Päivän ärsytys-galluppi????

tänään ärsyttää oma flunssa ja aamusta räkäsenä herännyt poika! |O Meni sitte kerho jne sivusuun kun en viitsi viedä sinne räkimään ja levittämään pöpöjä. Sää on kaunis muttei jaksa kauheasti itse ulkona touhuta.
 
hmm
naapurin mummo, asuu hiekkalaatikon vieressä ja huutelee lapsille et menkää omalle pihalle siitä..kävin kysäsee asiaa niin alko karmea mäkätys vaikka ja mistä,huoh
vois ihan oikeesti antaa jo pikkuhiljaa lasten leikkiä rauhassa ja kyllä mun mielestä hiekkalaatikko enemmän on lasten pihaa kun ton mummon,kerta kaikki tässä samassa talossa asutaan,aargh
 
vieras
Mua ärsyttää se, kun yks ostaja huutiksesta aikoi tulla hakemaan huutamansa tavaran eikä tullutkaan. Nyt sitte alko vielä tinkaamaan hintaa...:/ Kaikki ois päässyt sata kertaa helpommalla kun ei olisi tarvinut alkaa lähettäämään matkahuollon kautta, ja toisessa päässä ostajan ei olisi tarvinut käydä hakemassa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Meillä on naisten kesken työpaikalla päivystysviikot, jolloin jokainen vuorollaan siivoaa keittiön (siis siivotaan miesten ja toistemme jäljet, pannaan kahvit, tiskikone päälle, jos vieraita tulossa, pannaan tarjoilut jne) mutta tuo yksi uusi henkilö jättää viikko toisensa jälkeen hommansa tekemättä. Olen koettanut nätisti asiasta sanoa kun herättää närää muissa, mutta ei mene jakeluun. "unohtaa" aina. Ja muut paikkaavat omien töidensä lisäksi hänelle kuuluvia tehtäviä. Se ketuttaa tänään ihan liikaa.
Mä siirtyisin myös miesten leiriin ja olisin tekemättä. Joko kaikki tekee, tai sitten ne naiset, jotka haluavat, tekevät keskenään.

 
Tartuttaja
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Ne työn sankarit jotka saapuu töihin kipeenä, kun he ovat niin hienoja ja tunnollisia ihmisiä!!! Siis voi v*ttu, kuinka vaikeeta on jäädä kotiin ettei tarvii tulla tartuttamaan muita?
Meilla toissa on 'pakko' tulla toihin, vaikka olis kipee. Jos oot pois, joudut valittomasti tyoterveydenhuoltoon selittelemaan miksi olet sairas ja toissa paaset pomojen hampaisiin. Tyotuntien vahennys tapahtuu myos, jos olet toistuvasti poissa puolen vuoden aikana. Toista saisi olla pois vasta kuolleena tai jos sairaalaan joudut.
 
1. Salilla käymisestä ei tullut mitään, kun lapsi vaan huusi kurkku suorana eikä jäänyt parkkiin.
2. Kostoksi kävin vaatekaupoilla, eikä löytynyt sieltäkään mitään kivaa, ja nitinä jatkui
3. En saanut päiväunien aikana mitään aikaiseksi

Joo tiedän. Oikeiden ongelmien puuttuessa B)
 
Sara
Raha-asiat ärsyttää tai lähinnä itkettää :( Firman rahatilanne päin persiitä ja työntekijöille pitäis kohta puoliin repäistä lomarahaa tyhjästä. Tämä työnantajana oleminen on syvältä, työntekijät saa ilmaista rahaa mitään tekemättä ja siihen päälle vielä lomarahaa, että saa törsätä laiskotellessa :O Uskomatonta! Ketään ei kiinnosta saako se firman omistaja rahaa senttiäkään, vaikka painais 24/7. Me ei nimittäin saada...
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja Sara:
Raha-asiat ärsyttää tai lähinnä itkettää :( Firman rahatilanne päin persiitä ja työntekijöille pitäis kohta puoliin repäistä lomarahaa tyhjästä. Tämä työnantajana oleminen on syvältä, työntekijät saa ilmaista rahaa mitään tekemättä ja siihen päälle vielä lomarahaa, että saa törsätä laiskotellessa :O Uskomatonta! Ketään ei kiinnosta saako se firman omistaja rahaa senttiäkään, vaikka painais 24/7. Me ei nimittäin saada...
kannattaisko miettiä hinnoittelua uudelleen?ja jos kerta työntekijät ei mitään tee niin sitten ulos vaan..
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Sara:
Raha-asiat ärsyttää tai lähinnä itkettää :( Firman rahatilanne päin persiitä ja työntekijöille pitäis kohta puoliin repäistä lomarahaa tyhjästä. Tämä työnantajana oleminen on syvältä, työntekijät saa ilmaista rahaa mitään tekemättä ja siihen päälle vielä lomarahaa, että saa törsätä laiskotellessa :O Uskomatonta! Ketään ei kiinnosta saako se firman omistaja rahaa senttiäkään, vaikka painais 24/7. Me ei nimittäin saada...
kannattaisko miettiä hinnoittelua uudelleen?ja jos kerta työntekijät ei mitään tee niin sitten ulos vaan..
Suomessa ei poispotkiminen aina onnistu niin vaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
1. Salilla käymisestä ei tullut mitään, kun lapsi vaan huusi kurkku suorana eikä jäänyt parkkiin.
2. Kostoksi kävin vaatekaupoilla, eikä löytynyt sieltäkään mitään kivaa, ja nitinä jatkui
3. En saanut päiväunien aikana mitään aikaiseksi

Joo tiedän. Oikeiden ongelmien puuttuessa B)
Eikai aina tarttekaan olla niitä oikeita pulmia. Joskus rittää vähempikin kiukuttamaan ja ärsyttämään. Vaikka se ettei löydäkään mitään kaupoilta...
 
Sara
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Sara:
Raha-asiat ärsyttää tai lähinnä itkettää :( Firman rahatilanne päin persiitä ja työntekijöille pitäis kohta puoliin repäistä lomarahaa tyhjästä. Tämä työnantajana oleminen on syvältä, työntekijät saa ilmaista rahaa mitään tekemättä ja siihen päälle vielä lomarahaa, että saa törsätä laiskotellessa :O Uskomatonta! Ketään ei kiinnosta saako se firman omistaja rahaa senttiäkään, vaikka painais 24/7. Me ei nimittäin saada...
kannattaisko miettiä hinnoittelua uudelleen?ja jos kerta työntekijät ei mitään tee niin sitten ulos vaan..

Kyse on ketjuyrityksestä, joten hintoihin ei viitsi hirveästi puuttua. Ja lähinnä tarkoitin ylipäänsä työntekijöiden hyysäämistä, että kesälomilta saa normaalin palkan + siihen päälle ylimääräistä rahaa. Työntekijät itsessään on tällä hetkllä hyviä.
 
lehmänhermoinen
Työkaverinani on 2 minua reilusti vanhempaa naista. Toinen heistä on todella ihana, kun olemme kahdelleen töissa, mutta kolmannen läsnäollessa hänestä tulee piikittelevä ja lähes v-mainen, koska kolmaskin on luonteeltaan sellainen.

On vain joskus niin paha mieli, kun ikäni vuoksi (28) minua kohdellaan kuin aivotonta, vaikka esim. työkokemusta on minulla oikeasti paljon, paljon enemmän kuin heillä. Mutta koska minulla ei ole lapsia, niin en tiedä elämästä mitään (suora lainaus). Tiedän, että jos nyt ilmoittaisin vaikkapa raskaudesta, niin saisin haukut siitäkin ("hankitaan vaan työpaikka siksi, että päästään äitiyslomalle").. Heidän mukaansa lapset ovat elämän paras asia, mutta ne pitäisi tehdä siten, ettei siitä ole heille haittaa.

Asioiden tulee tapahtua joka päivä samalla tavalla, keskustella ei voi kunnolla, kun kolmas puskee päälle mielipiteineen ja vielä kun tällä kolmannella on jokseenkin kova ääni ja melkoisen raaka tapa puhua, huomaamme tämän toisen kanssa vaikenevamme mieluummin kuin koetamme saada omaa asiaamme sanottua.

On niin paljon asioita, joista olen joutunut pahoittamaan mieleni, mutta en näytä sitä, koska sitten saisin taas lisää huutia. Työni teen hyvin, sen sanon rehellisesti, mutta koska en valita pienistä muutoksista kovaan ääneen, eli otan asiat rauhallisesti, niin se ärsyttää tätä kolmatta ihan hirveästi. Mieheni sanoo, että hän ei olis kestänyt moista piikittelyä kovin kauaa, vaan olisi sanonut takaisin, mutta minä en halua ruveta huutokilpasille. Kerran erehdyin kysymään eräästä epäselvästä asiasta, että pitäisikö meidän kysyä esimieheltä, miten toimitaan, ja tämä kovaääninen huusi minulle lopun päivää, miten tyhmä olen, kun en älyä ettei niiltä mitään kysytä, en tajua työelämästä mitään jne. Minulla on työvuosia lähes saman verran kuin näillä vanhemmilla, koska he eivät ole halunneet tehdä töitä nuorempana, ja luulen että tiedän, miten toimitaan työelämässä.

Se minua nyt ärsyttää, että en näytä osaavan lukea rouvia oikein, millä tuulella milloinkin ollaan. Ja toki ärsyttää se, että tunnen, ettei minua kunnioiteta lainkaan. Tiedän, että se on kaksisuuntainen katu, mutta vaikka kuinka koetan olla kiinnostunut ja ystävällinen ja pitää omat mielipiteeni omana tietonani, niin en näytä toimivan siltikään oikein. Ärsyttää niin, että mieli tekisi repsahtaa johonkin äklömakeaan herkkuun, mutta koetan olla sinnikäs..

Onneksi kotona on niin hyvä olla aina, että paha mieli hälvenee hetken päästä.. Kun jaksais vielä muutaman kuukauden niin sitten helpottaa, kun kesäloma alkaa :) Mieheni puhuu jo työpaikkakiusaamisesta, on pari kertaa vihastunut kun olen tullut itkien kotiin, mutta minua ei nujerreta, sen olen päättänyt.. :)
 
vieras
Väsyttää todella ankarasti. En meinaa pysyä hereillä täällä töissä.

Raskausviikkoja 8 ja aamuyö meni taas valvoessa pahoinvoinnin kourissa. Miten saan tämän pahoinvoinnin kuriin sen verran, että saisin nukuttua? Tämä ei voi olla raskaudellekaan hyväksi.. :(
 
juuh
Mua ärsyttää se, etten saa öisin nukuttua kunnolla ja sit oon päivisin ihan kuollu. Ikinä en ole ennen kokenut nukkumista hankalana.... Ihan perseestä, ku pitäis olla energinen ja ihq olo, vaan paskat.

rv on 20
 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
Mua ärsyttää se, etten saa öisin nukuttua kunnolla ja sit oon päivisin ihan kuollu. Ikinä en ole ennen kokenut nukkumista hankalana.... Ihan perseestä, ku pitäis olla energinen ja ihq olo, vaan paskat.

rv on 20
Kiva kun on kohtalotovereita!
 

Yhteistyössä