinkin että onpa ihime ku kaikki menee niin hyv in hoidon suhteen....yllätys tulihan toppi....cetritide lääkettä ei meinaa saada.....kaikki loppu jopa tukusta....saattaa olla että tulee vk18 mut mitä hyövää pitää alkaa piikittely vk 16-17 ja ei voi alkaa piikitystä jos ei varmaaa ole saako cetritideä.....ilman sitä ei hoidosta tuu mitään :(...voi paskaaaaaa................

sain kuitenki lääkkeiden hinnan selville 434e + siihen polit ja bensat...eli 220e lisää koko hoito niin 650e... jos kaikki menee hyv in...........ei paha...nyt vaan toivoa jotta ens viikolla soi puhelin jotta saan sitä lääkettä..........
 
Minun piinailut päättyi pitkäperjantaina, kun pieni tuhruvuoto alkoi... Lauantaina tein testin, joka odotetusti nega ja lopetin luget. Nyt vuodan kuin seula.... Limakalvot oli sen verran paksut, että myös tuon epämukavan runsaan vuodon lisäksi, olen vielä tavallista kipeämpi.... argh!!!

Aionkin nyt keskittyä muihin kivoihin asioihin, ja olla tyytyväinen kaikesta mitä minulla jo on... Ihanaa kun tulee kesä.
Plussanneille: Nauttikaa 9kk pituisesta seikkailusta :) Onnea vielä kerran!
Muille hirmu paljon PLUSSAtuulis!!!

Heipäti Hei! Marikukka vaikenee...

Mukavaa kevättä kaikille!!!!
 
noniin, cetrotideä vaikea saada vk EHKÄ TULIS TUKKUUN...ei uskalla luottaa....soittelin hoitajalle jos vaihettas toi lääke ja kuulemma vastaava on oragalutran tai sinnepäin...aiko kuulemma laittaa sähköisen reseptin pitäs nyt soittaa onko tullu perille ja saako nyt totakaan lääkettä...

nyt kp27/27-30 ja tekasin huvikseen testin...ylläri pylläri negaa...mitäpä muutakaan johan tää kierto on nyt se 4 vuotta täynnä yritystä :(
 
Voisiko joku auttaa minua näissä lääke jutuissa. Eli reseptit tuli ja niissa lukee 1200IU No ja 600IU menopuria. Mitä maksaa tuo 1200IU jos hinnat näyttää tältä:75 IU 10 x (I+II) 290.98€ ja
75 IU 5 x (I+II) 154.29€??? Paljonko noita kannattaa ostaa? Nää on ihan hepreaa....
 
Bluebaby, reseptissä sulle on kirjoitettu 1200 yksikköä (UI) ja 600 yksikköä lääkettä. Mistä sä nuo hinnat? Tuosta katsoisin että tuo eka hinta 290,- on kymmenelle 75 yksikön paketille. Eli siinä tulee vasta 750 yksikköä lääkettä. Tuossa toisessa on sitten viisi 75 yksikön lääkettä = 375 yksikköä. Kannattaa ostaa kaikki mitä siinä reseptissä on, ettei lopu kesken. Sulle kerrotaan sitte ultrassa millä annostuksilla aloitat.
Tämä siis mun käsitys asiasta, korjatkoon joku jos olen väärässä.
 
inMyDreams kiitos kun vastasit. Nuo hinnat on lääkeoppaan sivuilta. Eli mikä on normaali rahamäärä mitä tuohon menopuriin saa uppoamaan jos on tavanomaisin annostus? Montako yksikköä on normaali pistos määrä? tietty se on yksilöllinen mutta mikä olisi keskimääräinen. Ja piikittelyä tulee siitten montako päivää yleensä?
 

Yhteistyössä