Päijät-Hämeen odottajat

Missäs kaikki Päijät-Hämeen odottajat?? Herttinen sentään tuli itselläkin taukoa kiitettävästi. Ei ole kerenny koneelle.. Täällä masu kasvaa ja toimitusjohtaja potkii iloisesti. Rv 21+1 mennään juu. Kyllä se aika menee sitten äkkiä. Närästyksestä kun pääsisi eroon kokonaan niin hyvä tulisi:) Nooh Link ja Rennie auttaa toki hetken. Kuinkas moni täältä oli sinne äitiysjoogaan menossa?? Itse menossa ja innolla jo odotan... Ensi viikolla alkaa. Jippii!
 
Harvemmin vaan jaksaa kirjoitella mittää :LOL: Mitäs Marraskuu08:lle kuuluupi?
Jokos sä oot lomat pitäny?
Mulla on Elokuussa viel 2 vk lommoo ja sit 1,5 kk töitä,sen jälkeen talvilomalta suoraan äippälomalle :eek: hui helvata kun menee tää aika nopeesti.
Vitsit kun pääsis sinne joogaan,ei vaan anna työt periksi,juu nou ;)
 
Heips Äitee 78! Juu kato lomaa on koko kesä. Lopetin toukokuun lopussa hommat. Eiks se yks oo kertonu...Nooh oli terveydellisiä ja muita syitä lopettaa..Jutskataan kuule joku päivä=) Onkos jo iso masu? Täällä ihan riittävä! Kaikki mulla hyvin ja joogaa juu odottelen ;) Tiedän et sulla noi työt ei tod anna periksi lähteä joogaamaan. Mä voin sit pitää sulle yksityistunteja!! Mut nyt täytyy lähteä Vesijärven risteilylle :wave:
 
Heippa!

Kiva kuulla, että löytyy Lahden suunnalta täällä palstalla viihtyviä äiskiä. Itse odotan toista vasta viikolla 7 (la maaliskuun alku ´09), ja entuudestaan löytyy pikkuneiti 2v. Omat ystäväni ovat niin uraorientoituneita, että äippälomakavereita ei ollut ekan raskausaikana, ja ei ole tiedossa tämän toisenkaan kohdalle. Ja nyt olisi niin kivaa saada kahvi- ja shoppailuseuraa äitiyslomapäiville. Kateellisena katsoin ekalla äippälomallani äiti-lapsiporukalla kahvittelevia seurueita. Omat kaverit kun kaikki päivät töissä tai opiskelemassa :).

Ootteko te ehtineet jo nähdä toisianne?

Marikara + pienenpieni masuasukki.
 
Moro! Äitee 78 tunnen entisen työni kautta entuudestaan, mutta muuten ei tässä ole nähty. Tervetuloa vaan Marikara ja onnea uudesta tulokkaasta:) Voisi tuota ajatella näkyilyä! Tuleva viikko tulee meikäläisellä olemaan todella kiireinen. Hyvä ystäväni menee lauantaina naimisiin ja toimin kaasona, eli juoksevaa asiaa yms löytyy. Seuraavalle viikolle voisi kaavailla tapaamisen poikasta=) Palaillaan astialle. Osa porukasta on tulossa tuonne äitiysjoogaan joka alkaa maanantaina, et katsotaan ketä pölähtää paikalle.
Tosiaan siis odotan esikoistani joka on todella odotettu kaveri. 3 1/2 vuotta meni, kun päätti ihan luonnon keinoin tulla. Raskaus on mennyt tosi hyvin ja nyt rv 22+0.
 
Moro! Kyl tää aika sit kuluu siivillä. matsu83 tervetuloa!! Kikkelis kokkelis tässä kiireessä kerkee edes perässä pysyä, mutta miltäs kuulostaisi tapaaminen 13.8??? Mikäs olisi aika tuolloin?? Pääseekö porukka päivällä vai miten?? Missä nähdään ja näin??
 
Mä olen ensi viikolla jo töissä, iltavuorossa tosin. Klo 12.30->, että taitaisi mennä multa ohi? Inhottava vuoro on kyllä ensi viikollakin, kun vasta iltakuudelta kotiin pääsen. Onko esim. joku lauantai tyhmä ehdotus? Jossei joku halua vanhempia lapsia ottaa kaikkia mukaan, järjestynee tuo hoitokin varmaan paremmin :)
 
Viikonloput on ainakin mulla totaalisesti ylibuukattuja tän elokuun. Miehen tytärkin meillä aina joka toinen viikonloppu, et silloin ollaan perheen kesken. Juu,u tapaamisesta taitaa kehkeytyä pienoinen ongelma:) No odotellaan vastauksia ja katsotaan miten käy. Taitaa tosin porukalla olla töitä päivisin... Itse kun olen kotosalla niin mua ei pidättele mikään lähtemään päivällä. Palaillaan!
 
Meki voitais yrittää tulla,tai siis ainakin minä.Viikolla käypi paremmin kun meilläkin tuppaa viikonloput olemaan aikalailla täysinäisiä.
Tosin töissä menee päivä,eli sen jälkeen vasta passais tälle porukalle.
Eli meillä oli 2v4kk tyttö ja LA 28.11.08
 
auts Täältä toiselta puolen Hollolaa Kalliolasta ;)


Tapaamisesta: Kiinnostaisi kyllä tavata. Olen vielä itse äitiyslomalla ja vanhempi lapsi joka toisen viikon kotona ja taas toisen isällään. Ensi viikolla tulee torstaina kotiin. Mutta ilmoitelkaa että missä ja milloin tapaaminen niin voisin yrittää keretä pääsemään :)
 
ilmoittaudun porukkaan :) Itsellän la 14.3 ja esikoinen yli vuoden yrityksen jälkeen tuloillaan. Nastolassa asustellaan mieheni, kahden koiran ja kissan kanssa. Pahin pahoinvointi taitaa onneksi olla takana, tällä hetkellä vaivaa vain järkyttävä väsymys. Tänään tuli postissa wellamon syyskauden kurssit ja itse ajattelin ilmoittautua marraskuun mammajoogaan. Oletkos Marikara harkinnut moista? Entä te jotka olette jo käyneet siellä? olisi kiva kuulla kokemuksia. Toivottavasti päästään näkemään livenäkin joskus tällä porukalla!
 
Sinttu, meillähän lasketut ajat lähekkäin. Mulla 9.3 ja ikäkin on muuten sama kuin sulla. Kiitokset hurjasti tosta mammajoogatiedosta, oonkin miettinyt onko tänne sellaista tulossa. Missä se jooga järjestetään? Muuten meillä on taas koira ja kaksi kissaa ;)
 
Mammajooga on Lahdessa. Tässä linkki sivulle mistä löytyy tarkempaa tietoa. http://www.hellewi.fi/wellamo-opisto/opinto-ohjelma/index.htm#200_Lahti
Millain arki sulla on et pääsetkö päivisin? Musta toi on aika ihme aikaan (10-11). Oma työni on onneksi niin järkyttävän epäsäännöllistä kolmivuorotyötä, et saan vapaat aina pyydettäessä. Oispa kiva jos mentäis samalle kurssille =)
 
Moiskis kaikki! Tuota mammajoogaa voin suositella kaikille!! Ite olen tykännyt kauhiasti. Nyt mulla jo loppusuoralla. Onko teil kellään ruvennut tulemaan tuota huonomuistisuutta?? Ite makasin maanantaina sohvalla lukemassa kirjaa kaikessa rauhassa. Mies tuli kotiin ja siinä juteltiin päivän kuulumisia jne.. No puhelimeni soi ja huomaan, et kello on 17.15 MITÄ!! Mun piti mennä joogaan ja se alkaa 16.30. En muistanu yhtään ja se lukee kalenterissa! Olin ihan puulla päähän lyöty. Päivittäin sattuu näitä pikku muistamattomuuksia. Lähden olkkarista keittiöön hakemaan jotain ja keittiöön päästyäni en muista mitä olin hakemassa:)
 
Mä oon kans tuolla mammajoogassa nyt kesällä käynyt. En ollut aikaisemmin koskaan joogannut enkä varmaan tule vastaisuudessa joogaamaan kun normaali olotilassa". Raskaana ollessa sopivan rauhallista toimintaa. Ja musta on ihana päästä kahdesti viikossa pois kotoa rauhoittumaan, kun kotona elo melkoista hulinaa esikon (2v3kk) kanssa.

Kurssillahan voi olla missä vaiheessa raskautta tahansa, mutta itse ajattelen siitä olevan enemmän hyötyä mitä lähempänä laskettuaika on. Ihan alkuraskaudesta olisin varmaan pitkästynyt kuoliaaksi kurssilla, kun tällainen sähköjänis olen. :whistle:
 
Heissan kaikille Päijät-Hämeen odottajille :) Itsekin asustelen Lahdessa ja odottelen esikoista syntyväksi 5.2.09. Kirjoittelen tuolla Helmimasujen joukossa, mutta kurkin välillä tännekin :)
Täällä on keskusteltu noista joogista ja tiedoksenne että syyskuun alusta starttaa Möysän Fiiliksessä myös mammoille ja odottajille suunnattuja tunteja, nekin tosin aamupäivässä maanantaina. Ohessa linkki. Myös Bodybalance tunnit ovat joogan tyyppisiä joissa meinasin itsekin käydä sitten kun normi jumppiin ei enää kykene.
http://www.fiilis.com/index.php?option=com_weeklyschedule&id=19&event_id=182&Itemid=14
Paikka on tosi mukava, vetäjät kannustavia ja jumppaajat aivan laidasta laitaan, mutta ns. merkkivaate-treenarit käyvät luojan kiitos jossain muualla ;) Siis suosittelen!

Terkkusin, haavemamma ja nökerö 15+6
 
Moi! Torstaina kävin lääkärillä siis sillä normi käynnillä tässä vaiheessa raskautta. Rv 26+5 nyt menossa. Kaikki hyvin ja masuasukki on pää alaspäin onnellisesti ja toivottavasti myös pysyy. Sokeriseurantaan tosiaan jouduin joten kaksi kertaa viikossa mittaillaan. Vähän jäi sellanen olo lääkärikäynnistä et hitto! Lääkärinä oli joku "Svetlana" ja jotenkin menin shokkiin etten älynny kysyä kaikkea. No onneksi neuvolaan voi soittaa ja kysyä sieltä. Ärsyttävää on se, ettei täällä Renkomäessä ole omaa lääkäriä vaan ne on Launeella ja vaihtuvat. Olisi ihana asioida sen saman lääkärin vastaanotolla. Ihan niinkuin terveydenhoitajakin on kokoajan sama. Murmutan taas varmaan turhaan, mut välillä pitääkin antaa tulla:) Huomenna onkin lähtö Tampereelle, kun mies menee katsomaan jotain kaivinkonetta... Siinä samalla käydään sukulaisissakin et mullekkin on jotain :)
 
neitiperho
Heissan

Nythän vasta vahingossa huomasin että täällähän taas on vähän elämää...näytti jo aiemmin ettei kukaan enää Lahden alueelta kirjoittele. No mutta tosin enää en myöskään lukeudu odottajiin. Meille nimittäin syntyi viime viikon torstaina terve tyttönen rv 40+0 (täsmällinen neiti) 4035g ja 50,5cm. Mutta edelleen myös mielellään tapaan muita äippiä tältä alueelta.

Neitiperho ja "Iines" 9vrk
 
Mä voin kans ilmottautua tänne. LA on 25.1.09 ja olisi kolmas. Ikää on 28v ja lapset on -03 ja -05. Me asumme Lahdessa. Onko kenelläkään kokemuksia 4D-ultrasta? meillä on varattu aika 9.9. jännittää.....
 
Aivan älyttömään aikaan tuo mammajooga! Mullakin vuorotyö, ja saisin varmaan helposti perjantain aamuvuoroni vaihdettu iltaan, mutta kiinnostaako olla kahden kuukauden ajan perjantai-illat töissä. Kun vielä perjantai, olis ees vaikka torstai :). Höh, ja harmi. Taitaa multa jäädä väliin ihan ajankohdan vuoksi. Onko noita missään muualla eri aikaan?

Ihan kuin kaikki raskaana olevat olisivat kotona (no mihin silti mahdolliset muksut..) tai venyvässä vuorotyössä.. Nuo äiti-lapsijutut tottakai päiväsaikaan, ja siksi kai tuo sama ohjaaja on iskenyt toisenkin ryhmän heti perään.
 

Yhteistyössä