Päiväkodissa "kauhistelevat" kun poika hikoaa niin kovasti.. on läpimärkä ulkoilun jälkeen ja siis ihan hiestä!

  • Viestiketjun aloittaja kotona huomannut saman ja yölläkin hikoilee
  • Ensimmäinen viesti
kotona huomannut saman ja yölläkin hikoilee
Ikää pojalla 5v ja tällasilla keleilläkin päällä kuitenkin vaan ohuet pitkähihaiset vaatteet välikausipuvun alla, ohut pipo, sormikkaat ja kumisaappaat!

Onkohan pojassa jotain "vikaa" ?
 
moi
Mun poika on kans aina hikoillut kauheasti. Olen jutellut lääkärissä, mutta ei oo tutkittu mitenkään. Pojalla diabetes, että sokeriaineenvaihdunta on ainakin erilainen kun terveellä, en tiedä vaikuttaako mitenkään.
 
Myös meidän pojalla on aina ihan märkä pää kun on sisällä tai ulkona touhunnut. En ole koskaan ajatellut sen olevan mikään ongelma tai että pojalla olisi jokin vikana. Hän on ulkona (ja sisällä) koko ajan liikkeessä ja paljon touhuava. Ikää 5-v
 
Mä kyl kävisin ehkä lääkärillä tuollaisen vaivan takia. Onhan se normaalia, että toiset hikoaa kovastikkin, mutta tuo oire voi liittyä ihan sokeritautiinkin. Onko hän hikoillut koko ikänsä vai onko se alkanut pikkuhiljaa? Entä pitääkö usein käydä pissalla? Jos hikoilua on ollut aina niin en nyt ehkä sitten stressaisi, mut jos on alkanut vasta nyt niin sitten lääkäriin! T: Sairaanhoitaja
 

Yhteistyössä