Päästäisitkö lapsesi osallistumaan TALVISOTAHIIHTOON?

  • Viestiketjun aloittaja Liekkiö
  • Ensimmäinen viesti

Päästäisitkö lapsesi osallistumaan TALVISOTAHIIHTOON?

  • Kyllä

    Ääniä: 8 88,9%
  • Ei

    Ääniä: 2 22,2%

  • Äänestäjiä yhteensä
    9
  • Kysely suljettu .
säpäle harmaana
Ilman muuta päästäisin. Enkä opeta lapsiani sellaisiksi ettei koskaan tarvitse tehdä mitään epämukavaa. Ei edes sillon kun se hyödyttää muita.

Ja olen silti cool mutsi, en vaan lelli lapsiani saamattomiksi itsekkäiksi vätyksiksi.
Miten tämä liittyi asiaan? Jos ei halua maksaa hiihtoretkestä, opettaako se lapsille, ettei koskaan tarvitse tehdä mitään epämukavaa? Ja onko tosiaan niin väärin ihan itse päättää, haluaako lahjoittaa rahaa johonkin muistomerkkiin?
 
Ken guru
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30223225:
Miten tämä liittyi asiaan? Jos ei halua maksaa hiihtoretkestä, opettaako se lapsille, ettei koskaan tarvitse tehdä mitään epämukavaa? Ja onko tosiaan niin väärin ihan itse päättää, haluaako lahjoittaa rahaa johonkin muistomerkkiin?
Sinä voit päättää mitä haluat, kerroin vain miten meillä toimitaan. Jos kouluissa on järjestetty joku tapahtuma, niin en kiellä lapsiani osallistumasta.
 
säpäle harmaana
Sinä voit päättää mitä haluat, kerroin vain miten meillä toimitaan. Jos kouluissa on järjestetty joku tapahtuma, niin en kiellä lapsiani osallistumasta.
Niin. Kysyinkin, miten tuo sinun äskeinen kommenttisi liittyi aiheeseen. Eikö sen ollut tarkoitus ilmaista/vihjata, että vanhemmat, jotka eivät päästä lastaan tuollaiseen, lellivät lapsensa saamattomiksi vätyksiksi?
 
Ken guru
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30223247:
Niin. Kysyinkin, miten tuo sinun äskeinen kommenttisi liittyi aiheeseen. Eikö sen ollut tarkoitus ilmaista/vihjata, että vanhemmat, jotka eivät päästä lastaan tuollaiseen, lellivät lapsensa saamattomiksi vätyksiksi?
En jaksa keskustella kanssasi. Väittelet ja väittelet ja väännät ja käännät ja jatkat ja jatkat...Et siis saa minusta keskustelukumppania.
 
jyke
Kysymys? Kuka taistelee Venäjää vastaan, kun se hyökkää taas Suomeen? Vastaus: Teidän lapsenne, miehenne ja isänne. On hyvä että lapsille aletaan jo pienenä opettaa mitä tulevaisuus tuo tullessaan, ja että todennäköisesti lapsi joutuu vartuttuaan osallistumaan sotaan.
 
Outlet harmaana
Ihannoivasti?? Just, pointti tais mennä kuitenkin nyt ohi..?
keräykset ja Tuntematon sotilas riittää..? Vaiko kiukuttaako kun pitäis teineille ostaa sukset hiihtoa varten ja kenties opettaa vielä hiihtämään?
Hyvää päivänjatkoa, mulla alkaa toi v-käyrä nousee liiaksi..
:D mun kolmella alakouluikäisellä on aina olleet sukset ja luistimet, vaikka niillä ei viime talvena yksikään tehnyt mitään. Ja itse harrastan hiihtoa. Joten tällä kertaa osui ihan väärään sun arvaus. Palsta, se palsta...
 
jhg765
En päästäisi. Syykin on ilmeinen: jos Suomessa uskaltaa sanoa sen ilmiselvän totuuden, että sotien ihannointi on väärin, haukutaan heti kommunistiksi ja osa onkin jo sitten "viemässä saunan taakse". En päästä, koska tässä maassa ei saa sanoa että keisarilla ei ole vaatteita.
 
vierailija
Mutta kun ei mene. Puolet menee johonkin muistomerkkiin.

Huomasiko tuota?
 

Yhteistyössä