pääsettekö murhainfon sivuille?

Alkuperäinen kirjoittaja syysmamma78:
Alkuperäinen kirjoittaja ouel:
noup..taas tökkii. Viimeksi maanantaina oli sama homma :headwall:
joo niin oli,mikä on kun tilttaavat jatkuvasti?Menee hermot!

en tajua..eilen ehdin lukaisemaan jonkun ylläpidon pahoittelun maanantaisesta katoamisesta...syyksi oli mainittu vain..joku "palvelin katosi cyberavaruudesta hyperavaruuteen" tms. Hohhoi....
:headwall:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja a:
Se on nykyään aina jumissa. Mua muuten ärsyttää kanssa, että nykyään siellä pyörii jos jonkinmoista tyyppiä! Voi kun se pysyisi vielä asiallisena...
Oletko MI:ssa törmännyt Sirpaan? :LOL:
Koska kellohan oli sillä hetkellä viisi, kun tätä ajattelin, niin tämä selvästi liittyy madeleinen katoamiseen, koska perheessä on viisi jäsentä. Myös unessa näkemäni viisi sutta liittyvät siihen, että madeleine on kaapattu Suomeen!!! Toisaalta taas kun olen nyt lähellä tätä ratkaisua, on parempi olla hiljaa.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja a:
Se on nykyään aina jumissa. Mua muuten ärsyttää kanssa, että nykyään siellä pyörii jos jonkinmoista tyyppiä! Voi kun se pysyisi vielä asiallisena...
Oletko MI:ssa törmännyt Sirpaan? :LOL:
Koska kellohan oli sillä hetkellä viisi, kun tätä ajattelin, niin tämä selvästi liittyy madeleinen katoamiseen, koska perheessä on viisi jäsentä. Myös unessa näkemäni viisi sutta liittyvät siihen, että madeleine on kaapattu Suomeen!!! Toisaalta taas kun olen nyt lähellä tätä ratkaisua, on parempi olla hiljaa.

JJ tulee puolustuksen kutsumana todistamaan Ulvilan jutussa. Selvähän se, että hän ex-tutkinnanjohtajana tietää jotakin mitä muut eivät tiedä ja se todiste on hänellä mukanaan ruskeassa kirjekuoressa ja siitä sitten totuus selviää AA:n syyttömyydestä.
 
pööp
tällä pääsee ainakin nyt murhainfoon:

http://188.138.24.197/phpbb2/index.php

www.murhainfo.com tai www.murhainfo.fi - sitten kun toimii oikein kunnolla taas.

Kaikille avoin on tuo keskustelupalsta
 
Alkuperäinen kirjoittaja a:
Se on nykyään aina jumissa. Mua muuten ärsyttää kanssa, että nykyään siellä pyörii jos jonkinmoista tyyppiä! Voi kun se pysyisi vielä asiallisena...
Palsta on huonontunut alkuajoista erittäin paljon, alussa oli mukana asiallisia kirjoittajia mutta nyt juttujen taso ym. laskee kaiken aikaa. Lisäksi siellä monelle on tärkeämpää kirjoitettujen viestien määrä kuin viestin sisältö.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulipuku:
Alkuperäinen kirjoittaja a:
Se on nykyään aina jumissa. Mua muuten ärsyttää kanssa, että nykyään siellä pyörii jos jonkinmoista tyyppiä! Voi kun se pysyisi vielä asiallisena...
Palsta on huonontunut alkuajoista erittäin paljon, alussa oli mukana asiallisia kirjoittajia mutta nyt juttujen taso ym. laskee kaiken aikaa. Lisäksi siellä monelle on tärkeämpää kirjoitettujen viestien määrä kuin viestin sisältö.
Onko tästä faktaa vai kirjoitatko kakkelsbergiä?

Tähän sellainen perushymiö.

 
kohta suututtaa
Minkähän takia en ole saanut murha.infoon tunnusten aktivointiviestiä, vaikka olen pyyntöä lähettänyt sen saamiseksi useita kertoja menneen viikon aikana? Tietääkö joku miten ylläpitäjille saa asiasta viestiä? Koko ajan tulee vastaan se että pitää olla reksiteröitynyt, mikä taas ei ilman aktivointiviestiä onnistu, prkle
 
häblö
mä en edes tajua kuinka joku siellä keskustelupalstalla käy -.-' siellä tulee aivan tajuttoman törkeää tekstiä/arvailuja/teorioita uhreista jne.. o_O siis aivan uskomattomia typeriä ja röyhkeitä tekstejä. minulla eräs tapaus on tällä hetkellä todella lähellä sydäntä, ja uteliaisuudestani kävin siellä kurkkaamassa, ja järkytyin pahasti! :eek: ihmiset siellä, ei edes tiedä mistään mitään.. törkeää spekulointia suuntaan jos toiseen.. ei mitään kunnioitusta :/
 
kohta suututtaa
Juuri sen takia minä haluaisin sinne päästä että voisin oikaista vääriä luuloja ja siten ehkä viedä sanomaa kadonneesta omaisestani totuuspohjalta eteenpäin. Tuskin palstalla on edes valvojia kun ei niihin saa yhteyttä. Yhteys otettava kuluttaja-asiamieheen..?
 

Yhteistyössä