Päästättekö miehenne..

Päästättekö miehenne yksin menemään "baanalle", esim. mökki- tai ryyppyreissuille,taikka matkoille, kaverille, harratuksiintms. ?

Oonko ainoa outo joka "antaa" miehensä mennä? Mulla on pari kaveria jotka ei esim. laske koskaan miestänsä yksin baariin.
Yks kaveri joka ei päästä miestä edes työkavereidensa kanssa liikuntaharrastuksiin, pelkää että menettää tämän.. :eek:
Ja sit yks omistushaluinen aviomies on yhdellä ystävälläni, ystävällä ei saa olla omaa elämää kun mies kotiutuu töistä. Hän ei siis saa poistua yksin edes kauppaan.. saatikka sitten kavereille kylään.

Olen vain miettinyt että outoa. Olis ihan hirveetä jos ei olis omaa elämää.
 
Päästänhän mä. Tai siis hassua sanoa että päästän, eihän multa tarvii lupaa kysyä. Aina se kuitenkin kysyy :) ainoastaan ulkomaan reissuista vähän neuvotellaan. Mut pakko kysyä tosta vikasta lauseesta, että mikä oma elämä..? :xmas: :D
 
No,huomennahan tuo on lähdössä kaverinsa kanssa pariksi päiväksi Helsinkiin.Käyvät katsomassa pari keikkaa ja samalla käyvät moikkaamassa erästä kaveria illanistujaisten merkeissä.Että kyllä meillä saa mennä silloin haluaa,ellei sitten olla suunniteltu perheen kanssa jotain.Keikoillakin (soittaa itse) käy silloin tällöin viikonloppusin,pe lähtee ja su kotiutuu.Pisimmillään taitaa olla ollut 2 viikkoa jenkeissä bändin kanssa.
 
Kuulostaa älyttömältä, ettei MIHINKÄÄN sais mennä. Kyllä ois mun mies jo vaihtanu emäntää jos ei edes liikuntaharrastuksiin pääsis. :whistle: Enkä sietäis itekkään sitä et ukko rupeis menooja rajottaan.
 
Just äsken vein miehen mökille jossa jo kaveriporukka odotteli sitä. Kotiutuu sieltä sit huomenna kun mä olen töissä.. Ei kyl tullu mieleenkään etten antais lähteä,siinäpähän menee. harvoin se noita kavereitaan missään tapaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Alkuperäinen kirjoittaja Kyykerö:
Et ole ainoa. Minusta tuo ukko saisi mennä useamminkin pois tieltä :whistle:
Just näin! Mä yritän aina patistella että mee nyt välillä vähän tuultumaan niin eikä mitä, se on tuo ukkokultakin niin kotikissa nykyste

=)
Näinpä tämän näkisin minäkin. Kyllähän se joka kerta tympii ku lähtee, mut hyväähän se sille vaan tekee, joten menköön. Mut harvoin käy. Useamminkin vois, jo ihan oman virkeytensäkin takia.
Mut edellyttää sit sitä, että minäkin saan käydä, ja ihan täysin ilman omantunnon tuskia. Pitää tehdä selväksi, että alahan emäntä mennä, kyl maar myö tääl pärjätään! =)

 
Fleur de la Cour
Minusta lause 'päästätkö miehesi' on perin kummallinen.. en kai minä mikään vanginvartija ole tai edes mieheni kasvattaja.. aikuinen mies tekee kuten parhaaksi näkee..
 
kevätesikko
Pakko päästää, muuten lähtee ovet paukkuen eikä ole yhteistä tulevaisuutta, jos ei luota toiseen sen vertaa. Ihanaa vaan, niin saa illan itselleen ja voi katsoa telkkua rauhassa vaikka.
 
vieras
Mies on reissutöissä, voisi tulla konkurssi pikaseen jos lykkäisin itseni jokaiselle Kiinan matkalle. Kumpikin käy omien kavereiden kanssa niinkuin haluaa, mutta näin perheellisenä ja vanhempana ei kovin paljon kiinnostusta ole. Mies oli kutsuvieraana jollain reissulla toisen firman pippaloissa muutama viikko sitten ja ennen sitä on tosiaan aikaa.
 
Päästän kyllä, en kuitenkaan ihan kaikkialle. Esim. johonkin Ibizalle on turha haaveilla lähteä poikaporukan kanssa viikoksi bailaamaan B)
Saan mennä myös itse jos tahdon, pääasiassa käyn kyllä vaan kuntosalilla. :whistle: Innolla odotamme sitä aikaa kun päästään taas yhdessä lähtemään ulos, ilman lasta.
 
Mariuska
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Minusta lause 'päästätkö miehesi' on perin kummallinen.. en kai minä mikään vanginvartija ole tai edes mieheni kasvattaja.. aikuinen mies tekee kuten parhaaksi näkee..
Joo. Samaa mieltä. Se on mies eikä mikään puudeli!" :kieh:
 

Yhteistyössä