Pääministeri Antti Rinne pelkää sotilasvallankaappausta

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Andy on unohtanut jotain aika oleellista. Hän ei ole puolustusvoimien komentajan esimies. Sauli Niinistö on.

Se on vähän kuin pesulan vuoroesimies alkaisi ripittämään marketin esimiestä siitä miten tulee toimia. Pomo Rinne on, vaan ei hänen pomonsa.
 
Google vie just iltapulun syväanalyyseihin.
Tiedonantajassakaan ei asiasta kerrota.

Eli onko AR ihan tosta vaan päättänyt huvikseen sanoa jotain PV:n uudesta komentajasta? Mut koska kyseessä on haastattelu, niin jotenkin olettaisin, että häneltä on kysytty jotain?
Haastattelua en ole ainakaan vielä nähnyt missään, sen sijaan iltapulun Haapalan löpinöitä enemmän kuin tarpeeksi.
 
Google vie just iltapulun syväanalyyseihin.
Tiedonantajassakaan ei asiasta kerrota.

Eli onko AR ihan tosta vaan päättänyt huvikseen sanoa jotain PV:n uudesta komentajasta? Mut koska kyseessä on haastattelu, niin jotenkin olettaisin, että häneltä on kysytty jotain?
Haastattelua en ole ainakaan vielä nähnyt missään, sen sijaan iltapulun Haapalan löpinöitä enemmän kuin tarpeeksi.
Kannattais varmaan kattoa mitä siellä väärän merkkisessä lehdessä sanotaan? Ei tarvitse sen jälkeen arvailla ja viisastella. Juttu tuskin tulee sun pravdaan koskaan että sieltä pääsisit lukemaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja poika
Google vie just iltapulun syväanalyyseihin.
Tiedonantajassakaan ei asiasta kerrota.

Eli onko AR ihan tosta vaan päättänyt huvikseen sanoa jotain PV:n uudesta komentajasta? Mut koska kyseessä on haastattelu, niin jotenkin olettaisin, että häneltä on kysytty jotain?
Haastattelua en ole ainakaan vielä nähnyt missään, sen sijaan iltapulun Haapalan löpinöitä enemmän kuin tarpeeksi.
Jutussahan mainittiin, että kysymys oli Uutissuomalaisen haastattelusta.
Uutissuomalainen on Aamupostin, Etelä-Suomen Sanomien, Helsingin Uutisten, Iisalmen Sanomien, Itä-Hämeen, Karjalaisen, Keskisuomalaisen, Keski-Uusimaan, Länsi-Uusimaan, Länsiväylän, Savon Sanomien, Tamperelaisen, Turkulaisen, Uusimaan ja Vantaan Sanomien yhteinen uutistoimitus.
https://www.uutissuomalainen.fi/

Suomessa lehdet eivät juurikaan kilpaile, vaan meille tarjoillaan samat jutut hieman eri tavoin koristelluissa paketeissa.
Kysymykset eivät jutusta ilmene. Luulen että "kysymykset" on päättänyt esittää Antti Rinne itse itselleen. Joku hänen apureistaan on siis luultavasti ottanut yhteyttä Uutissuomalaisen toimittajiin. Mutta miksi??
https://www.uusimaa.fi/artikkeli/789554-paaministeri-rinne-puolustusvoimain-komentajan-on-syyta-ymmartaa-asemansa
 
Jutussahan mainittiin, että kysymys oli Uutissuomalaisen haastattelusta.

Kysymykset eivät jutusta ilmene. Luulen että ...
Haastatteluksi tavataan kutsua sellaista, että toimittajalla on nippu kysymyksiä/aiheita joihin hän tahtoo vastauksia/mielipiteitä.
Jos poliitikko/puolue/virtanomainen itse haluaa mielipiteensä julki kenenkään kysymättä niin silloin julkaistaan tiedote.

Jutussa tosiaan mainitaan, että kyseessä on haastattelu; missä siis kysymykset?

Vaikkapa minä voisin haastatella sinua kymmenellä kysymyksellä joista jokaiseen oikea vastaus on "Kanada"
Iltapulun "toimittajilla" onkin jo otsikot valmiina riippuen miten vastaat;
"M1es ei tiennyt Kanadan valuuttaa eikä pääministeriä - onko hän todella näin tietämätön"
tai
"Heittikö m1es haastattelun leikiksi"? Vastaili kysymyksiin kummelimaisesti "Kanada" omahyväinen virne kasvoillaan."

Kykypuolueessa tämä oppositioasema ottaa koville kun ovat jo ehtineet tottua siihen, että hiekkalaatikko ja lelut ovat heidän. Heille pitäisi nyt varmasti antaa lohtutikkari? Kyllä sen omistamistaan ja johtamistaan medioista huomaa. Rinteen hallitushan on jo ehtinyt pettää kaikki vaalilupauksensa ja vähintäänkin ajanut maan konkurssiin. Aika hyvin ottaen huomioon, että eduskunta on kesälomalla. Mutta kuten nykyään on tapana sanoa, eipä anneta totuuden häiritä hyvää juttua.
 
Haastatteluksi tavataan kutsua sellaista, että toimittajalla on nippu kysymyksiä/aiheita joihin hän tahtoo vastauksia/mielipiteitä.
Jos poliitikko/puolue/virtanomainen itse haluaa mielipiteensä julki kenenkään kysymättä niin silloin julkaistaan tiedote.

Jutussa tosiaan mainitaan, että kyseessä on haastattelu; missä siis kysymykset?

Vaikkapa minä voisin haastatella sinua kymmenellä kysymyksellä joista jokaiseen oikea vastaus on "Kanada"
Iltapulun "toimittajilla" onkin jo otsikot valmiina riippuen miten vastaat;
"M1es ei tiennyt Kanadan valuuttaa eikä pääministeriä - onko hän todella näin tietämätön"
tai
"Heittikö m1es haastattelun leikiksi"? Vastaili kysymyksiin kummelimaisesti "Kanada" omahyväinen virne kasvoillaan."

Kykypuolueessa tämä oppositioasema ottaa koville kun ovat jo ehtineet tottua siihen, että hiekkalaatikko ja lelut ovat heidän. Heille pitäisi nyt varmasti antaa lohtutikkari? Kyllä sen omistamistaan ja johtamistaan medioista huomaa. Rinteen hallitushan on jo ehtinyt pettää kaikki vaalilupauksensa ja vähintäänkin ajanut maan konkurssiin. Aika hyvin ottaen huomioon, että eduskunta on kesälomalla. Mutta kuten nykyään on tapana sanoa, eipä anneta totuuden häiritä hyvää juttua.
Mites tämä nyt liittyy aloitukseen?
Rinteellä lähti taas mopo keulimaan ja kuvittelee olevansa isompi herra mitä on ja sinä leikit taas jollain kuvitteellisella hiekkalaatikolla laatikon viisainta tyyppiä.
 
Kykypuolueessa tämä oppositioasema ottaa koville kun ovat jo ehtineet tottua siihen, että hiekkalaatikko ja lelut ovat heidän. Heille pitäisi nyt varmasti antaa lohtutikkari? Kyllä sen omistamistaan ja johtamistaan medioista huomaa. Rinteen hallitushan on jo ehtinyt pettää kaikki vaalilupauksensa ja vähintäänkin ajanut maan konkurssiin. Aika hyvin ottaen huomioon, että eduskunta on kesälomalla. Mutta kuten nykyään on tapana sanoa, eipä anneta totuuden häiritä hyvää juttua.
Mä olen todella iloinen Rinteen aivopieruista ja kuten jo itsekin sanoit, ovat vielä lomalla, joten sittenhän se shöy vasta alkaa kun lomat on ohi;)

Jatkoa ootellessa <3
 
vierailija
Tuo Antti Rinne on kyllä pöljä mies eikä näy yhtään ajattelevan mitä puhuu. Veikkaan että tästä hallituksesta tulee kaikkien aikojen floppi. Tästä hallituksesta kertoo paljon jo se, että sen viisain ministeri on kolmikymppinen toisen kauden kansanedustaja eli Katri Kulmuni.
 

Yhteistyössä