Päivä huorana

  • Viestiketjun aloittaja hieman irstas
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No joo, voi, mutta se on epätodennäköistä. En usko et kovin usein tulisi niitä joiden kanssa synkkaisi. Itse taas en ole mikään lutka, mua ei halvalla ainakaan saisi. ;)
Minä valitsen seksisuhteeni hyvin tarkasti netin kautta. Suurimman osan kanssa seksi on ollut upeaa ja kemiat toimineet hyvin. Vetovoima ja himo ovat olleet molemminpuolisia. Ei se asiaa miksikään muuttaisi, vaikka mies illan päätteeksi jättäisi pari seteliä yöpöydälle.
 
Minä valitsen seksisuhteeni hyvin tarkasti netin kautta. Suurimman osan kanssa seksi on ollut upeaa ja kemiat toimineet hyvin. Vetovoima ja himo ovat olleet molemminpuolisia. Ei se asiaa miksikään muuttaisi, vaikka mies illan päätteeksi jättäisi pari seteliä yöpöydälle.
Mulla ei ole ollut ikinä minkäänmoista suhdetta netin kautta. Toki olen vissiin vaan vanha. Mut joo, hienoa jos sulla ovat kemiat toiminneet pelkän nettivalinnan kautta.
 
vierailija
Huoraaminen on niin stigmatisoitua pohjoismaissa, ettei se paljon eroa normaaleista yhden illan jutuista. Periaatteessa melkein mikä tahansa naisen jättämä deitti-ilmoitus voisi olla maksullisen jättämä.
Pitäisi olla bordellit ja koulutukset alalle. Nykymeininki on tosi vanhanaikaista.
 
Sehän on ihan sama kuin irtosuhteiden kanssa. Yhtälainen todennäköisyys saada kemiat kohtaamaan.

En minäkään halvalla irtois.:D
Olen tässä miettinyt, että ei kovinkaan monta irtosuhdetta ole tarvinnut katua. Hyvin on skulannut. Jotenkin riettaammin, kun ei aina ole nimestäkään niin varma ollut. Ja miksi ei pieni tippikin ole joskus ollut tervetullut.

Mutta jos niin kuin oikeasti rahasta, niin en nyt mitään taivaallista pyytäisi. Olisin halpa ja huolimaton. Satkulla 1/2 tuntia. Yö viis hunttia ja silloin saa melkein mitä vaan.

Nämä oli nyt sitten aatoksia vaan. Mutta, jos...;)
 
amispoju
Olen tässä miettinyt, että ei kovinkaan monta irtosuhdetta ole tarvinnut katua. Hyvin on skulannut. Jotenkin riettaammin, kun ei aina ole nimestäkään niin varma ollut. Ja miksi ei pieni tippikin ole joskus ollut tervetullut.

Mutta jos niin kuin oikeasti rahasta, niin en nyt mitään taivaallista pyytäisi. Olisin halpa ja huolimaton. Satkulla 1/2 tuntia. Yö viis hunttia ja silloin saa melkein mitä vaan.

Nämä oli nyt sitten aatoksia vaan. Mutta, jos...;)
Käviskö 50€?
 
vierailija
Meillä on viety roolileikki "maksullisena" sille asteelle, että isäntä sivelee Fazerin sinisillä minut tummaksi. Niitä männöö noin 13 kpl:tta, jotta väri tummuu alkuperäisestä. Niistettyään isäntä jättää miulle Afrikan tähden seteleitä parin tonnin arvosta yöpöydän kulmalle. Kyllä tuntuu hyvältä ja suklaakin maistuu jälkipalaksi.
 
vierailija
Työttömälle yh-äidille olisi hyvä lisätienesti. En voi väittää etteikö tiukimpina aikoina olisi käynyt mielessä. Pistin kokeilumielessä kerran seksiseurailmoituksen ja sain siihen päivän aikana yli 30 vastausta paikkakuntalaisilta miehiltä, osa varattuja, osa neitsyitä, osa sinkkuja ilman halua sitoutua.

Aiemmin pidin touhua alentavana ja ihmisarvon vastaisena mutta kun Suomi on ajautunut yhä syvempään ahdinkoon, päiväkotimaksut nousee, verot nousee ja lapselle pitäisi pystyä hankkimaan kaikenlaista, voi olla että joutuu koittamaan. En ota vastuuta siitä jos osa asiakkaista sattuu olemaan saman päiväkodin lasten isejä.
 
  • Tykkää
Reactions: Matkustaja67
vierailija
Olen tässä miettinyt, että ei kovinkaan monta irtosuhdetta ole tarvinnut katua. Hyvin on skulannut. Jotenkin riettaammin, kun ei aina ole nimestäkään niin varma ollut. Ja miksi ei pieni tippikin ole joskus ollut tervetullut.

Mutta jos niin kuin oikeasti rahasta, niin en nyt mitään taivaallista pyytäisi. Olisin halpa ja huolimaton. Satkulla 1/2 tuntia. Yö viis hunttia ja silloin saa melkein mitä vaan.

Nämä oli nyt sitten aatoksia vaan. Mutta, jos...;)
Rupesin oikein miettimään asiaa ja täytyy sanoa, että enemmän on tullut vastaan serustelusuhteita, jotka olisi saanut jäädä kokonaan väliin kuin yhdenyön juttuja.
 
  • Tykkää
Reactions: Matkustaja67
vierailija
Jos jään työttömäksi, niin aion kokeilla maksullista seksiä myyvänä osapuolena. Se on muutenkin ollut yksi toteuttamattomista fantasioistani. Haluan olla edes yhden kerran elämässäni maksullinen nainen.

Muutenkin pidän seksistä. Ei raha sitä miksikään muuta, kun vain valitsee miellyttävän vastapuolen.
 
  • Tykkää
Reactions: Matkustaja67
vt. sihteerikkö
Muutaman kerran olen lähtenyt meidän toimarin asiakkaiden kanssa illan viettoon ja tienannut ulkomaiselta vieraalta pari tonnia. Kannatti ja oli ihan jännää.
Sain huomiseksi kutsun illalliselle ja pieneen seurustelusessioon, jossa on joitain norjalaisia öljyukkoja meidän firman voideltavana. Pääsin mukaan kai siksi, että osaan norjaa ja tanskaa. Ihan varmasti olisi mahkuja johonkin seksitouhuihin. Olen kuullut, että semmoinen on usein näiden herrojen toivelistalla. Eikä ylimääräinen pahaa tekisi, sillä sitä näillä on.
Ajattelin asennoitua siihen, että olen leikissä mukana. En sitä lainkaan häpeäisi tai ujostelisi.
 
En mistään hinnasta. Väkisin jäisi vähän halpa ja ällöttävä olo, vaikka olisi kuinka hauskaa ja kuinka kuuma partneri.

Vähän sama, kun etsisi peliseuraa tenniskentälle, peli luistaisi ja olisi hauskaa, mutta sitten hyvän matsin päätteeksi velottaisi toiselta pari sataa. Jotenkin se mitätöisi koko kokemuksen ja hauskuuden. Tai jotain. En osaa selittää.
 
En mistään hinnasta. Väkisin jäisi vähän halpa ja ällöttävä olo, vaikka olisi kuinka hauskaa ja kuinka kuuma partneri.

Vähän sama, kun etsisi peliseuraa tenniskentälle, peli luistaisi ja olisi hauskaa, mutta sitten hyvän matsin päätteeksi velottaisi toiselta pari sataa. Jotenkin se mitätöisi koko kokemuksen ja hauskuuden. Tai jotain. En osaa selittää.
Ei jää pahaa makua. Ottaa korvauksen vaan vastaan kylmästi. Tietenkin asenne pitää olla jo valmiiksi semmoinen, että pientä bisnestä tehdään. Ja ap kirjoitti aloituksessaan vaan päivästä. Kyllä se sujuu.
 

Yhteistyössä