Paastoverensokeri

  • Viestiketjun aloittaja Mimilii
  • Ensimmäinen viesti
Mimilii
Mulla on ollut melkoista väsymystä, tuntuu ettei jaksais oikein mitään. No, siitä johtuen lääkäri laittoi lähetteen erilaisiin verikokeisiin ja paastoverensokeri oli 6,4. Nyt huomenna olis rasituskoe klo 8:50. Tässä juuri syöpöttelen. Noh, jauhan nikotiinipurukumia tosi paljon, myös yöaikaan (totta!). Viimeksi kun yritin mennä rasituskokeeseen, sitä ei otettu koska sanoin syöneeni nikotiinipurukumia yöllä. Voiko tosiaan olla niin, että nikotiinipurukumi nostaa verensokeria? :eek:)
 
niin ja äkkiä kun vilkasin niin esim. Nicorette sisältää xylitolia joka on koivuSOKERIA, eli varmaan vaikuttaa sokeriarvoihin.

Sitä en tiedä vaikuttaako se varsinaisesti sen rasituksessa annettavan glukoosijuoman imeytymiseen mutta kaikki syöty vaikuttaa sokeritasapainoon/insuliinin eritykseen jne.
 
Mimilii
Vastauksista...eli nyt ei nikotiinipurkkaa sillä jauhan juuri sitä Nicorette Whitemint missä on xylitolia, en tajunnut että se on sokeria... =( Juuh. Kiitos! Toiv. selviän aamuun, olen uskomattoman riippuvainen nikotiinipurukumista huoh! No parempi kai sekin kuin tupakkariippuvuus, no joo :eek:)
 
vierailija
Nicotiinipurkassa juuri nicotiini nostaa verensokeria. ( jotenkin pistää kropan tuottamaan insuliinia) Itse syön aivan liikaa Nicotiinipurkkaa jo 2,5v. Nyt sain verensokerin seurantalaitteen 2 tyypin Diabeteksen toteamiseksi. Nyt yritän vähäntäen lopettaa Nicotiinipurkan syömisen sillä uskon sen korjaavan verensokeriarvot.
 
vierailija
Nicotiinipurkassa juuri nicotiini nostaa verensokeria. ( jotenkin pistää kropan tuottamaan insuliinia) Itse syön aivan liikaa Nicotiinipurkkaa jo 2,5v. Nyt sain verensokerin seurantalaitteen 2 tyypin Diabeteksen toteamiseksi. Nyt yritän vähäntäen lopettaa Nicotiinipurkan syömisen sillä uskon sen korjaavan verensokeriarvot.
Se on nikotiini, ei Nicotiini. Ja diapedes, ei Diabetes.
 
vierailija
Nicotiinipurkassa juuri nicotiini nostaa verensokeria. ( jotenkin pistää kropan tuottamaan insuliinia) Itse syön aivan liikaa Nicotiinipurkkaa jo 2,5v. Nyt sain verensokerin seurantalaitteen 2 tyypin Diabeteksen toteamiseksi. Nyt yritän vähäntäen lopettaa Nicotiinipurkan syömisen sillä uskon sen korjaavan verensokeriarvot.
Siirry jo tavalliseen purkkaan. Ei sitä ole tarkoitus vuositolkulla syödä
 

Yhteistyössä