Päästättekö kotinne ovikelloa soittavia kaupustelijoita sisälle?

  • Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti
Ei meillä ole edes ovikelloa :D

Koputtelijoille avaan oven. Sisään en yleensä kaupustelijoita päästä, kuistilla saavat asiansa esittää, jos mulla on aikaa ja mielenkiintoa kuunnella.
Jo ovea avatessa meidän koirat kyllä kuuluu ja näkyy. Ketään ei ole tarvinnut toista kertaa kehottaa tontilta poistumaan silloin, kun mulla ei ole sitä aikaa tai mielenkiintoa kuunnella myyntipuheita...

Muoks. ja siis ei meillä yleensä ole ovi edes lukossa, sisään pääsee kahvaa painamalla. Kerran on ilmakuvamyyjä kokeillut marssia suoraan ovesta sisään, mutta sekin kyllä peruutti jo kynnykseltä kiltisti takaisin kuistille odottamaan, että ehdin keittiöstä ovelle.
 
Viimeksi muokattu:
"mie"
En ole päästänyt sisään, oven olen aukaissut .
Viime keväänä yritti sisään "tunkea" erään turvafirman mies . Olisi myynyt turvaratkaisuja ja olisi tehnyt arvion. Kun kysyin käyntikorttia niin eipä ollut muka mukana eikä myöskään firman henkilökorttia :( Tuskin oli ihan puhtaat jauhot pussissa .
 
"vieras"
Ollaan asuttu reilut neljä vuotta tässä ja yksikään uskonsisko ei ole lähestynyt oveamme!? Olemme lapsiperhe oktalossa. Erään nimeltämainitsemattoman valtakunnallisen remonttifirman sikakallita remppoja on tarjolla ovella ja postilaatikossa. Avaamme oven kaikille rimputtelijoille mutta en tiedä sitten johtuneeko mun naamasta, ulosannista vai koirista että ystävällinen ei kiitos ajaa kaikki rivakasti tiehensä.
 
"shihtzu"
tuossa on nyt parin päivän sisällä käynyt parikin "kaupustelijaa" toinen koski talon ulkovuorausta ja toinen talon turvallisuuteen liittyvää. Tuo Securitaksen tyyppi tulee sitten tänään keskustelemaan miten voisi taloa paremmin turvata, varattiin siis aika.
Sisään noista kumpikaan ei ole edes pyrkinyt, ihan ovella ollaan asiat sovittu.
 
En. Täällä kävi kerran joku todella oudolta vaikuttava heppu, joka halusi tulla esittelemään erilaisia siivousvälineitä. Mukana hänellä oli kuitenkin vaan joku ämpäri ja mopin näköinen vempain.
Ei tullut esittelemään ja käyttäytyi miltei agreesiivisesti kun kieltäydyin.
 

Yhteistyössä